Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?

Vierailija
26.04.2026 |

Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten aina nettikeskustelussa sanotaan, että kyllä naiset laittavat nykyään ravintolakäynnit yms. puoliksi, "aina olen laittanut!!" ja silti todellisuus on se, että vedetään herneet nenään jos et miehenä tarjoudu maksamaan, vaikka nainenkin on työssäkäyvä ihminen. Se nyt vaan on miehen homma maksaa kaikki!! 

Vierailija
102/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika ulkomaalaisessa puolisossa? Tämähän on ihan incelin löpinää koko aloitus 

Ap valittaa siksi, että hänellä on iso dilemma: suomalaiselle naiselle pitäisi maksaa treffeillä kahvi ja jopa pulla, johon hänellä ei ole varaa. 

Ulkomailta ostetulle puolisolle pitäisi maksaa koko elämä ja suvun elatus, mihin aplla ei myöskään ole varaa. Joten köyhänä poikana hän vaan sunnuntaiunelmoi palstalla miten katkeria suomalaisnaiset olisivatkaan, jos hänellä olisi varaa ostaa sellainen ulkkaripuoliso. "Kyllä niitä naisia harmittaisi kun eivät saaneet pullaa minulta ilmaiseksi!!!"

En minäkään tuhlaisi suomalaiseen naiseen hyviä pullakahveja. Kuten itsekin osoitat käytökselläsi, että hukkaan menisi. Sen sijaan, kun alkaa etsiä ulkomaalaista naista ja tietää miten kaltaisesi naiset käyttäytyvät, niin varmasti osaa seuloa hyvin tarkkaan, ettei törmää samankaltaiseen pösilöön. Minäkin laitoin säästöön koko vuoden ajan kaikki mitä olisi voinut mennä kahviloissa ja ravintoloissa, hommasin viisumin ja kävin tutustumassa lähes 3kk:n ajan aasialaiseen vaimooni ja hänen perheeseensä. Nyt asutaan Suomessa, ollaan naimisissa ja vaimo odottaa ekaa lastamme.

Onneksi olkoon! Sait ostettua itsellesi naisen kun muuten ei olisi onnistunut.  Rahalla saa kaikenlaista kun menee riittävän halpaan maahan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
104/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.

Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.

70 % miehistä on samat diagnoosit joten huvittaa tuo sun kommentti. Eli mt ongelmainen suomalainen mies jotenkin kokee ansaitsevansa ulkomailta terveen naisen vaikka onkin itse suurimmalla tod näköisyydellä jonkin diagnoosin joskus saanut. Eipä tiennyt tyttö...

Miehenä sillä ei ole väliä millaiset diagnoosit muilla miehillä on. Kun omalla kohdalla se on 0%.

Mutta kun partneria etsii, niin sillä todellakin on väliä, jos joutuu tuhlamaan aikaansa löytäkseen nupista terveen naisen.

Ap

No niin. Mieshän on mielestään terve, kun ei ole lääkärissä käynyt. Sitten kun yhden kerran joutuukin sairaalaan tyräleikkaukseen, niin löytyykin se älyttömän korkea verenpaine, korkeat rasva+maksa -arvot ym, ym.  ja aloitetaan lääkitykset ja säännölliset kontrollit niiden takia lääkärissä. 

Sama koskee mielenterveysasioita. Elämä on mennyt vähän miten sattuu; ei oikein koulu maistunut, työura ei ole ollut hääppönen, on tullut onnettomia parisuhteita tai ei parisuhdetta ollenkaan, katkeruutta naisia kohtaan, kateutta muita miehiä kohtaan, vihaa hallitusta kohtaan, nettivihakirjoittelua ym, ym. Mutta miehen mielestä 0% diagnoosia eli kaikki kunnossa!

Vierailija
105/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa naisen kehitysmaasta, Suomessa pitää olla jotain annettavaa henkisellä puolella, jotta naisen saa.

Niin Suomessa pitää kuunnella nalkuttamista ja sitä kun suomalainen nainen ei kestä todellisuutta, kun sattuu olemaan "huono päivä".

Yleensä suomalaisilla naisilla puuttuu kalenterista hyvät päivät kokonaan.

Ainoastaan kun sinä olet paikalla. Kun minä olen paikalla niin naiset on pelkkää hymyä.  

Vierailija
106/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Sinun luonteellasi ei saa naista muuten kuin rahalla. Eli suuntaa maahan jossa sinun rahasi riittää naisen ostamiseen.  

Sinua selvästi harmittaa, kun hän voi löytää kumppanin ja sinä et, edes rahalla. Miksi et halua, että edes hän olisi onnellinen.

Vierailija
107/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa naisen kehitysmaasta, Suomessa pitää olla jotain annettavaa henkisellä puolella, jotta naisen saa.

Niin Suomessa pitää kuunnella nalkuttamista ja sitä kun suomalainen nainen ei kestä todellisuutta, kun sattuu olemaan "huono päivä".

Ainoastaan kun sinä olet paikalla. Kun minä olen paikalla niin naiset on pelkkää hymyä.  

Uskon. Naisilla on tapana vaikka keksiä jokin ominaisuus, jolle voivat virnuilla.

Vierailija
108/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP: Sinun luonteellasi ei saa naista muuten kuin rahalla. Eli suuntaa maahan jossa sinun rahasi riittää naisen ostamiseen.  

Sinua selvästi harmittaa, kun hän voi löytää kumppanin ja sinä et, edes rahalla. Miksi et halua, että edes hän olisi onnellinen.

Meni aika isosti pieleen: Olen naimisissa ja minua yritetään edelleen iskeä kun käyn ulkona vaikka olen jo 52v. 

Hän voi toki olla "onnellinen". Nainen tuskin on sillä hän on täällä vain rahan takia. Minun ei tarvitse maksaa siitä että naiset tulevat juttelemaan. Ja se on puhtaasti luonnekysynys. Naiset osaa hyvin vaistota jos mies ei ole kusipää.  

Vierailija
109/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon. Naisilla on tapana vaikka keksiä jokin ominaisuus, jolle voivat virnuilla.

Löysit juuri syyn siihen miksi tulet ikuisesti pysymään yksin. Sinulla on luonnevika ja orastavaa MT ongelmaa.  

Vierailija
110/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaat ovat jo tulleet Suomeen. Tatjanoita ja Irinoita piisaa jo ympäri Suomea. Heillä alkaa olla jo kiire. Kun ensi vuonna joutuvat tai saavat palata Ukrainaan. 

Vierailija
111/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.

70 % miehistä on samat diagnoosit joten huvittaa tuo sun kommentti. Eli mt ongelmainen suomalainen mies jotenkin kokee ansaitsevansa ulkomailta terveen naisen vaikka onkin itse suurimmalla tod näköisyydellä jonkin diagnoosin joskus saanut. Eipä tiennyt tyttö...

Miehenä sillä ei ole väliä millaiset diagnoosit muilla miehillä on. Kun omalla kohdalla se on 0%.

Mutta kun partneria etsii, niin sillä todellakin on väliä, jos joutuu tuhlamaan aikaansa löytäkseen nupista terveen naisen.

Ap

No niin. Mieshän on mielestään terve, kun ei ole lääkärissä käynyt. Sitten kun yhden kerran joutuukin sairaalaan tyräleikkaukseen, niin löytyykin se älyttömän korkea verenpaine, korkeat rasva+maksa -arvot ym, ym.  ja aloitetaan lääkitykset ja säännölliset kontrollit niiden takia lääkärissä. 

Sama koskee mielenterveysasioita. Elämä on mennyt vähän miten sattuu; ei oikein koulu maistunut, työura ei ole ollut hääppönen, on tullut onnettomia parisuhteita tai ei parisuhdetta ollenkaan, katkeruutta naisia kohtaan, kateutta muita miehiä kohtaan, vihaa hallitusta kohtaan, nettivihakirjoittelua ym, ym. Mutta miehen mielestä 0% diagnoosia eli kaikki kunnossa!

Kuvailit juuri tyypillisen kehopositiivisen vihervasuripalstamamman. Ethän vaan ole itsekin tuollainen?

Vierailija
112/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei löydy ulkomailtakaan.

Takuulla löytyy koska on kaikki speksit kunnossa.

Jos olis speksit kunnossa niin nainen löytyis Suomestakin.

Vierailija
113/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni aika isosti pieleen: Olen naimisissa ja minua yritetään edelleen iskeä kun käyn ulkona vaikka olen jo 52v. 

Hän voi toki olla "onnellinen". Nainen tuskin on sillä hän on täällä vain rahan takia. Minun ei tarvitse maksaa siitä että naiset tulevat juttelemaan. Ja se on puhtaasti luonnekysynys. Naiset osaa hyvin vaistota jos mies ei ole kusipää.  

Testaapa huviksesi oletko kusipää. Seuraavan kerran kun näet ulkomaalaisen naisen ja suomalaisen miehen, niin menet reippaana sanomaan miehelle, että et sitten reppana saanut kuin rahalla ostettua naisen.

Vierailija
114/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jaa-a. Itse olen miljonääri ja käyn kalliissa executive health checkuopissa vuosittain, joten ei ainakaan mua koske toi.

Ap

Vierailija
115/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei löydy ulkomailtakaan.

Takuulla löytyy koska on kaikki speksit kunnossa.

Jos olis speksit kunnossa niin nainen löytyis Suomestakin.

Varmasti löytyy, mutta minkälainen, siitähän tässä oli kyse.

Vierailija
116/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pilannut mahdollisuutesi roikkumalla palstalla ja kitisemällä sekä ulisemalla. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei kiinnostu sinusta jos historiasi paljastuu.

Oivoi. 

Miksihän miehen suunnitelmallisuus ja määrätietoisuus ärsyttää noin paljon, jos mies ei ole vielä saavuttanut menestystä?

Sitten kuitenkin voittajien kanssa hengataan mielellään, vaikka he ovat joskus olleet samassa tilanteessa. 

Menestyneellä, kivaluonteisella miehellä on paljon varaa kumppanin valinnassa. Jos sulla ei ole naisia jonossa oven takana, niin silloin et ole edellä mainittuja asioita.

Vierailija
117/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö ostaa pullakin kahvin kanssa voi voi, yli kympin paukku.

Miksi nainen ei osta itse pullaansa, tai vaikka laihduta ja jätä pullaa ostamatta. Entäpä jos moderni nainen suunnittelisi ja tarjoaisi treffit? Onnistuuko?

Sä voit unelmoida tällaisesta. Se on ilmaista. Treffeille tuskin ikinä pääset.

Haha, incel-emakon voimafantasiat. Ennemmin kuolisin, kuin koskisin suomalaiseen naiseen.

Tiiätkö, että näin parisuhteessa olevana, minusta on oikein hyvä, ettet koske minuun. Enkä usko sinkkunaistenkaan olevan kovin allapäin siitä, ettet ole heistä kiinnostunut ja pidät näppisi erossa heistä.

t. suomalainen nainen

Vierailija
118/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pilannut mahdollisuutesi roikkumalla palstalla ja kitisemällä sekä ulisemalla. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei kiinnostu sinusta jos historiasi paljastuu.

Oivoi. 

Miksihän miehen suunnitelmallisuus ja määrätietoisuus ärsyttää noin paljon, jos mies ei ole vielä saavuttanut menestystä?

Sitten kuitenkin voittajien kanssa hengataan mielellään, vaikka he ovat joskus olleet samassa tilanteessa. 

Menestyneellä, kivaluonteisella miehellä on paljon varaa kumppanin valinnassa. Jos sulla ei ole naisia jonossa oven takana, niin silloin et ole edellä mainittuja asioita.

Niinhän sitä luulisi mutta ei suomessa ole näin. Ei todellakaan.

Vierailija
119/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö ostaa pullakin kahvin kanssa voi voi, yli kympin paukku.

Miksi nainen ei osta itse pullaansa, tai vaikka laihduta ja jätä pullaa ostamatta. Entäpä jos moderni nainen suunnittelisi ja tarjoaisi treffit? Onnistuuko?

Sä voit unelmoida tällaisesta. Se on ilmaista. Treffeille tuskin ikinä pääset.

Haha, incel-emakon voimafantasiat. Ennemmin kuolisin, kuin koskisin suomalaiseen naiseen.

Joku niissä suomalaisnaisissa taitaa kuitenkin kiinnostaa, kun jaksat vuositolkulla tällä palstalla roikkua valittamassa naisettomuuttasi ja uhoat hakeavasi naisen ulkomailta. 

Sulle on nyt annettu lupa hakea nainen ulkomailta, ole hyvä ja mene. Saadaan kaikki rauha tältä asialta. Sinä saat naisen ja lopetat tällä palstalla ruikuttamisen. 

Joten menepä varaamaan lentolippu naisen hakemista varten.

Vierailija
120/130 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen variksenpelätti sun vaimo oikein on, kun ravaat baareissa tämän tästä ja naiset nauraa sulle siellä?

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi