Mikä on nuoruutesi mieleenpainuvin seksimuisto?
Minulla varmaankin kimppakiva hotellihuoneessa fuksivuoden laskettelumatkalla. Oltiin kaikki n. 20 v ja hormonit tapissa.
Kommentit (54)
Olinkohan jo 16 vuotias nuori naisenalku , pienessä tuiterissa menin pojan kanssa puhelinkoppiin , siitä kontalleen ja imin pojalta mällit kurkkuun , meinasin tukehtua niihin , jäi pitkäksi aikaa kammo.
N.nyt 53.
Huomasin ihan sattumalta jo 14-vuotiaana, että pikkuvasikoilla, ihan jokaisella niistä oli immenkalvo! Minusta tuo havainto oli äärimmäisen kiihottava ja vaati välittömiä toimenpiteitä!
En koskaan kertonut sitä yhdellekään kavereistani, mutta vuotta vanhempi sisareni yllätti minut kerran ja selittäessäni asian hän vaati minua jatkamaan uhaten muuten kertoa vanhemmillemme ja vaati saada jäädä katselemaan. Posket punaisina ja käsi farkuissaan hän sitten seurasi operaatiota hyvin tarkkaan silitellen vasikan päätä.
Olin aina hyvin hellä ja varovainen, mutta se tunne kun terska viimein hellän liu'uttelun jälkeen tiukassa pillussa varovasti painaen plumpsahtaa läpi samalla kun tunnet pienenpienen poksahduksen vasikan nytkähtäessä on sanoinkuvaamattoman ihana. Useimmiten laukesin hyvin voimakkaasti heti tuon jälkeen ruiskuttaen lastini syvälle vasikan pilluun ja siskoni tunsi vasikan päätä silittäessään selvästi sen reaktion.
Toistimme tuon kaikkien neitsytvasikoiden osalta, yhden kerrallaan aina kuin niitä oli ja kun tiesimme varmasti vanhempiemme viipyvän poissa kotoa. Myöhemmin sisareni toi myös parhaan ystävättärensä seuraamaan esitystä tuoden jopa minulle neitsytvasikan kotitilaltaan kuin lehmän sonnille, sillä tytöt tykkäsivät talutella vasikoita narussa kuin koiria .
Olin 21 kun tämä tapahtui. Lenkiltä kotiin kävellessä törmäsin naiseen, melkein oman rapun edessä. Juttu luisti äärettömän hyvin. Muija oli kuvankaunis 25v tapaus. Siinä höpöteltiin niitä näitä. Kysyin sit et mitä sä täällä teet. No hän odottaa kaveria et piti nähdä 17.00 mut nyt tuli viesti et hän pääsee vasta 18.00 jälkeen. hermo oli muijal vähä kireällä. Hiki alkoi kuivua ja totesin et pakko lähtee suihkuun. Jos haluat voit tulla venaa mun luo. Olin melko kokematon ja en nyt ajatellut mitenkään seksuaalisesti mitään, olin vaan mukava oma itseni. Päästiin mun kämppään. Mun ilme oli varmasti tonnin seteli kun tää muija alko riisua itseään. Minuutissa hän seisoi alasti mun edessä ja kysy mennäänks sinne suihkuun. Omat releet niskasta pois ja suihkun alle täysin tuntemattoman naisen kanssa. Nainen hieroi pakaroilla mun penistä vahingossa kuulemma. Väkisinhän se kulli alkaa seisoa. Ammattilaisen elkein muija ohjasi sen sisään, ilman kortsua.. Eikä siinä tilanteessa kauan mennyt kun tulin todella voimakkaasti. Jatkettiin suihku loppuun. Siirryttiin keittiön puolelle juomaan vettä. Katselin kun pillusta valui spermaa reisiä pitkin. Mitä tää muija sormella pyyhki ja nuoleskeli. Hän puki kesämekon päälleen ja paineli ulos kaveriaan odottamaan. Missään vaiheessa ei tullut kerrottua tai kysyttyä edes nimeä..
Hämmentävä kokemus ekasta moista n12min ja penis oli jo sisässä. Ei ole vastaavia kokemuksia sattunut tämän jälkeen.
Festareilla joskus 90-luvulla söpö punapää tuli kanssani telttaan. Mentiin sitten seksiin ja edelleen muistan kuinka ihanalle vienolle pissalle hänen ihana pillunsa tuoksui. Kovinta kiimaa koskaan.
M50
Yksi ekoista seksikokemuksista limudiskon tauolla koulun tyhjällä käytävällä kovalla lattialla maaten rakasteleminen 15-vuotiaana ihanan ekan poikaystäväni kanssa. 00-luvun alussa ei ollut vielä kameroita. Jännä, ettei sitä kovaa alustaa edes huomannut kun kiihotti niin paljon.
Toinen minkä muistan aina oli kun saman pojan vanhemmat nukkuivat meidän kanssa laivalla samassa hytissä tarkoituksenaan vahtia meitä. Onnistuttiin silti yhtymään peiton alla. Jännitti niin paljon ja mun polvet kohosivat peitosta, että jos he olisi heränneet, oltaisiin kyllä paljastuttu. Päällekkäin pussailu oli ok, seksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin ihan sattumalta jo 14-vuotiaana, että pikkuvasikoilla, ihan jokaisella niistä oli immenkalvo! Minusta tuo havainto oli äärimmäisen kiihottava ja vaati välittömiä toimenpiteitä!
En koskaan kertonut sitä yhdellekään kavereistani, mutta vuotta vanhempi sisareni yllätti minut kerran ja selittäessäni asian hän vaati minua jatkamaan uhaten muuten kertoa vanhemmillemme ja vaati saada jäädä katselemaan. Posket punaisina ja käsi farkuissaan hän sitten seurasi operaatiota hyvin tarkkaan silitellen vasikan päätä.
Olin aina hyvin hellä ja varovainen, mutta se tunne kun terska viimein hellän liu'uttelun jälkeen tiukassa pillussa varovasti painaen plumpsahtaa läpi samalla kun tunnet pienenpienen poksahduksen vasikan nytkähtäessä on sanoinkuvaamattoman ihana. Useimmiten laukesin hyvin voimakkaasti heti tuon jälkeen ruiskuttaen lastini syvälle vasikan pilluun ja siskoni tunsi vasikan päätä silittäessään selvästi sen reaktion.
Toistimme tuon kaikkien neitsytvasikoiden osalta, yhden kerrallaan aina kuin niitä oli ja kun tiesimme varmasti vanhempiemme viipyvän poissa kotoa. Myöhemmin sisareni toi myös parhaan ystävättärensä seuraamaan esitystä tuoden jopa minulle neitsytvasikan kotitilaltaan kuin lehmän sonnille, sillä tytöt tykkäsivät talutella vasikoita narussa kuin koiria .
Kylläpä on ällöttäviä fantasioita täällä taas! Et sinä mitään päähän yllä silittelemään jos perästä painat, vaikka kuinka pieni vasikka olisi. Ihan näin tilallisena voin sanoa. Muuten ihan uskottavasti kirjoitettu. Mutta en jaksaisi tämmöisiä, kun ties mikä pervo täällä ottaa ideaa ja lähtee eläimiä vahingoittamaan. Ajatelkaa nyt vähän, ne on eläin lapsia!
18-vuotiaana silloisen poikaystävän kaveri laukesi sisään ilman kondomia. Oltiin yön aikana touhuiltu jo kolme kertaa ja olin kosketukselle herkkänä. Heräsin lusikka-asennossa miehen kanssa ja huomasin hänen aamukankeutensa muuttaessani vähän asentoa. Hieroin itseäni miestä vasten ja viestini meni perille. Pian tunsin käsien hyväilevän rintoja paidan alta ja toisen käden vaeltavan pikkuhousujen sisälle. En tarvinnut pitkään sormetusta kun olin jo valmis. Pikkuhousut oli pudotettu polviin kun takanani hääräillyt mies manaili, että kaikki kondomit on käytetty. Käytin pillereitä ja pyysin aloittamaan lusikassa paljaalla. Kävin jo siinä asennossa ihan lähellä orgasmia, mutta mies halusi tulla vielä päälle. Lähetyssaarnaajassa taisin tulla jo muutamalla työnnöllä eikä kauan mennyt siihen, kun mieskin sai. Kiihottavuutta lisäsi vielä se, että hän jäi sisälle orgasminsa jälkeen ja piti hyvänä toisin kuin poikaystävä, jolla oli aina kiire pesulle heti seksin jälkeen. Naapurihuoneessa sohvalla ääniin heräillyt krapulainen poikaystävä kertoi jälkeenpäin makuuhuoneen tapahtumien kuulostaneen kuumilta. N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on ällöttäviä fantasioita täällä taas! Et sinä mitään päähän yllä silittelemään jos perästä painat, vaikka kuinka pieni vasikka olisi. Ihan näin tilallisena voin sanoa. Muuten ihan uskottavasti kirjoitettu. Mutta en jaksaisi tämmöisiä, kun ties mikä pervo täällä ottaa ideaa ja lähtee eläimiä vahingoittamaan. Ajatelkaa nyt vähän, ne on eläin lapsia!
Eikös se ollut se sisko, joka silitteli vasikan päätä ja vasikan kannalta hellä teinipoika on takuulla ekakerralla parempi kuin sonni joka junttaa kerralla pohjalle sitten hiehona!
Muilta osin uskottava ja hyvin kirjoitettu, mutta ei tosiaan oikein minunkaan alaani.
Kyllä se on se kun intistä lomilla näin kun silloinen tyttöystävä dildotti itseään silmieni edessä ihan avoimesti. En oo itse lauennut kolmea kertaan putkeen sitä ennen enkä näin reilun 20 vuoden jälkeenkään. Oli se vain jotain käsittämättömän kaunista katseltavaa nuorelle miehelle. Nähnyt nyt kyllä vastaavaa useinkin mutta se joku uutuudenviehätys puuttuu.
Meillä kuudennella luokalla neljäs- ja viidesluokkalaiset tytöt tykkäsivät runkata pojille siemensyöksyn, sillä se oli niille uutta ja jännää ja vasta keksittyä silloin ja ne nauttivat nähdessään miten ne voivat poikiin vaikuttaa.
Homma lähti kuulemma alun perin siitä, kun kolme tyttöä oli kiusannut kesäillassa yhtä poikaa kunnes se oli lopulta näyttänyt niille seisovan pippelinsä ja tyttöjen edelleen yllyttäessä ja yhden niistä näyttäessä paljasta, karvatonta pyllyään - oli kuulemma oikein levittänyt! - se oli näyttänyt niille, miten esinahka vedetään taakse ja kohta sen seurauksena tytöt näkivät ensimmäisen ihan oikean siemensyöksynkin.
Seuraavilla kerroilla tytöt tahtoivatkin jo sitten kokeilla koskea kulliin itse ja runkata siltä loppuun asti ja kun ei yksi poika riittänyt niille kaikille pitkään, niin uusi harrastus sitten levisi muidenkin iloksi. Tytöt olivat kuulemma kokeilleet ikäisilläänkin pojilla mutta tulokset eivät olleet nähtävästi tyydyttäneet niitä.
Pojalta vain seisoviltaan farkut auki pihalla tai pyörävarastossa tai vaikka välitunnillakin nurkan takana ja kivikova kikkeli ulos ja sitten yksi tai kaksi tytöistä runkkasi pojan kullia pienillä käsillään muiden tyttöjen katsellessa ja hihittäessä posket punaisina, silmät pyöreinä ja suu auki kunnes pojalla alkoi kulli nytkähdellä, silmät pyöriä ja polvet täristä ja mällit roiskahtelivat pitkissä kaarissa pitkin lattiaa. Ei siihen yleensä silloin montaa vetoa tarvittukaan.
Sitten sama tai joku toinen tyttö teki saman tempun seuraavalle pojalle jolla pili sojotti jo valmiiksi kuin viimeistä päivää kattoa kohti touhutippa kärjessään ja sitten seuraavalle. Tusina mälliä jäi sitten siihen lattialle talonmiehen tai vahtimestarin ihmeteltäväksi ja ihmisten liukasteltavaksi. Enemmän tai vähemmän kaikki tytöt kokeilivat tuota.
Tuota käsihommaa ei kukaan meistä edes pitänyt seksinä tuolloin vaan vain leikkinä ja hassutteluna.
Imemään ne eivät kuitenkaan suostuneet, eivät ainakaan toistensa nähden vaikka me sitä pyydettiin, sillä sehän olisi jo ollut sitä seksiä. Sen vuoro tuli sitten myöhemmin.
Niitä on monia. Hiekkarannan läheisyydessä auton konepellillä, auton takapenkillä nainen ratsastaessa, junan WC:ssä takaapäin, metsässä ja mökin pihalla nainen päällä. Oi niitä aikoja ja ihania naisia!
Se kun sai ensimmäisen kerran ruiskia nuoren tytön reisien väliin päiväkodin leikkipuistossa pimeänä elokuun iltana tytön ystävättärien katsellessa.
Meillä leikittiin kuudennelta luokalta alkaen kesäisin ulkona "takaa pano" leikkiä neljäs- ja viidesluokkalaisten tyttöjen kanssa, eli rohkein tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu kovasti ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orgasmia kun häpesivät äännellä muiden edessä. Pojat tekivät tuota sitten vuoron perään saman tytön kanssa muiden katsellessa, kunnes joku toinen tyttö halusi seuraavaksi.
Meitä oli siellä yleensä puolisen tusinaa sekä poikia että tyttöjä ja homma meni lopulta aika sotkuiseksi, kun kolme tytöistä ja kaikkien poikien farkut olivat ihan spermassa.
Vierailija kirjoitti:
Se kun sai ensimmäisen kerran ruiskia nuoren tytön reisien väliin päiväkodin leikkipuistossa pimeänä elokuun iltana tytön ystävättärien katsellessa.
Meillä leikittiin kuudennelta luokalta alkaen kesäisin ulkona "takaa pano" leikkiä neljäs- ja viidesluokkalaisten tyttöjen kanssa, eli rohkein tyttö oli doggystyle asennossa housut alhaalla ja poika meni taakse ja laittoi munan tytön reisien väliin pillua vasten ja sitten tyttö laittoi reidet yhteen. Sitten vaan naintiliikkeitä kunnes tuli herkut. Joskus tyttökin sai orkun. Kaikki tytöt kyllä kostu kovasti ja huohotti kiihotuksesta mutta eivät saaneet orgasmia kun häpesivät äännellä muiden edessä. Pojat tekivät tuota sitten vuoron perään saman tytön kanssa muiden katsellessa, kunnes joku toinen tyttö halusi seuraavaksi.
Meitä oli siellä yleensä puolisen tusinaa sekä poikia että tyttöjä ja homma meni lopulta aika sotkuiseksi, kun kolme tytöistä ja kaikkien poikien farkut olivat ihan spermassa.
Meillä tuota takaapanoleikkiä sanottiin reisittelyksi ja jotkut tytöistä tekivät sitä muutaman isomman, seiska- ja kasiluokkalaisen pojan kanssa talon pyöräkellarissa ja läheisellä laavulla, jossa saattoi olla kesäiltaisin isompikin lössi koolla juomien ja eväiden kanssa. Meitä pienempiä poikia ei huolittu mukaan kuin korkeintaan katselemaan kun isommilla pojilla oli ajatukset muualla eivätkä ne viitsineet ajaa meitä pois.
Joskus isommat pojat tekivät sen välitunnilla pikaisesti seisaaltaan niin, että tytöllä oli farkut jalassa ja pojat vetivät vain kullinsa ulos ja tekiväti temput nopeasti peräkkäin tytön pyllistäessä ystävättäreensä nojaten muiden poikien pitäessä nurkalla vahtia. En usko, että kukaan opettajista koskaan arvasi, miksi tytöillä oli niin punaiset posket ja farkun reisillä märät läiskät tunnille tullessaan.
En halunnut mitään muuta kuin saada siemensyöksyn ja orgasmin luokkalaiseni Hennan kanssa. Pääsin sen toteuttamaan monta kertaa rippileirillä, eikä mikään ollut niin kiihottavaa ja ihanaa. Aluksi vain halailtiin ja pussailtiin niin, että panin kovasti housut yllä ja siinä laukesin hänen vartaloaan vasten. Oltiin myös yhdynnässä leirin loppua kohti aina kun päästiin olemaan kahden.
Lukioikäisenä seurustelin somppumimmin kanssa. Salaa. Piti olla todella salaa, koska hänen puoleltaan suhdetta ei oltaisi hyväksytty. Todella kiimainen mimmi oli, mutta vain peppuun, vain hän sai hyväillä pimppaa, ei saanut juuri koskeakkaan eds. Kumit ja liukkari oli kovassa käytössä.
Oli kivaa sen pari vuotta mitä suhteemme kesti. Olisin kyllä ollut valmis muuttamaan pk-seudulta kauas pois hänen kanssaan mutta klaani ei tainnut päästää.
Yläaste ikäisenä, kun alettiin saada jäädä kahdestaan kaverini kanssa heidän mökilleen aina viikoksi pariksi elokuun alussa ennen koulun alkua ilman aikuisia, niin sitten sattui näin, että eräänä kesänä kaverini löysi mökiltä isosiskonsa sinne jättämiä vanhoja vaatteita joiden arveli olevan sopivia minulle ja kehotti, tai pikemminkin käski minun pukeutua tytöksi.
Alkuun vastustelin, mutta kaverini joka oli minua isokoisempi ei antanut periksi ja siinä vaiheessa kun olin saanut puetuksia pikkarit ja rintsikat päälleni alkoi housuissa sellainen jöpötys , että kun vedin piukkoja tyttöjen valkoisia farkkuja jalkaani, niin laukesin pikkareihin. Olin sen loppu viikon mökillä kaverilleni tyttönä tyttöjen vaatteissa ja tavaksihan se siitä jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että orivarsa saa aina erektion, kun sitä pannaan perseeseen?
On kiihottavaa katsella, kun sen pitkä kulli heiluu panon tahdissa ja se saattaa jopa saada siemensyöksyn pelkästään sitä perseeseen panemalla, etenkin jos useampi poika panee vuorotellen!
Tiedoksi niille, jotka eivät ehkä asiaa tunne: Tuo on erään hevostehoitoon erikoistuneen vähemmistömme nuorison perinneurheilulaji!
Pannaan lippalakki heinäpaalin päälle nurinpäin ja ensimmäinen kilpailija heittää siihen vitosen ennen suoritustaan. Sitten toinen poika heittää lakkiin toisen vitosen ja panee varsaa ja näin jatketaan, kunnes varsalta lentää mällit. Se pojista, joka oli tuolloin vuorossa saa rahat!
Tässä todiste! Vtu että noi homot on inhottavia!
https://zoogay.net/zoo-gay-fuck/187171033-Man-fucking-a-horse.html
Joillakin naisilla on ihan pakonomainen tarve saada omaa tai vierasta. Meillä oli yläasteella tyttö, jolla oli kai jonkinlainen emotionaalinen ongelma, jos ei vallan trauma ja se tahtoi epätoivoisesti olla suosittu ja olikin keksinyt siihen varman ja pätevän keinon: Se piti nimittäin joskus koulun jälkeen salaa vastaanottoa koulun takana metsikössä kumartuen siellä nojaamaan hame ylhäällä ja ilman pöksyjä suuren kuusen runkoa vasten sen alaoksien suojassa, pyllistäen punaisena hehkuvan ja kosteana kiiltelevän herkkunsa luokan poikien ihailtavaksi eikä siinä totisesti enempää tarvittukaan. Jostakin syystä tyttö tahtoi aina nimenomaan tuossa tamma-asennossa - ehkä se ei tahtonut nähdä kuka luokan pojista kulloinkin oli vuorossa!
Reilut puoli tusinaa kollia odotti sitten kiltisti tytön ympärillä jonossa jalkaa vaihtaen, kädet täristen ja kalu kivikovana tippa nokassaan ja jokainen työnsi vuorollaan tuon nätin koulutytön kuumaan, sykkivään teinipilluun sen seitsemän kertaa minkä siinä iässä suinkin pystyi kestämään, vetäisten sitten nytkähtelevän kalunsa hätäisesti ulos viime tipassa ja ruiskautellen lastinsa pitkin tytön tukkaa, selkää ja pyllyä - sen ikäisenähän tulee ensimmäisellä kierroksella kuin hevoselta! Tuntui kuin pallit olisivat räjähtäneet ja taju paennut, enkä ole koskaan kokenut mitään yhtä intensiivistä! Toinen kierros olisi maistunut heti, mutta oli vain odotettava polvet täristen seuraavaa vuoroaan, mikä tosin ei onneksi kestänyt kauaa!
Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään, mutta tuskinpa kaikki ehtivät joka kerran vetäistä kokonaan ulos ainakaan ensimmäisellä kierroksella kun aivastus oli jo väkisin tulossa ja joillakin jonon viimeisistä saattoi harmillisesti karata jo ensimmäisellä tai toisella työnnöllä heidän jouduttuaan odottamaan vuoroaan seuraten esitystä ja kuunnellen tytön voihkintaa ja uikutusta, litinää ja lätinää ja kuuman, valuvan, tiukan, lypsävän puristuksen viimein vaikuttaessa nallin räjäyttävän sähköimpulssin lailla.
Olli E. oli jutussa puuhamiehenä levittäen viestiä kavereilleen koulupäivän jälkeen odottavasta juhlasta erektio farkuissaan pullistellen. Olli halusi aina olla jonossa ensimmäisenä, sillä jos hän joutui odottamaan vuoroaan muita katsellen hän laukesi spontaanisti mahtamatta sille mitään. T:n veljekset olivat jonossa aina peräkkäin, vanhempi etumaisena ja Kalle A. päästi aina hassun mäkätyksen lauetessaan. Kolme tai neljä kierrosta siinä yleensä meni ja jonkun pienen lahjankin tyttö kai joskus toivoi, mutta ei se kovin kummoinen voinut olla koska pelkillä viikkorahoilla mentiin.
Vierailija kirjoitti:
Lukioikäisenä seurustelin somppumimmin kanssa. Salaa. Piti olla todella salaa, koska hänen puoleltaan suhdetta ei oltaisi hyväksytty. Todella kiimainen mimmi oli, mutta vain peppuun, vain hän sai hyväillä pimppaa, ei saanut juuri koskeakkaan eds. Kumit ja liukkari oli kovassa käytössä.
Oli kivaa sen pari vuotta mitä suhteemme kesti. Olisin kyllä ollut valmis muuttamaan pk-seudulta kauas pois hänen kanssaan mutta klaani ei tainnut päästää.
Mutta eihän sompuilla edes ole pimppaa, ne leikkaavat sen pienenä pois!
Löytyy vain kuiva, kova arpi sieltä mistä pitäisi löytyä lämmintä, liukasta ja pehmoista!
Kaamea uskonto!
Kun olin intissä, vkonloppuvapaalla ja tyttöystäväni jonka kanssa asuin oli reissussa viikonlopun. Ajattelin käydä nuorisobaarissa ”parilla”. Siinä illan mittaan sitten tuntematon tyttö alkoi kiinnostaa ja kiinnosti siinä määrin, että sitten päädyttiin meille ja voi sitä himoa! Pantiin koko yö ja vielä päivän mittaan- tyttö kun oli kovin ”antelias”. Ei unohdu se ei! Kyllä oli vehkeet kipeänä. Se jatkui sitten vielä pari viikkoa salassa, iltalomien aikana, mutta ei sen vakavammaksi äitynyt. Se Arja oli tosi suosittu kuulin sen jälkeenpäin, pikkukaupungissa kun oltiin.
Mutta oli se inttipojalle ja puutteessa oville hyvä naiben, ajatellut olennaikoja monesti