Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?

Vierailija
26.04.2026 |

Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.

Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.

70 % miehistä on samat diagnoosit joten huvittaa tuo sun kommentti. Eli mt ongelmainen suomalainen mies jotenkin kokee ansaitsevansa ulkomailta terveen naisen vaikka onkin itse suurimmalla tod näköisyydellä jonkin diagnoosin joskus saanut. Eipä tiennyt tyttö...

Miehenä sillä ei ole väliä millaiset diagnoosit muilla miehillä on. Kun omalla kohdalla se on 0%.

Mutta kun partneria etsii, niin sillä todellakin on väliä, jos joutuu tuhlamaan aikaansa löytäkseen nupista terveen naisen.

Ap

No niin. Mieshän on mielestään terve, kun ei ole lääkärissä käynyt. Sitten kun yhden kerran joutuukin sairaalaan tyräleikkaukseen, niin löytyykin se älyttömän korkea verenpaine, korkeat rasva+maksa -arvot ym, ym.  ja aloitetaan lääkitykset ja säännölliset kontrollit niiden takia lääkärissä. 

Sama koskee mielenterveysasioita. Elämä on mennyt vähän miten sattuu; ei oikein koulu maistunut, työura ei ole ollut hääppönen, on tullut onnettomia parisuhteita tai ei parisuhdetta ollenkaan, katkeruutta naisia kohtaan, kateutta muita miehiä kohtaan, vihaa hallitusta kohtaan, nettivihakirjoittelua ym, ym. Mutta miehen mielestä 0% diagnoosia eli kaikki kunnossa!

Jaa-a. Itse olen miljonääri ja käyn kalliissa executive health checkuopissa vuosittain, joten ei ainakaan mua koske toi.

Ap

😂😆😂

Vierailija
122/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten aina nettikeskustelussa sanotaan, että kyllä naiset laittavat nykyään ravintolakäynnit yms. puoliksi, "aina olen laittanut!!" ja silti todellisuus on se, että vedetään herneet nenään jos et miehenä tarjoudu maksamaan, vaikka nainenkin on työssäkäyvä ihminen. Se nyt vaan on miehen homma maksaa kaikki!! 

Jos mies olisi kiinnostunut minusta ja olisin itsekin valmis toisille treffeille, odottaisin että mies maksaa. Jos mitään kemiaa ei olisi maksaisin tietysti itse. Ilman kemiaa maksaisin itse vaikka mies tarjoutuisi maksamaan.

Onneksi mies jo löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että jos mies alkaa juomaan, niin hyvin harvoin suomalainen nainen saa sen loppumaan ja naisten kommenteista täällä voi päätellä missä vika. Tunnen erään hyvin rikkaan miehen, jonka vaimo nalkutusellaan sai miehen tarttumaan pulloon. Olivat eronneet ja miehen puheet olivat aika katkeria naisia kohtaan. Törmäsi sitten Suomessa asuvaan filpparihoitsuun, joka oli sinkku ja lapseton. Menivät aikanaan naimisiin ja mies otti välillä kännit, kunnes lapsi ilmoitti tulostaan ja nyt kaveri on ollut 11 vuotta täysin raitis. Nainen todennäköisesti pelasti miehen rappiolta. On kyllä todella ystävällinen ja ilmeisen kärsivällinen tuo nainen. Myös hemmetin kaunis.

Vierailija
124/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaasta löytää jos on massia. Muista että sinun pitää elättää se köyhä nainen. Ei ulkomaalainen noin vaan muuta sun kanssa yhteen,

Vierailija
125/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä miten aina nettikeskustelussa sanotaan, että kyllä naiset laittavat nykyään ravintolakäynnit yms. puoliksi, "aina olen laittanut!!" ja silti todellisuus on se, että vedetään herneet nenään jos et miehenä tarjoudu maksamaan, vaikka nainenkin on työssäkäyvä ihminen. Se nyt vaan on miehen homma maksaa kaikki!! 

Jos mies olisi kiinnostunut minusta ja olisin itsekin valmis toisille treffeille, odottaisin että mies maksaa. Jos mitään kemiaa ei olisi maksaisin tietysti itse. Ilman kemiaa maksaisin itse vaikka mies tarjoutuisi maksamaan.

Onneksi mies jo löytyy.

Sä unohdat miehesi heti sen jälkeen kun olen nus sinut sua syvälle suoleen suurella suonikkaallani. Miehesi on pieni ja normaalisti löysä muna kovana kun katselee kuinka mä kirnua sua ja kuinka sä kerjäät lisää. Tiedät, että valut tätä lukiessasi.

Vierailija
126/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että jos mies alkaa juomaan, niin hyvin harvoin suomalainen nainen saa sen loppumaan ja naisten kommenteista täällä voi päätellä missä vika. Tunnen erään hyvin rikkaan miehen, jonka vaimo nalkutusellaan sai miehen tarttumaan pulloon. Olivat eronneet ja miehen puheet olivat aika katkeria naisia kohtaan. Törmäsi sitten Suomessa asuvaan filpparihoitsuun, joka oli sinkku ja lapseton. Menivät aikanaan naimisiin ja mies otti välillä kännit, kunnes lapsi ilmoitti tulostaan ja nyt kaveri on ollut 11 vuotta täysin raitis. Nainen todennäköisesti pelasti miehen rappiolta. On kyllä todella ystävällinen ja ilmeisen kärsivällinen tuo nainen. Myös hemmetin kaunis.

Minulla on lähipiirissä myös ihan vastaava tarina. Heillä ratkaiseva tilanne oli se, kun vaimo sai katsella kuinka vetelin miestä kuivana kakkoseen. Mies uikutti alituneena ja parin tunnin jälkeen suostuin sylkäisemään kostukkeeksi, kun oli ollut niin kiltisti. Nykyään ei juo enää. Tiedän sinulla seisovan tätä lukiessasi.

Vierailija
127/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko rahalla saada naista. Minä sain naisen vaikka rahaa oli 80 euroa. Tapasin naisen baarissa ja se kutsui yöksi kotiinsa. Parin päivän päästä alettiin jo seurustelee. Nainen kysyi haluanko seurustella ja sanoin joo. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.

Vierailija
128/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistia ei kukaan muu saa lopettamaan juomista kuin alkoholisti itse. Ei puoliso, ei lapset, ei vanhemmat. On ihan turha syyllistää lähimmäisiä jonkun juomisesta. Tässä maassa ei kenenkään tarvitse parisuhteessa olla väkisin, eikä alkoholisoitua puolison takia. Jos suhde voi huonosti niin nostaa kytkintä, ei tarvi ruveta juopottelemaan. Hyvä että alkoholistikaverisi viimein tajusi ongelmansa ja lopetti. Mutta ei se hänen alkoholisminsa ollut sen exän syytä. Itse se mies ne viinat kittasi. Kittasi vielä vaikka löysi tämän uuden puolison. 

Vierailija
129/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatteko rahalla saada naista. Minä sain naisen vaikka rahaa oli 80 euroa. Tapasin naisen baarissa ja se kutsui yöksi kotiinsa. Parin päivän päästä alettiin jo seurustelee. Nainen kysyi haluanko seurustella ja sanoin joo. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.

Ja 15 vuotta myöhemmin te molemmat uikutatte mun käsittelyssäni. Ensin panen sua suoleen ja sen jälkeen työnnän jättimäisen suonikkaani sun vaimosi kurkkuun. Katselet vierestä kun vaimosi laukeaa ilman kosketusta genitaaleihinsa.

Vierailija
130/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistia ei kukaan muu saa lopettamaan juomista kuin alkoholisti itse. Ei puoliso, ei lapset, ei vanhemmat. On ihan turha syyllistää lähimmäisiä jonkun juomisesta. Tässä maassa ei kenenkään tarvitse parisuhteessa olla väkisin, eikä alkoholisoitua puolison takia. Jos suhde voi huonosti niin nostaa kytkintä, ei tarvi ruveta juopottelemaan. Hyvä että alkoholistikaverisi viimein tajusi ongelmansa ja lopetti. Mutta ei se hänen alkoholisminsa ollut sen exän syytä. Itse se mies ne viinat kittasi. Kittasi vielä vaikka löysi tämän uuden puolison. 

Kyllä mä saan. Olen nus sinut raittiiksi enemmän ihmisiä kuin mitä sinä olet koskaan elämäsi aikana edes saanut.

Vierailija
131/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olisit perillä, jos heti lähtisit? 

Vierailija
132/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mies jo löytyy.

Eli "jos mies ei käytä mahdollisimman paljon rahaa minuun, hän ei ole oikeasti kiinnostunut"

Vierailija
133/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mies jo löytyy.

Eli "jos mies ei käytä mahdollisimman paljon rahaa minuun, hän ei ole oikeasti kiinnostunut"

Ei, vaan jos mies antaa minun painaa itseään syvälle suoleen sträppärillä ilman liukasteita, hän on oikeasti kiinnostunut. Ja sinä olet, koska kerjäät lisää kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
134/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei kelpais nainen joka ravaa baareissa ja hankkii sieltä panoja.

Ap

Vierailija
135/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle ei löydy ulkomailtakaan.

Juuri tämä, vaikka matkaisit maailman ääriin, ei löydy eikä tule löytymään. Tee palvelus ulkomaalaisille naisille, jätä heidät rauhaan. Eivät tarvitse hyypiötä elämäänsä häiritsemään. 

Vierailija
136/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä, vaikka matkaisit maailman ääriin, ei löydy eikä tule löytymään. Tee palvelus ulkomaalaisille naisille, jätä heidät rauhaan. Eivät tarvitse hyypiötä elämäänsä häiritsemään. 

Turhaan sä siinä räksytät, kun oikeasti haluat vain kyr pää per seesi. Tulet säyseämmäksi kun käyt kontille ja alat kerjätä.

Vierailija
137/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähipiirissä myös ihan vastaava tarina. Heillä ratkaiseva tilanne oli se, kun vaimo sai katsella kuinka vetelin miestä kuivana kakkoseen. Mies uikutti alituneena ja parin tunnin jälkeen suostuin sylkäisemään kostukkeeksi, kun oli ollut niin kiltisti. Nykyään ei juo enää. Tiedän sinulla seisovan tätä lukiessasi.

Todiste AP:n aloitukseen, naisten mielenterveysongelmat tosiaan, kun tällaisella spämmitään keskustelu ja pidetään tätä tasoa hauskana.

Vierailija
138/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todiste AP:n aloitukseen, naisten mielenterveysongelmat tosiaan, kun tällaisella spämmitään keskustelu ja pidetään tätä tasoa hauskana.

Tiedän, että laukesit äsken huutaen lukiessasi näitä juttuja. Nosta siis pyllysi reilusti pystyyn, niin tulen ja otan sinut. Lujaa ja kuivana.

Vierailija
139/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin on löytyny. Taso vaan suomessa on surkea.

Ap

Vierailija
140/142 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa naisen kehitysmaasta, Suomessa pitää olla jotain annettavaa henkisellä puolella, jotta naisen saa.

Nämä pinnalliset kanat luulevat olevansa henkisiä luettuaan jonkun Coelhon kirjan tms. muka henkistä paskea. Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä