Kylläpäs se naisen löytäminen vaatii paljon aikaa ja rahaa nykyisin. Kannattaisiko suunnata ulkomaille?
Varmaan tulisi halvemmaksi, ja aikaakin kuluisi vähemmän vaikka joutuisi oppimaan kielen. Missä siis mies löytää nopeasti naisen joka on kaunis, mt-ongelma vapaa, lapseton, halukas ja kykeneväinen parisuhteeseen?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa naisen kehitysmaasta, Suomessa pitää olla jotain annettavaa henkisellä puolella, jotta naisen saa.
Joo mitä annettavaa teidän lähi itäläisillä ja afrikkalaisilla suklaamuna hanipupuilla on sillä saralla?
Monella suomalaisella miehellä on paljonkin annettavaa henkisellä puolella, sinähän tässä olit se poikkeus, joka ei naisia saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä kumppania pitäis oikeasti rakastaa ja suhdetta ylläpitää puhumalla. Eikä pelkästään panohommilla.
Paneminen on meidän miesten tapa puhua. Se sanoo että mä rakastan sua ja tahdon olla sulle hyvin hellä. Meidän herkin ajattelevin ja tärkein osa on kosketuksissa teidän alahuulien kanssa, eli tavallaan meidän aivot keskustelevat teidän toisten heiluvien huulien kanssa, samaa tahtia, yhteisymmärryksessä.
No nyt kyllä puhut vähän eri puusta olevalle jätkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalaiset naiset ovat vielä jotenkin juurevampia kuin suomitytöt. Heissä on samaa kuin -50 luvun maalta lähtöisin olevissa suominaisissa. Ahkeria, lapsista tykkääviä, rehellisiä, mutkattomia naisia isolla N:llä.
Otatko hänet elätiksi vai edellytätkö, että käy töissä ja huolehtii sen lisäksi kodin, pihan ja lapset, ja pitää itsensä sievänä?
Miksi luettelet ominaisuuksia ja tekoja, joihin suominainen ei ole kyennyt aikoihin?
Ulkomaisen naisen mukana tulee koko suku tai vähintään naisen lähisuku. Jos ei mukana, niin rahallisesti rahoitettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalaiset naiset ovat vielä jotenkin juurevampia kuin suomitytöt. Heissä on samaa kuin -50 luvun maalta lähtöisin olevissa suominaisissa. Ahkeria, lapsista tykkääviä, rehellisiä, mutkattomia naisia isolla N:llä.
Otatko hänet elätiksi vai edellytätkö, että käy töissä ja huolehtii sen lisäksi kodin, pihan ja lapset, ja pitää itsensä sievänä?
Mitään et siis ymmärtänyt mitä tuossa edellä kirjoitettiin. Ahkera, käy töissä ja pitää kodin siistinä. Tykkää lapsista, hoitaa ja ruokkii heidät. Ahkeruus ja aktiivisuus pitää ihmisen yleensä elinvoimaisen ja hehkeän näköisenä ja saa pitää itsensä niin sievänä kuin haluaa.
Puoliso osallistuu myös, molemmat ahkeria, täyspäisiä ihmisiä, niin mikään noista asioista ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika ulkomaalaisessa puolisossa? Tämähän on ihan incelin löpinää koko aloitus
Ap valittaa siksi, että hänellä on iso dilemma: suomalaiselle naiselle pitäisi maksaa treffeillä kahvi ja jopa pulla, johon hänellä ei ole varaa.
Ulkomailta ostetulle puolisolle pitäisi maksaa koko elämä ja suvun elatus, mihin aplla ei myöskään ole varaa. Joten köyhänä poikana hän vaan sunnuntaiunelmoi palstalla miten katkeria suomalaisnaiset olisivatkaan, jos hänellä olisi varaa ostaa sellainen ulkkaripuoliso. "Kyllä niitä naisia harmittaisi kun eivät saaneet pullaa minulta ilmaiseksi!!!"
En minäkään tuhlaisi suomalaiseen naiseen hyviä pullakahveja. Kuten itsekin osoitat käytökselläsi, että hukkaan menisi. Sen sijaan, kun alkaa etsiä ulkomaalaista naista ja tietää miten kaltaisesi naiset käyttäytyvät, niin varmasti osaa seuloa hyvin tarkkaan, ettei törmää samankaltaiseen pösilöön. Minäkin laitoin säästöön koko vuoden ajan kaikki mitä olisi voinut mennä kahviloissa ja ravintoloissa, hommasin viisumin ja kävin tutustumassa lähes 3kk:n ajan aasialaiseen vaimooni ja hänen perheeseensä. Nyt asutaan Suomessa, ollaan naimisissa ja vaimo odottaa ekaa lastamme.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisen naisen mukana tulee koko suku tai vähintään naisen lähisuku. Jos ei mukana, niin rahallisesti rahoitettavaksi.
Eikä tule. Tiedän pari tapausta, joissa baisen suku on alkanut mankua rahaa, niin laittoi välit poikki.
Luuletko että saat ulkomailta halvemmalla tai peräti ilmaiseksi? Luule uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten se menee, että jos sinä löytäisit miehen, niin joutuisiko hän juottamaan sukusi ja kaveripiirisi? Suomalaiset naisethan eivät tunnetusti lasiin sylje.
Vierailija kirjoitti:
"MuttAku SuOmaLaIneN nAinEN hAluAa kAhvIT TRefFeiLlÄ"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika ulkomaalaisessa puolisossa? Tämähän on ihan incelin löpinää koko aloitus
Ap valittaa siksi, että hänellä on iso dilemma: suomalaiselle naiselle pitäisi maksaa treffeillä kahvi ja jopa pulla, johon hänellä ei ole varaa.
Ulkomailta ostetulle puolisolle pitäisi maksaa koko elämä ja suvun elatus, mihin aplla ei myöskään ole varaa. Joten köyhänä poikana hän vaan sunnuntaiunelmoi palstalla miten katkeria suomalaisnaiset olisivatkaan, jos hänellä olisi varaa ostaa sellainen ulkkaripuoliso. "Kyllä niitä naisia harmittaisi kun eivät saaneet pullaa minulta ilmaiseksi!!!"En minäkään tuhlaisi suomalaiseen naiseen hyviä pullakahveja. Kuten itsekin osoitat käytökselläsi, että hukkaan menisi. Sen sijaan, kun alkaa etsiä ulkomaalaista naista ja tietää miten kaltaisesi naiset käyttäytyvät, niin varmasti osaa seuloa hyvin tarkkaan, ettei törmää samankaltaiseen pösilöön. Minäkin laitoin säästöön koko vuoden ajan kaikki mitä olisi voinut mennä kahviloissa ja ravintoloissa, hommasin viisumin ja kävin tutustumassa lähes 3kk:n ajan aasialaiseen vaimooni ja hänen perheeseensä. Nyt asutaan Suomessa, ollaan naimisissa ja vaimo odottaa ekaa lastamme.
Jännä!! ^ samasta IP osoitteesta on myös tähän ketjuun tullut viestejä, joissa vasta mietitään vaimon hankintaa ulkomailta.
Vai oletko toista vaimoa hankkimassa, kun eka on jo raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla aina käy sääliksi näiden aloitusten tekijöitä... Vain siksi, koska he eivät ole koskaan saanet apua pahoihin mielenterveysongelmiin ja kaikki heidän ongelmansa ovat ainoastaan muiden naisten vikoja... Itse ovat järkkyttävän naisvihaisia olleet aina ja itsestään ei löydy mitään vikaa ja jos löytyy, niin joku nainen sen on aina aiheittanut. Tunnetasolla ollaan jääty hyvin jälkeen, eikä koskaan haluttu kehittää itseään vaan jäädään vellomaan menneisyydessä.
Suomalaisista naisista 77%:lla diagnoosi vakavista mt- ja käytösongelmista.
Moni diagnoosi ei ole vakava ja moni diagnooseista on dementia, suurin osa näistä yli 80 vuotiailla. Miehillä prosentti on muuten 70%. Onko ap sellainen harvinaisuus, että kuuluu koko elämänsä siihen 30%:iin? Näiden aloitusten perusteella ei.
Mua ahdistaa oma elämä kaikki pitää suorittaa itse. Sitten jos miestä pitää vielä viihdyttää ja hoitaa senkin siivoamiset ja huolehtimiset niin elämä on niin uuvuttavaa. Otan miehen vasta kun se on komea, antaa tilaa, ei vaadi koko aikaa huomiota ja voidaan olla puolin ja toisin toisillemme avuksi. En halua lasta itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen Filippiinejä. Siellä on paljon tapauskovaisia lapsettomia sinkkunaisia vaikka kuinka paljon. Useimmat neitsyitä vielä yli 30-vuotiainakin. Osaavat hyvin englantia, tekevät hyvää ruokaa, ovat romanttisia ja hauskoja, sekä ymmärtävät, että rakastelu kuuluu suhteen ylläpitäviin voimiin. Ovat perhekeskeisiä ja ahkeria. Kannattaa valita kouluttautunut ja työpaikan omaava, niin hankkiutuu täälläkin mitä pikimmin töihin, ellet halua pitää ihan kotirouvana. Riittää, että olet kunnollinen työssäkäyvä mies ilman alkoholi-, peli- ja rahaongelmia. Rikas ei tarvitse olla, eikä tarvi elättää naisen sukua.
Kuinkahan onnellisia nää naiset on täällä Suomessa, onko tutkittu?
Jos mittarina voi käyttää sitä, miten asuvat ja montako lasta ovat yhdessä suomalaisen miehen kanssa tehneet, niin voisi ajatella, että varsin onnellisia ovat.
No eikö tuo Vihreiden Soffe ole aika hyvä esimerkki miten on nuppi sekaisin?
Näin on! Kurkku käheenä koko ajan, kun joka jantterin seiväs otetaan syvälle kurkun syövereihin ja tunnetaan voimaantumista. Eduskunnan suihinottokuningatar.
No niin.. tämä kommentti oikein huutaa kirjoittajansa älyllistä kapasiteettia. Plus ilmeisiä mt-ongelmia.
Lisäys edellinen 94: Siis mies joka mulla oli vuosia, jonka sitten jätin. Alkoholisti. Itse menin aina sen luo. Kun olin siellä hoidin kaikki metatyöt. Kun hain tavarat minun piti itse junalla niitä hakea miehellä ei ollut autoa ei mitään. Itse olen kotonani tehnty yhden muuton nyt teen toisenkin muuton yksin. Vielä tuo vanha mies jaksaa haahuilla ja soitella kännissä perääni. Ollaaan ystäviä selvinpäin ja näin mutta miksi miehet ei pääse eteenpäin jos ei suhde toimi ei nainen kymmentä vuotta enenpää jaksa.
Toinen mies tapailin häntä vuoden. Mihkään ei edennyt, ei ehdottanut seurustelua, ei pussausta, ei mitään. Halusi hengata 24 7 ja oli mustasukkainen. Jätin senkin.
Kaikki miehet on niin lapsia on ne nuoria tai vanhoja. Jos ne on vanhoja niillä on lapsia. Periaatteessa se on ok jos mies hoitaa itse ne lapset ja tekee munkin kanssa jotain. Toisaalta omanikäiset haluaa niitä 20 vuotta nuorempia. Olen itse siis + 40v. En vaan jaksa jos mies on kuin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta ostetulle puolisolle pitäisi maksaa koko elämä ja suvun elatus, mihin aplla ei myöskään ole varaa. Joten köyhänä poikana hän vaan sunnuntaiunelmoi palstalla miten katkeria suomalaisnaiset olisivatkaan, jos hänellä olisi varaa ostaa sellainen ulkkaripuoliso. "Kyllä niitä naisia harmittaisi kun eivät saaneet pullaa minulta ilmaiseksi!!!"En minäkään tuhlaisi suomalaiseen naiseen hyviä pullakahveja. Kuten itsekin osoitat käytökselläsi, että hukkaan menisi. Sen sijaan, kun alkaa etsiä ulkomaalaista naista ja tietää miten kaltaisesi naiset käyttäytyvät, niin varmasti osaa seuloa hyvin tarkkaan, ettei törmää samankaltaiseen pösilöön. Minäkin laitoin säästöön koko vuoden ajan kaikki mitä olisi voinut mennä kahviloissa ja ravintoloissa, hommasin viisumin ja kävin tutustumassa lähes 3kk:n ajan aasialaiseen vaimooni ja hänen perheeseensä. Nyt asutaan Suomessa, ollaan naimisissa ja vaimo odottaa ekaa lastamme.
Jännä!! ^ samasta IP osoitteesta on myös tähän ketjuun tullut viestejä, joissa vasta mietitään vaimon hankintaa ulkomailta.
Vai oletko toista vaimoa hankkimassa, kun eka on jo raskaana?
Se oikeassa alakulmassa näkyvä on päivämäärä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys edellinen 94: Siis mies joka mulla oli vuosia, jonka sitten jätin. Alkoholisti. Itse menin aina sen luo. Kun olin siellä hoidin kaikki metatyöt. Kun hain tavarat minun piti itse junalla niitä hakea miehellä ei ollut autoa ei mitään. Itse olen kotonani tehnty yhden muuton nyt teen toisenkin muuton yksin. Vielä tuo vanha mies jaksaa haahuilla ja soitella kännissä perääni. Ollaaan ystäviä selvinpäin ja näin mutta miksi miehet ei pääse eteenpäin jos ei suhde toimi ei nainen kymmentä vuotta enenpää jaksa.
Toinen mies tapailin häntä vuoden. Mihkään ei edennyt, ei ehdottanut seurustelua, ei pussausta, ei mitään. Halusi hengata 24 7 ja oli mustasukkainen. Jätin senkin.
Kaikki miehet on niin lapsia on ne nuoria tai vanhoja. Jos ne on vanhoja niillä on lapsia. Periaatteessa se on ok jos mies hoitaa itse ne lapset ja tekee munkin kanssa jotain. Toisaalta omanikäiset haluaa niitä 20 vuotta nuorempia. Olen itse siis + 40v. En vaan jaksa jos mies on kuin lapsi.
Sinun tasolla ei parempiin ole mahdollisuuksia.
Sitten kun on lapsia, sitä rahaa vasta meneekin.
M39
AP: Sinun luonteellasi ei saa naista muuten kuin rahalla. Eli suuntaa maahan jossa sinun rahasi riittää naisen ostamiseen.
Paneminen on meidän miesten tapa puhua. Se sanoo että mä rakastan sua ja tahdon olla sulle hyvin hellä. Meidän herkin ajattelevin ja tärkein osa on kosketuksissa teidän alahuulien kanssa, eli tavallaan meidän aivot keskustelevat teidän toisten heiluvien huulien kanssa, samaa tahtia, yhteisymmärryksessä.