Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En lue, katso, tai kuuntele uutisia ollenkaan.

Vierailija
19.10.2023 |

En ole seurannut uutisia ollenkaan koronahömpän alettua, ja ennen sitäkin hyvin vähän. Vauvassa toki näkee välillä jotain uutisotsikoita, mutta en minä täälläkään kovin usein käy. Miksi pitäisi lukea ahdistavia asioita maailmasta jolle ei itse todennäköisesti voi yhtään mitään? En ymmärrä tätä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole lukenut enää näitä sotauutisia. Turhaan saa vain murehtimaan ja pelkäämään. 

Vierailija
2/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, itsekin lopetin vuosi sitten kun lähti menemään vähän laukalle jutut. 

Turhaan niihin tuhlaa omaa energiaansa. 

Se totuus on kumminkin hyvä nähä, mikä nyt on paljastunut monelle, me eletään väärinpäin kääntyneessä yhteiskunnassa missä psykopaatit johtaa kaikkea. 

Se on meidän järkevien tehtävä rakentaa kokonaan uusi yhteiskunta tän nykyisen valheellisen tilalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa. 

Eipä me tavan tallaajat juuri voida vaikuttaa.

Vierailija
4/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla tosi tampio, jos ei ole kiinnostunut maailmanpoliittisista asioista.

Vierailija
5/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu. Miten olet saanut aikasi kulumaan? Ehkä me jotka vielä luemme, mietitään miten suojautua kaikelta ja voiko joku hyökätä. Onneksi on rauhallista.

Vierailija
6/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Täytyy olla tosi tampio, jos ei ole kiinnostunut maailmanpoliittisista asioista.

Kerro mikä järki on seuraa valheita valtamediasta? elää valheellisessa tiedossa?

Siinäpä oletus, eihän tuossa edes kerrota mistä lähteistä uutisia seurataan. 

Vierailija
7/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luen, koska en ole noin herkkis ja pysyn maailman ja kotimaan tapahtumista kartalla.

Vierailija
8/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kerro mikä järki on seuraa valheita valtamediasta? elää valheellisessa tiedossa?

Tuskin ne valhetta on, mutta turhaa pelon lietsontaa nuo sotauutiset on nykyään kyllä. Siksi en lue enkä katso sotauutisia enää.

t. Yks tampio, jonka äo oli muuten 129 virallisessa testissä.

Vierailija
9/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä maailman asioista, on ihminen helpommin muiden ohjailtavissa.

Vierailija
10/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti niitä uutisia.

Vierailija
11/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antikristilliset ihmiset puhuvat toisinaan siitä miten entisajan konservatiivisina aikoina kristinuskon tullessa Euroopassa yleisesti hyväksytyksi typeryyden voimat survasivat ihmisiä. No kyllä tuo osittain totta on mutta kristilliset voimat yrittivät pitää ihmiset elossa typeryyden voimien syöstessä ihmisiä rovioille ja pyrkien usuttamaan ihnmiset käymään toistensa kurkkuun kiinni.

Typeryyden voimat ovat saaneet jalansijaa myös nykymaailmassa.

Ne uskottelivat ihmisille, että maailma antiikkisena aikana ennen kristinuskoa oli turvallisempi ja järjestäytyneempi joskus varhaisella rautakaudella kuin nykyaikana.

Kerrotaan, että tuohon aikaan oli valvottuja tieverkostoja joilla oli turvallista liikkua matkalaisen ryöstäminen tuohon aikaan oli kiellettyä, oli turvallisia rantautumispaikkoja joille laiva saattoi luvallisesti rantautua tai haaksirikkoutua. Typeryyden voimat kutistavat ihmisen pään ja saavat näillä jorinoilla ihmiset uskomaan vaikka Asatruun (on virallinen nimitys ns. viikinkiuskolle) Jeesuksen sijasta.

No kuinkas nykyajassa on Kristillisessä maailmassa? Saako Suomessa tai Keskieuroopan autobaanoilla ryöstömurhata ketään nykyaikanakaan???

Laiva saa haaksirikkoutua ja rantautua mihin tahansa ilman, että sitä on luvallista ryöstää, ei suinkaan vain sovituille paikoille, kuten muinaisella rautakaudella!!!

Onko nykyaika muka turvattomampaa??? Edes lähi-idässä ja Aasiassa missä Kristinusko on vähemmistö uskonto ole enää noita käytäntöjä esim. haaksirikkoisten laivojen suhteen. Se on paljon senkin ansioita mitä tuo maapallon osa on sopinut kansainvalisesti maapallon kristillsen osan valtioiden kanssa...

Vierailija
12/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen uutisia ja seuraan maailman menoa muutenkin kiinnostuneena useista eri lähteistä. Joskus toki pohdin mitä seurauksia milläkin tapahtumalla tulee olemaan, mutta en pelkää vaan pidän pään kylmänä. Tieto on valtaa. 

Vierailija
13/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hieno juttu, itsekin lopetin vuosi sitten kun lähti menemään vähän laukalle jutut. 

Turhaan niihin tuhlaa omaa energiaansa. 

Se totuus on kumminkin hyvä nähä, mikä nyt on paljastunut monelle, me eletään väärinpäin kääntyneessä yhteiskunnassa missä psykopaatit johtaa kaikkea. 

Se on meidän järkevien tehtävä rakentaa kokonaan uusi yhteiskunta tän nykyisen valheellisen tilalle. 

Ja miten ajattelit rakentaa yhtään mitään?

Vierailija
14/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä luen uutisia ja seuraan maailman menoa muutenkin kiinnostuneena useista eri lähteistä. Joskus toki pohdin mitä seurauksia milläkin tapahtumalla tulee olemaan, mutta en pelkää vaan pidän pään kylmänä. Tieto on valtaa. 

Valheellinen tieto ei ole valtaa.

Vierailija
15/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin pari päivää vähillä uutisten katsomisella. Sain tehty paljon huushollin korjaustöitä ja oli paljon parempi mielikin, kunnes tulin tälle palstalle.

Vierailija
16/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ahdistuin kun Ukrainan sota alkoi. En katsonut, enkä kuunnellut uutisia yli puoleen vuoteen. 

Nykyään jo pystyn ottamaan uutisia vastaan, mutta edelleenkin valitsen mitä tietoa maailmasta haluan.

Vierailija
17/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana yölläkin herätessä katsoa telkkarista, mitä tapahtuu maailmalla. Viime yönä panin pentuliven päälle.

Vierailija
18/18 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Itse ahdistuin kun Ukrainan sota alkoi. En katsonut, enkä kuunnellut uutisia yli puoleen vuoteen. 

Nykyään jo pystyn ottamaan uutisia vastaan, mutta edelleenkin valitsen mitä tietoa maailmasta haluan.

Eli 2014.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä