Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?
Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.
Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.
Jaa, mulle sanoi joku tyttö joka kerjäsi rahaa nuorisotyöhön että kaksi kolmasosaa nuorista naisista popsii mielenterveyslääkkeitä.
Ei ihan 77% mutta järkyttävän iso määrä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.
70 % miehistä on samat diagnoosit joten huvittaa tuo sun kommentti. Eli mt ongelmainen suomalainen mies jotenkin kokee ansaitsevansa ulkomailta terveen naisen vaikka onkin itse suurimmalla tod näköisyydellä jonkin diagnoosin joskus saanut. Eipä tiennyt tyttö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa naisen kehitysmaasta, Suomessa pitää olla jotain annettavaa henkisellä puolella, jotta naisen saa.
Niin Suomessa pitää kuunnella nalkuttamista ja sitä kun suomalainen nainen ei kestä todellisuutta, kun sattuu olemaan "huono päivä".
Yleensä suomalaisilla naisilla puuttuu kalenterista hyvät päivät kokonaan.
Oivallista havainnointia sieltä! Sä et vaan ole nähnyt niitä, koska ollakseen naiselle "hyvä päivä" sun kaltaisia ihmisiä ei ole paikalla. Kääntäen, jos tulet paikalle, naisen hyvä muuttuu huonoksi.
Hae vain länkkäri, muiden tavat ei sovi ja siitä tulee ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulle sanoi joku tyttö joka kerjäsi rahaa nuorisotyöhön että kaksi kolmasosaa nuorista naisista popsii mielenterveyslääkkeitä.
Ei ihan 77% mutta järkyttävän iso määrä kuitenkin.
"Tuoreen rekisteritutkimuksen mukaan 77 % suomalaisista naisista saa elämänsä aikana jonkin mielenterveyden, käyttäytymisen tai neurokehityksen häiriön diagnoosin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ei enää kestä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70 % miehistä on samat diagnoosit joten huvittaa tuo sun kommentti. Eli mt ongelmainen suomalainen mies jotenkin kokee ansaitsevansa ulkomailta terveen naisen vaikka onkin itse suurimmalla tod näköisyydellä jonkin diagnoosin joskus saanut. Eipä tiennyt tyttö...
Miehenä sillä ei ole väliä millaiset diagnoosit muilla miehillä on. Kun omalla kohdalla se on 0%.
Mutta kun partneria etsii, niin sillä todellakin on väliä, jos joutuu tuhlamaan aikaansa löytäkseen nupista terveen naisen.
Ap
Afrikkalaiset naiset ovat vielä jotenkin juurevampia kuin suomitytöt. Heissä on samaa kuin -50 luvun maalta lähtöisin olevissa suominaisissa. Ahkeria, lapsista tykkääviä, rehellisiä, mutkattomia naisia isolla N:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Filippiinejä. Siellä on paljon tapauskovaisia lapsettomia sinkkunaisia vaikka kuinka paljon. Useimmat neitsyitä vielä yli 30-vuotiainakin. Osaavat hyvin englantia, tekevät hyvää ruokaa, ovat romanttisia ja hauskoja, sekä ymmärtävät, että rakastelu kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin. Ovat perhekeskeisiä ja ahkeria. Kannattaa valita kouluttautunut ja työpaikan omaava, niin hankkiutuu täälläkin mitä pikimmin töihin, ellet halua pitää ihan kotirouvana. Riittää, että olet kunnollinen työssäkäyvä mies ilman alkoholi-, peli- ja rahaongelmia. Rikas ei tarvitse olla, eikä tarvi elättää naisen sukua.
Kuinkahan onnellisia nää naiset on täällä Suomessa, onko tutkittu?
Jos mittarina voi käyttää sitä, miten asuvat ja montako lasta ovat yhdessä suomalaisen miehen kanssa tehneet, niin voisi ajatella, että varsin onnellisia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun luettuani ymmärrän täysin, miksi aloittajalla on vaikeuksia löytää naisseuraa.
M44
Samaa mieltä. Ketju täynnä rasistisia suominaisia. Vaikea olla suhteessa rasistin kanssa ellei itsekin ole rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa naisen kehitysmaasta, Suomessa pitää olla jotain annettavaa henkisellä puolella, jotta naisen saa.
Niin Suomessa pitää kuunnella nalkuttamista ja sitä kun suomalainen nainen ei kestä todellisuutta, kun sattuu olemaan "huono päivä".
Niin. Se johtuu miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Filippiinejä. Siellä on paljon tapauskovaisia lapsettomia sinkkunaisia vaikka kuinka paljon. Useimmat neitsyitä vielä yli 30-vuotiainakin. Osaavat hyvin englantia, tekevät hyvää ruokaa, ovat romanttisia ja hauskoja, sekä ymmärtävät, että rakastelu kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin. Ovat perhekeskeisiä ja ahkeria. Kannattaa valita kouluttautunut ja työpaikan omaava, niin hankkiutuu täälläkin mitä pikimmin töihin, ellet halua pitää ihan kotirouvana. Riittää, että olet kunnollinen työssäkäyvä mies ilman alkoholi-, peli- ja rahaongelmia. Rikas ei tarvitse olla, eikä tarvi elättää naisen sukua.
Jos mittarina voi käyttää sitä, miten asuvat ja montako lasta ovat yhdessä suomalaisen miehen kanssa tehneet, niin voisi ajatella, että varsin onnellisia ovat.
No eikö tuo Vihreiden Soffe ole aika hyvä esimerkki miten on nuppi sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sillä ei ole väliä millaiset diagnoosit muilla miehillä on. Kun omalla kohdalla se on 0%.
Mutta kun partneria etsii, niin sillä todellakin on väliä, jos joutuu tuhlamaan aikaansa löytäkseen nupista terveen naisen.
Ap
Niin, sinä et ole. Terve millään mittarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oivallista havainnointia sieltä! Sä et vaan ole nähnyt niitä, koska ollakseen naiselle "hyvä päivä" sun kaltaisia ihmisiä ei ole paikalla. Kääntäen, jos tulet paikalle, naisen hyvä muuttuu huonoksi.
Teidän tietämättä havainnointia voi tehdä esim täällä.
Niin sitä kumppania pitäis oikeasti rakastaa ja suhdetta ylläpitää puhumalla. Eikä pelkästään panohommilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö ostaa pullakin kahvin kanssa voi voi, yli kympin paukku.
Miksi nainen ei osta itse pullaansa, tai vaikka laihduta ja jätä pullaa ostamatta. Entäpä jos moderni nainen suunnittelisi ja tarjoaisi treffit? Onnistuuko?
Eikö tuo kaikki ole omasta mielestäsi aika törkeää ja pikkumaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo Vihreiden Soffe ole aika hyvä esimerkki miten on nuppi sekaisin?
Näin on! Kurkku käheenä koko ajan, kun joka jantterin seiväs otetaan syvälle kurkun syövereihin ja tunnetaan voimaantumista. Eduskunnan suihinottokuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalaiset naiset ovat vielä jotenkin juurevampia kuin suomitytöt. Heissä on samaa kuin -50 luvun maalta lähtöisin olevissa suominaisissa. Ahkeria, lapsista tykkääviä, rehellisiä, mutkattomia naisia isolla N:llä.
Otatko hänet elätiksi vai edellytätkö, että käy töissä ja huolehtii sen lisäksi kodin, pihan ja lapset, ja pitää itsensä sievänä?
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä kumppania pitäis oikeasti rakastaa ja suhdetta ylläpitää puhumalla. Eikä pelkästään panohommilla.
Totta. Enemmistöllä suomalaisista naisista "rakastuminen" tapahtuu valomerkin jälkeen niin jurrissa, että hyvä jos edes selällään enää pysyvät. Randommies tekee tarpeensa sinne väkevästi ammoniakille käryävään toosaan ja rakkaustarina on sinetöity.