Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on nuoruutesi mieleenpainuvin seksimuisto?

Vierailija
25.04.2026 |

Minulla varmaankin kimppakiva hotellihuoneessa fuksivuoden laskettelumatkalla. Oltiin kaikki n. 20 v ja hormonit tapissa. 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halunnut mitään muuta kuin saada siemensyöksyn ja orgasmin luokkalaiseni Hennan kanssa. Pääsin sen toteuttamaan monta kertaa rippileirillä, eikä mikään ollut niin kiihottavaa ja ihanaa. Aluksi vain halailtiin ja pussailtiin niin, että panin kovasti housut yllä ja siinä laukesin hänen vartaloaan vasten. Oltiin myös yhdynnässä leirin loppua kohti aina kun päästiin olemaan kahden.

Sama mulla mutta vaan erään ihanan Jennin kanssa. Kiehnattiin ja suukoteltiin koko rippikouluaika. Olin kova poika vonkaamaan ja Jenni kiusoittelemaan. Lopulta se sitten tapahtui seurakuntatalon kellarissa vanhalla sohvalla. Meillä ehkä erikoisuutena tuo, että ennen ekaa kertaa sain olla monta kertaa pysty pippeli paljaana tyttöä vasten ja puskea häntä suoraan pimpille housut vaan välissä. Eihän tuollaista voi unohtaa ja kun sain vieläpä laueta siihen ja sotkea luvalla tytön farkut. Jotenkin aina saatiin kaikki se mäihä pyyhittyä kutakuinkin pois... Minnekä kaikki tuollaiset ihanat kiihottelut katoaa aikuisena?

Vierailija
42/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni oli päässyt ripille sinä keväänä -87 ja koko seuraavan kesän tuo 15-vuotias isoveljemme nai kaksi vuotta nuorempaa sisartamme aina kun vanhempiemme silmä vältti.

He tekivät jatkuvasti sitä koko kesän kotona vanhempiemme ollessa töissä, metsässä asuinalueemme takana, naapurin vanhassa perunakellarissa, seisaaltaan autokatoksen takana ja missä hyvänsä. Aluksi vakoilin heitä salaa, mutta paljastuttuani muistan olleeni veljeni luvalla ja käskystä kontillani heidän vieressään katselemassa ihmetellen, miten veljeni paksu, siskoni mehuista kiiltelevä ja kummasti kasvanut kikkeli liukui litisten edestakaisin siskoni piukassa, miltei karvattomassa pimpissä tämän voihkiessa, vikistessä ja nytkähdellessä ja miten veljemme sitten tempaisi jo nytkähtelevän kikkelinsä viimehetkellä maiskahtaen ulos sisarestamme niin, että suuri  ruiskaisu valkoista nestettä osui siskomme paljaalle pimpille ja loput siitä roiskahteli hänen vatsalleen ja kasvoilleen. Tuo kaikki sai aikaan oudon ja ennestään tuntemattoman kihelmöinnin vatsassani ja jalkovälissäni, kummallisen lämmön ja jännityksen, joka kuitenkin jätti minut jotenkin tyhjäksi ja kaipaamaan jotakin, mistä en oikein tiennyt, mitä se oli.

Täytettyäni heinäkuussa kymmenen vuotta veljeni yritti naida myös minua ja annoin sen tapahtua koska olin utelias nähtyäni hänen jo tekevän sen siskollemme kymmeniä kertoja. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään koska se sattui liikaa ja niin annoimme asian jäädä sikseen kun sisaremmekaan ei pitänyt ajatuksesta.

Elokuussa veljeni katosi moneksi kuukaudeksi ja jälkeenpäin olen saanut sellaisen kuvan, että isämme yllätti hänet sisaremme päältä ja hakkasi hänet toimittaen hänet sitten jonnekin lähes vuodeksi. Asiasta ei koskaan puhuttu perheessämme enkä vieläkään tiedä varmuudella mitä tapahtui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää fantasiat on Ylen verohoilla TV sarjasta otettuja . Kopioita. 

Vierailija
44/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setäseksi 19-vuotiaana. Iskin baarista nuorekkaan aikuisen miehen ja olihan yö. Annoin vielä aamullakin vaikka seksi tuntui jo paikoissa. N26

Juuri näin tulisi kaikkien nuorten neitosten toimia!

Kiitän sinua tuosta kerrasta ja toivon sinun olleen ja edelleen olevan innoittavana esimerkkinä sukupuolesi nuorille edustajille!

Vierailija
45/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisuudelma mieheni kanssa! Vieläkin sukat pyörii jaloissa kun ajattelen.

Vierailija
46/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta, suoraan kevätjuhlista sänkyyn vai muistatko? 

Vierailija
47/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskoulutuskeskuksen Tiina.  37v neito. Itse olin tuolloin 19. Kokematon ujo kaveri. 

Pidettiin bileitä meidän kämpillä ja melko humalassa siinä oltiin.. Porukka rupes lähtee kotiin.. Sillon oli muotia nää pienet drinksu tölkit. Tiina heitti et pitää ottaa kulli kokoinen tölkki messiin ja lähteä. Mä naurahdin et ei se tölkki niin iso ole..

Se mitä sit tapahtu oli muuten todella iso järkytys. Tiina sano ettei usko ihan siis voimalla työnsi mut seinää vasten ja repäs farkkujen vetskarin auki. Työnsi käden kalsareihin ja kopeloi kullia.. Olin siis neitsyt vielä. Ympärillä humalaisia luokkakavereita ym. Tiina naurahti et potentiaalia on ja talutti mut viereiseen makkariin kullista kiinni pitäen.   Sinä yönä lähti poikuus ja pääsi nauttimaan todella ihanasta suikkarista. 

Vierailija
48/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerta, suoraan kevätjuhlista sänkyyn vai muistatko? 

Muistan, jos oot Markus s.1977. Pohjoispohjalaisella pikkupaikalla 36 vuotta sitten herranjestas mentiin sun sänkyyn, sun porukat oli poissa koko illan ja se oli kiihkeää yhdyntää iltaseiskaan ennen kuin mun piti lähteä kotiin, kävellä 3 kilsaa ja sä saatoit mua pikku neitsytpimppi kipeenä mut ah niin nauttineena... piiritit mua koko sen kevään koulussa

Vierailija
49/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun sai ensimmäisen kerran ruiskia nuoren tytön reisien väliin päiväkodin leikkipuistossa pimeänä elokuun iltana tytön ystävättärien katsellessa.

Meillä leikittiin kuudennelta luokalta alkaen kesäisin ulkona "takaa pano" leikkiä neljäs- ja viidesluokkalaisten tyttöjen kanssa, eli rohkein tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu kovasti ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orgasmia kun häpesivät äännellä muiden edessä. Pojat tekivät tuota sitten vuoron perään saman tytön kanssa muiden katsellessa, kunnes joku toinen tyttö halusi seuraavaksi. 

Meitä oli siellä yleensä puolisen tusinaa sekä poikia että tyttöjä ja homma meni lopulta aika sotkuiseksi, kun kolme tytöistä ja kaikkien poikien farkut olivat ihan spermassa.

Meillä tuota takaapanoleikkiä sanottiin reisittelyksi ja jotkut tytöistä tekivät sitä muutaman isomman, seiska- ja kasiluokkalaisen pojan kanssa talon pyöräkellarissa ja  läheisellä laavulla, jossa saattoi olla kesäiltaisin isompikin lössi koolla juomien ja eväiden kanssa. Meitä pienempiä poikia ei huolittu mukaan kuin korkeintaan katselemaan kun isommilla pojilla oli ajatukset muualla eivätkä ne viitsineet ajaa meitä pois. 

Joskus isommat pojat tekivät sen välitunnilla pikaisesti seisaaltaan niin, että tytöllä oli farkut jalassa ja pojat vetivät vain kullinsa ulos ja tekiväti temput nopeasti peräkkäin tytön pyllistäessä ystävättäreensä nojaten muiden poikien pitäessä nurkalla vahtia. En usko, että kukaan opettajista koskaan arvasi, miksi tytöillä oli niin punaiset posket ja farkun reisillä märät läiskät tunnille tullessaan.

Sama muisto entisellä pikkupojalla meidän laavulta!

Isot pojat joilla jo kasvoi karvoja pippelin ympärillä nussivat laavulla keskellä päivää vuoron perään jotakin tyttöä ja seuraava odotti pippeli pystyssä kunnes edellinen sai valmiiksi ja pikkupojat katselivat niiden touhuja salaa puskista. 

Vierailija
50/54 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaoimme huoneen siskon kanssa vanhempien luona asuessa niin eikö himot voittanut josain kohtaa ja tullut useampaan kertaan laskettua siemenet siskon sisään

Vierailija
51/54 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä kiima huuruissa tuli pyöräkellarissa annettua kolmelle samanikäiselle pojalle yhtäaikaa. Kaikki laukes sisään vuorotellen, oli sen illan tyydytetty olo.

Sen jälkeen pantiin jokaisen pojan kanssa useampi kuukausi, mutta eri aikoina.

Vierailija
52/54 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kun oma veli vei neitsyyden

Vierailija
53/54 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 25 ku äitin työkaveri pyysi pubista mukaansa..no sitä seksin määrää..kiitos Tuula Virroilta

Vierailija
54/54 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kun oma veli vei neitsyyden

Oliko kivaa vai ei?