Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nuoruutesi mieleenpainuvin seksimuisto?

Vierailija
25.04.2026 |

Minulla varmaankin kimppakiva hotellihuoneessa fuksivuoden laskettelumatkalla. Oltiin kaikki n. 20 v ja hormonit tapissa. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä varmaankin on se mieleenpainuvin. Kirjoitin saman jo toiseen keskusteluun, eri aiheeseen liittyen.

.

Korjasin intistä lomilla erään naisen auton jarruja kun tarvin rahaa. Hän oli silloin itseä noin 15 vuotta vanhempi. Oltiin entuudestaan tuttuja ja hän pyöri siinä auttamassa kesällä vähissä vaatteissa ilman rintsikoita ja shortsit jalassa. En ollut kiinnittänyt häneen huomiota aikaisemmin mutta sillon hän näytti tosi seksikkäältä nännien näkyessä paidan läpi ja pyöreää pyllyä pyllistellessä. Keräsi roskia ja asetteli pihakiviä jotenki paremmin paikalleen pylly pystyssä. Silloin en sitä huomannut niin mutta jälkeen mietittä hän teki sen varmaan tahallaan. Olin tosiaan silloin armeijassa ja tietenkin panetti kokoajan ja kullihan siinä alkoi seistä jonka hän sitten varmaan huomasi. Remontin päätteeksi mentiin sohvalle panemaan hänen ehdotuksesta. Sain silloin eka kertaa panna kunnolla takaapäin sillai kun olin aina haaveissani kuvitellut. Laukesin ensin aika nopeasti sisään ja kun kulli vaan seisoi edelleen kovana niin jatkoin nussimista. Toiseen laukeamiseen menikin sitten aikaa paljon kauemmin. En tiedä kuinka monesti hän sai mutta tärisi ja voihki kovaäänisesti useaan kertaan. Oli myös eka kerta kun näin naisen saavan orgasmin. Olin tosi tyytyväinen mutta se nainen sai auton kuntoon ja vielä nuorta isoa kullia kunnolla takaa. Hän ei tosin kyllä muussa asennossa halunnutkaan.

Vierailija
62/68 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halunnut mitään muuta kuin saada siemensyöksyn ja orgasmin luokkalaiseni Hennan kanssa. Pääsin sen toteuttamaan monta kertaa rippileirillä, eikä mikään ollut niin kiihottavaa ja ihanaa. Aluksi vain halailtiin ja pussailtiin niin, että panin kovasti housut yllä ja siinä laukesin hänen vartaloaan vasten. Oltiin myös yhdynnässä leirin loppua kohti aina kun päästiin olemaan kahden.

Sama mulla mutta vaan erään ihanan Jennin kanssa. Kiehnattiin ja suukoteltiin koko rippikouluaika. Olin kova poika vonkaamaan ja Jenni kiusoittelemaan. Lopulta se sitten tapahtui seurakuntatalon kellarissa vanhalla sohvalla. Meillä ehkä erikoisuutena tuo, että ennen ekaa kertaa sain olla monta kertaa pysty pippeli paljaana tyttöä vasten ja puskea häntä suoraan pimpille housut vaan välissä. Eihän tuollaista voi unohtaa ja kun sain vieläpä laueta siihen ja sotkea luvalla tytön farkut. Jotenkin aina saatiin kaikki se mäihä pyyhittyä kutakuinkin pois... Minnekä kaikki tuollaiset ihanat kiihottelut katoaa aikuisena?

Toi varmaan tuntui todella hyvältä. Voi luoja kunpa olisikin voinut olla aikoinaan pippeli paljaana ihastuksen kanssa. Vaikka vaan seisotellut ulkona housuista ja toivonut kosketusta tytöltä. Toi puskeminen on ihan valtavan ihanaa varsinkin kun ei voida eikä uskalleta vielä mennä yhdyntään.

Voi elämä. Tuossa voi tyttö saada orgasmin työnnön paineen kohdistuessa just pimpille. Mä ainakin olisin saanut. Saisin vieläkin... Niin mihinkä nää ihanat jutut tosiaan katoaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesin reisille🤣 

Vierailija
64/68 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tissit kerran

Vierailija
65/68 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halunnut mitään muuta kuin saada siemensyöksyn ja orgasmin luokkalaiseni Hennan kanssa. Pääsin sen toteuttamaan monta kertaa rippileirillä, eikä mikään ollut niin kiihottavaa ja ihanaa. Aluksi vain halailtiin ja pussailtiin niin, että panin kovasti housut yllä ja siinä laukesin hänen vartaloaan vasten. Oltiin myös yhdynnässä leirin loppua kohti aina kun päästiin olemaan kahden.

Sama mulla mutta vaan erään ihanan Jennin kanssa. Kiehnattiin ja suukoteltiin koko rippikouluaika. Olin kova poika vonkaamaan ja Jenni kiusoittelemaan. Lopulta se sitten tapahtui seurakuntatalon kellarissa vanhalla sohvalla. Meillä ehkä erikoisuutena tuo, että ennen ekaa kertaa sain olla monta kertaa pysty pippeli paljaana tyttöä vasten ja puskea häntä suoraan pimpille housut vaan välissä. Eihän tuollaista voi unohtaa ja kun sain vieläpä laueta siihen ja sotkea luvalla tytön farkut. Jotenkin aina saatiin kaikki se mäihä pyyhittyä kutakuinkin pois... Minnekä kaikki tuollaiset ihanat kiihottelut katoaa aikuisena?

Toi varmaan tuntui todella hyvältä. Voi luoja kunpa olisikin voinut olla aikoinaan pippeli paljaana ihastuksen kanssa. Vaikka vaan seisotellut ulkona housuista ja toivonut kosketusta tytöltä. Toi puskeminen on ihan valtavan ihanaa varsinkin kun ei voida eikä uskalleta vielä mennä yhdyntään.

Voi elämä. Tuossa voi tyttö saada orgasmin työnnön paineen kohdistuessa just pimpille. Mä ainakin olisin saanut. Saisin vieläkin... Niin mihinkä nää ihanat jutut tosiaan katoaa...

Meillä tehtiin tuota jo nuorempina ja välillä ihan porukalla ilman housuja yksi pari kerrallaan.

Vierailija
66/68 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pikkupoikana ajautui tilanne naapurin siskosten kanssa puutarhan perällä oranssin kupoliteltan vieressä siihen perinteiseen että mä näytän sulle jos sä näytät ensin mulle.

Näytin niille sitten jankkaamisen jälkeen pientä, seisovaa kikkeliäni, mitä ne hihittäen ihmettelivät ja yllytyksen jälkeen ensin vanhempi ja sitten nuorempi näyttivät minulle viivapimppujaan. Pyysin tyttöjä koskemaan kädellään kikkeliäni ja vanhempi niistä koettikin sitä varovasti. Neuvottuani vetämään esinahkani taakse molemmat siskot kumartuivat tekemään sitä vuorotellen ihmetellen aivan läheltä miten terskani ilmestyi ja katosi. 

Koskettelin varovasti molempien pimppuja. Ensin he arastelivat mutta alkoivat sitten levitellä jalkojaan jotta yletyin paremmin työntelemään sormeani vuorotellen heidän molempien sisäänsä. Molemmat kostuivat selvästi ja kävivät liukkaiksi vaikka  arastelivat. Vanhemman sisaruksen häpy aukesi punaisen ruusun lailla ja nuoremmankin hieman. Aivan liian nopeasti tunsin kuin minua alkaisi kusettaa kovasti ja pissa tulisi ihan väkisin ja kikkelistäni purkautui hieman kirkasta limaa tytön käsille. 

Tilanne keskeytyi tyttöjen äidin huutaessa niitä kotiin syömään eikä valitettavasti koskaan toistunut.

Jos muistan oikein olin tuolloin jo ensimmäisellä luokalla koulussa. 

Vierailija
67/68 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukesin reisille🤣 

Juuri tuostahan se sanonta tulee, että homma meni reisille!

Vierailija
68/68 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pikkupoikana ajautui tilanne naapurin siskosten kanssa puutarhan perällä oranssin kupoliteltan vieressä siihen perinteiseen että mä näytän sulle jos sä näytät ensin mulle.

Näytin niille sitten jankkaamisen jälkeen pientä, seisovaa kikkeliäni, mitä ne hihittäen ihmettelivät ja yllytyksen jälkeen ensin vanhempi ja sitten nuorempi näyttivät minulle viivapimppujaan. Pyysin tyttöjä koskemaan kädellään kikkeliäni ja vanhempi niistä koettikin sitä varovasti. Neuvottuani vetämään esinahkani taakse molemmat siskot kumartuivat tekemään sitä vuorotellen ihmetellen aivan läheltä miten terskani ilmestyi ja katosi. 

Koskettelin varovasti molempien pimppuja. Ensin he arastelivat mutta alkoivat sitten levitellä jalkojaan jotta yletyin paremmin työntelemään sormeani vuorotellen heidän molempien sisäänsä. Molemmat kostuivat selvästi ja kävivät liukkaiksi vaikka  arastelivat. Vanhemman sisaruksen häpy aukesi punaisen ruusun lailla ja nuoremmankin hieman. Aivan liian nopeasti tunsin kuin minua alkaisi kusettaa kovasti ja pissa tulisi ihan väkisin ja kikkelistäni purkautui hieman kirkasta limaa tytön käsille. 

Tilanne keskeytyi tyttöjen äidin huutaessa niitä kotiin syömään eikä valitettavasti koskaan toistunut.

Jos muistan oikein olin tuolloin jo ensimmäisellä luokalla koulussa. 

Varmaan aika tyypillinen tilanne tutustua toiseen sukupuoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan