Millaisiin alaosiin yhdistäisit ja mitä pidät?
https://www.ratsula.fi/tuotteet/naiset/vaatteet/neuleet/neuletakit-ja-l…
Tilasin eilen itselleni, kyllä se kesä sieltä tulee😍
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
En osaa neuvoa. Ei ole yhtään sen tyyppinen vaate mitä itse käyttäisin
Ihan uteliaisuudesta, minkä tyyppisiä vaatteita käytät?
Ap
Mihin tahansa yksiväriset housuun ja hameeseen
Onhan tuo niin neutraali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta, minkä tyyppisiä vaatteita käytät?
Ap
Mekkoja paljon. Enimmäkseen yksivärisiä, en hirveästi tykkää kuoseista, myös leikkaukset saisi olla aika simppeleitä. Klassista ja kai aika tylsää monen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tahansa yksiväriset housuun ja hameeseen
Onhan tuo niin neutraali
Tämä. Mieluiten kapealahkeiset housut ja esim. kynähame. Ei mitään leveitä lahkeita tai helmoja.
Ihan sama. Noi järkyt taskut rinnuksilla vie kuitenkin kaiken huomion ja kukaan ei edes näe mitä muuta on päällä tai minkä näköinen ihminen siellä taskujen takana on.
Mielestäni sopisi myös esim.pienikukkaista kuosia olevaan pitkään ja liehuvaan kesähameeseen.
Voisin käyttää lyhyen, hihattoman mekon kanssa, tai sinisten farkkujen ja simppelin topin seurana.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Noi järkyt taskut rinnuksilla vie kuitenkin kaiken huomion ja kukaan ei edes näe mitä muuta on päällä tai minkä näköinen ihminen siellä taskujen takana on.
Mitä järkkyä niissä on?
Ja itse aion pitää sitä aukinaisena.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin käyttää lyhyen, hihattoman mekon kanssa, tai sinisten farkkujen ja simppelin topin seurana.
Tätäkin kannatan. Kirjoitin tuossa aiemmin, että sopisi kapeiden housujen kanssa tai esim. kynähameen kanssa.
Tuo on takki. Joku paita ja beiget farkut.
Periaatteessa tuohon käy monikin. Tummat farkut, löysät vaaleat kesähousut, pitkä leveä hame.
On kyllä sellainen vaate, jossa minä näyttäisin ihan laatikolta. :D
Farkut, shortsit, ihan minkä pituinen vain hame yksivärisenä, ihan mikä vain kuvio mekossa.
Tuo on hyvä joka vaatteen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkkyä niissä on?
Ja itse aion pitää sitä aukinaisena.
Ap
Olen eri. Minulle tuo pitsitakki ei kävisi ollenkaan juuri noiden taskujen vuoksi, koska minulla on sen verran isot rinnat. Se olisi minun päälläni tosi järkyttävän näköinen. Mutta voi se silti sopia pienirintaiselle. Mietin, voisikos se sopia kuitenkin aukinaisena, kuten kirjoitit, mutta en varmaan tykkäisi siitä aukinaisenakaan, koska siinä yläosassa on jotenkin vain liikaa tavaraa. Jos siinä olisi kaulukseton V-pääntie ja se olisi ilman taskuja, niin se voisi olla aukinaisena minulle sopiva, kevyt yläosa. Minusta se voi sopia todella monenlaisiin alaosiin.
No mulla on pitkät helmat joka tapauksessa, joko liehuvat tai kapeat, joten niihin. Tällä kropalla tosin tuo malli olisi katastrofi. Tissit näyttäisivät varmaan päänkokoisilta noiden taskujen takana ja mitta kadottaisi lopunkin vyötärön. Mallilla kyllä soma.
Tykkään läpinäkyvyydestä ja väristä, ehkä jopa kuosistakin, mutta ikäni puolesta tämä nuorison jättimuoti ei ole itselle se rakkain. Koska yläosa on noin muodot peittävä, alaosa voisi olla muotoja korostava, esim. kapeat caprit, jos olet isompi/muodokas, pitkä liehuhame tai kapealahkeiset istuvat housut, jos olet hoikka. Tuo tavallaan peittää naiselliset muodot, siksi korostaisin alaosaa - reisiä lantiota ja peppua.
Paras kombo alaosan ja yläosan yhdistelyyn on pillu & tissit. Se on voittava kombo!
Samaa mieltä mitä joku toinenkin, että pienikuvioinen kesähame tai mekon päälle. Minusta tuo kaipaa kuviota. En itse kelpuuttaisi tuota lasketun olkapään vuoksi ja taskut myös minulle liikaa. Kivan näköinen kangas kuitenkin.
Rinnat löytyy, mutta aion tuota silti käyttää, avonaisena. Yhdistän yhteen uuteen kesähameeseeni (3 eri väriä pientå kukkaa) sekä esim.vaaleansinisiin farkkuihin ja istuvaan t-paitaan. Sopii varmaan mustiin kapeisiin housuihinkin. Kiitos kommenteista.
Ap