Mikä on nuoruutesi mieleenpainuvin seksimuisto?
Minulla varmaankin kimppakiva hotellihuoneessa fuksivuoden laskettelumatkalla. Oltiin kaikki n. 20 v ja hormonit tapissa.
Kommentit (54)
No ei ne hätäiset pikapanot niitä parhaita olleet ainakaan omalla kohdalla!
Joillakin naisilla on ihan pakonomainen tarve saada omaa tai vierasta. Meillä oli yläasteella tyttö, jolla oli kai jonkinlainen emotionaalinen ongelma, jos ei vallan trauma ja se tahtoi epätoivoisesti olla suosittu ja olikin keksinyt siihen varman ja pätevän keinon: Se piti nimittäin joskus koulun jälkeen salaa vastaanottoa koulun takana metsikössä kumartuen siellä nojaamaan hame ylhäällä ja ilman pöksyjä suuren kuusen runkoa vasten sen alaoksien suojassa, pyllistäen punaisena hehkuvan ja kosteana kiiltelevän herkkunsa luokan poikien ihailtavaksi eikä siinä totisesti enempää tarvittukaan. Jostakin syystä tyttö tahtoi aina nimenomaan tuossa tamma-asennossa - ehkä se ei tahtonut nähdä kuka luokan pojista kulloinkin oli vuorossa!
Reilut puoli tusinaa kollia odotti sitten kiltisti tytön ympärillä jonossa jalkaa vaihtaen, kädet täristen ja kalu kivikovana tippa nokassaan ja jokainen työnsi vuorollaan tuon nätin koulutytön kuumaan, sykkivään teinipilluun sen seitsemän kertaa minkä siinä iässä suinkin pystyi kestämään, vetäisten sitten nytkähtelevän kalunsa hätäisesti ulos viime tipassa ja ruiskautellen lastinsa pitkin tytön tukkaa, selkää ja pyllyä - sen ikäisenähän tulee ensimmäisellä kierroksella kuin hevoselta! Tuntui kuin pallit olisivat räjähtäneet ja taju paennut, enkä ole koskaan kokenut mitään yhtä intensiivistä! Toinen kierros olisi maistunut heti, mutta oli vain odotettava polvet täristen seuraavaa vuoroaan, mikä tosin ei onneksi kestänyt kauaa!
Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään, mutta tuskinpa kaikki ehtivät joka kerran vetäistä kokonaan ulos ainakaan ensimmäisellä kierroksella kun aivastus oli jo väkisin tulossa ja joillakin jonon viimeisistä saattoi harmillisesti karata jo ensimmäisellä tai toisella työnnöllä heidän jouduttuaan odottamaan vuoroaan seuraten esitystä ja kuunnellen tytön voihkintaa ja uikutusta, litinää ja lätinää ja kuuman, valuvan, tiukan, lypsävän puristuksen viimein vaikuttaessa nallin räjäyttävän sähköimpulssin lailla.
Olli E. oli jutussa puuhamiehenä levittäen viestiä kavereilleen koulupäivän jälkeen odottavasta juhlasta erektio farkuissaan pullistellen. Olli halusi aina olla jonossa ensimmäisenä, sillä jos hän joutui odottamaan vuoroaan muita katsellen hän laukesi spontaanisti mahtamatta sille mitään. T:n veljekset olivat jonossa aina peräkkäin, vanhempi etumaisena ja Kalle A. päästi aina hassun mäkätyksen lauetessaan. Kolme tai neljä kierrosta siinä yleensä meni ja jonkun pienen lahjankin tyttö kai joskus toivoi, mutta ei se kovin kummoinen voinut olla koska pelkillä viikkorahoilla mentiin.
Meni rantasaunalle poikasena kuistilla rekkitanko vedin leukaa. Ja kun pojat muutkin tietävät niin tuntui mukavalta munissa ja joskus tuli siemen syöksy.
Oli juuri uikkarit kintussa vetämässä leukaa kullin tanassa kun mua 5vuotta vanhempi serkku tyttö tuli saunan ovesta. Uikkareissa tarttui kaluun... No enempää en kerro mut joka sekunnin muistan seuraavasta tunnista😊
En harrastanut seksiä ennen 20 vuoden ikää. En suudellut ketään ennen 20 vuoden ikää. Mutta jostain kumman syystä joku (luultavasti katkera incelpoika) levitti juorua, että minä olen "helppo" ja "hu*ra" ja "jakorasia". Päätin jatkaa pihtaamista avioliittoon asti. Ei nainen menetä mitään, vaikka säästää itsensä aikuiselle miehelle (kolme- tai nelikymppinen) joka osaa seksissä panostaa naisen nautintoon.
Setäseksi 19-vuotiaana. Iskin baarista nuorekkaan aikuisen miehen ja olihan yö. Annoin vielä aamullakin vaikka seksi tuntui jo paikoissa. N26
Anneli oli ihan märkä ja riisui tangat. Sitten mentiin mökille jossa sauna lämmin. Panin Mirkaa koko yön ja asmulla mies tuli.
Laitoin ensimmäistä kertaa tyttökaverin pilluun sormet ja olihan se ihanan märkä ja tuoksui kiimalle. Harmi kun sillä kertaa ei pystytty menemään pidemmälle. Jos olisi ollut tämä ykä kokemus, niin nuolisin sen persereiänkin antaumuksella.
Ensimmäinen kerta oli itselle suunnatoin pettymys, kun tulin niin nopeasti.
Toinen kerta oli ihanaa (eri tyttö)
Nussiitiin kerrostalon häkkivaraston ullakon sivussa ja joku tuli käymään häkkivarastolla.
Olin kahden maksullisen naisen kanssa yhtä aikaa (oli ihania nuoria tsekkejä)
Yksi maksullinen tsekki nuoli minun ryppyreikää
Olin ihanan ladyboyn kanssa ja hän pani minua, sinne meni sekin neitsyys ja toista kertaa ei ole tullut.
Nykyisen vaimoni kanssa melkein joka kerta on kyllä ikimuistoinen (ihana petite vaimo) 18v ikäero meillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kun oltiin uutta vuotta viettämässä isolla kaveriporukalla mökillä. Muut lähtivät kävelylle kyläkauppaan ja me jäätiin tyttöystävän, nykyisen vaimon kanssa mökkiä lämmittämään. Heti kun porukan äänet etäntyivät pihasta, hypättiin peiton alle panemaan. Oli aika kiimaista menoa se, kun tiedettiin ettei ole kauheasti aikaa. M48
Miksi piti peiton alle mennä?
Vierailija kirjoitti:
Meni rantasaunalle poikasena kuistilla rekkitanko vedin leukaa. Ja kun pojat muutkin tietävät niin tuntui mukavalta munissa ja joskus tuli siemen syöksy.
Oli juuri uikkarit kintussa vetämässä leukaa kullin tanassa kun mua 5vuotta vanhempi serkku tyttö tuli saunan ovesta. Uikkareissa tarttui kaluun... No enempää en kerro mut joka sekunnin muistan seuraavasta tunnista😊
No kerron sulle sen, että kirjoitutaitosi on ihan perceestä 🤣🤣🤣
Tavallinen maanantai-iltapäivä ja olin tullut koulusta tyttöystäväni kanssa meille kotiin. Olimme huoneessani ja minä olin hitaasti asettelemassa itseäni selin makaavan tytön päälle. Tykkäsin tehdä tuota kiireettömästi ja vähän hidastellen koska asento kiihotti niin pirusti ja se miten tyttöni alistui alleni jalat levällään. Olimme jättäneet osan vaatteistamme ylle pelossa että tulisi keskeytys ja juuri kun olin päässyt pimppiin sisälle niin tapahtui. En kerennyt tekemään kuin sisäänmenotyönnön ja tulin ulos. Samassa laukesin tytön päälle jännityksestä ja säihkähdyksestä kun ovella joku tirkisteli meitä. Huomasin vain silmäparin siellä joka saattoi olla veljeni tai siskoni. Tuo kiinnijääminen jäi mieleeni ainoana vastaavana tilanteena. Siirryimme harrastamaan seksiä tuosta eteenpäin lukkojen taakse kunnankirjaston isoon lastenhoitovessaan. Eikä sekään ollut hyvä paikka. Nuorena oli "mukavaa" yrittää rakastella kunnolla ja rauhassa useita sessioita.
Eka peppuseksi silloisen teinityttäystävän kanssa. Taivaan portit aukesivat ja mieleen jäi ikuinen muistijälki tilasta, liukkarikäsivoiteen tuoksusta, ilmeistä, äänistä, kaikesta. Verhojen kuvionkin muistan hyvin näin monen kymmenen vuoden jälkeen.
Varmasti koko ikänikin muistan, kun naapuriportaan yksinhuoltajaäiti auttoi minut, ujon 15-vuotiaan, poikuudesta eroon.
Itsenäisyyspäivä 2014, kun harrastin ensi kertaa seksiä sen aikaisen ihastuksen kanssa, ja tehtiin yhdessä suunnittelemamme jutut ja koko setti oli TÄYDELLINEN.
Vierailija kirjoitti:
Anneli oli ihan märkä ja riisui tangat. Sitten mentiin mökille jossa sauna lämmin. Panin Mirkaa koko yön ja asmulla mies tuli.
Kokeilepa, osaisitko vielä sekavamman tekstin kirjoittaa. Kolmessa virkkeessä neljä henkilöä: Anneli, Mirka, mies ja sinä.
Aamulla yhteinen työmatka naisen kanssa bussissa Helsinkiin. Bussissa takkien tms. alla piilossa kunnon esileikit ja jossain Helsingin porttikongissa suloinen suihinotto. Ei haitannut muutaman ohikulkijan katseet.
Oltiin ystäväpariskunnan kanssa ulkomailla reissussa ja yritettiin lasta samaan aikaan. Meillä oli vuokralla useassa kerroksessa oleva loft kämppä, jossa ei kauheasti seiniä ollut ja nekin ohuita. Ovulaatio käsillä ja paineltiin ”suihkuun” vetämään tavarat sisään.
Toinen oli myös ulkomailla eri reissulla. Ilta alkoi lähestyä ja oltiin aikalailla viimeisiä uima-altaalla. Siinä hiukan pusuteltiin laitaa vasten, kun alkoi jöpöttämään. Hän huomasi sen ja pyysi laittamaan sisään. Altaalle tuli porukkaa valmistelemaan jotain iltajuhla, niin päätettiin jatkaa idea loppuun huoneessa, kun vain pääsin ensin altaasta pois…
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen maanantai-iltapäivä ja olin tullut koulusta tyttöystäväni kanssa meille kotiin. Olimme huoneessani ja minä olin hitaasti asettelemassa itseäni selin makaavan tytön päälle. Tykkäsin tehdä tuota kiireettömästi ja vähän hidastellen koska asento kiihotti niin pirusti ja se miten tyttöni alistui alleni jalat levällään. Olimme jättäneet osan vaatteistamme ylle pelossa että tulisi keskeytys ja juuri kun olin päässyt pimppiin sisälle niin tapahtui. En kerennyt tekemään kuin sisäänmenotyönnön ja tulin ulos. Samassa laukesin tytön päälle jännityksestä ja säihkähdyksestä kun ovella joku tirkisteli meitä. Huomasin vain silmäparin siellä joka saattoi olla veljeni tai siskoni. Tuo kiinnijääminen jäi mieleeni ainoana vastaavana tilanteena. Siirryimme harrastamaan seksiä tuosta eteenpäin lukkojen taakse kunnankirjaston isoon lastenhoitovessaan. Eikä sekään ollut hyvä paikka. Nuorena oli "mukavaa" yrittää rakastella kunnolla ja rauhassa useita sessioita.
Tästä tulee mieleen oma ensimmäinen seksikokemukseni juurikin siellä kuuluisassa kirjaston vessassa. Kun ei kotona voinut tehdä sitä niin kiimaiset nuoret löysivät paikan, jossa saattoivat olla rauhassa ja lukkojen takana. Sain jo heti ensimmäisessä yhdynnässä orgasmin, joten tuo tilanne jäi ikuisesti mieleeni niin kuin muutenkin se olisi jäänyt, mutta tuo tekee siitä todella erityisen. Olimme pelkästään lähetyssaarnaajassa koko lukion ensimmäisen vuoden. Tyttönä tuntui parhaalta olla kiihkeän pojan alla ylivoimaisesti.
Eipä ole porukoilla kaksineen nuoruus. Ei ihme, että elämä ei ole vienyt vauva.fi palstaa kauemmaksi
Kyllä se on kun oltiin uutta vuotta viettämässä isolla kaveriporukalla mökillä. Muut lähtivät kävelylle kyläkauppaan ja me jäätiin tyttöystävän, nykyisen vaimon kanssa mökkiä lämmittämään. Heti kun porukan äänet etäntyivät pihasta, hypättiin peiton alle panemaan. Oli aika kiimaista menoa se, kun tiedettiin ettei ole kauheasti aikaa. M48