Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
25.04.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (1774)

Vierailija
1581/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä kirjoittanut sinulle mitään ilkeetä, vain kauniita viestejä ja kehuja. Olin valmis pyyhkimään yli neljännesvuosisadan elämästäni vuoksesi, että olisin voinut katsoa tuleeko meistä mitään. Kun johonkin ihmiseen kerran elämässä ihastuu näin vahvasti ja se on yksipuolista, niin tunne on kyllä sanoinkuvaamaton. Muistelen sinua silti lämmöllä. Hyvästi.

Sori tää on hieman sekava, mut niin on ajatuksetkin, vieläkin...

Kenelle kirjoitat?

Vaalealle ja sinisilmäiselle neitoselle. Upein nainen mihin olen saanut edes hieman tutustua. 

No näitä riittää. Sivusta 

Tuskin tulee vastaavaa vastaan.

Vierailija
1582/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon vaikka Euroopan omistaja, ei kiinnosta mikään haarojen levittely. Haaroja löytyy haluaville.

Onneksi kaivattu vähän levitteli haarojaan minulle tai ainakin sain sinne katsella tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykättöiskö vieläkin toisistamme mies? Vai oliko kaikki vaan jotain haihattelua? 

Varmaan. Otathan selvää?

Siirrätkö vastuuta toiselle?

Kyllä. Vastasin hänen kysymykseensä mielestäni asiallisesti. Arvostaisin irl samaa kysymystä todella paljon.

Hänkin voisi arvostaa sinun kysymänä irl? Sivu

Ai ghostaaja?

Mikä?

Vierailija
1584/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen rakastunut suhun. Sillai salaa ja kaukaa. 
Nautin sun seurasta ihan hullun paljon, on parasta kun toimistostas tuut meidän seuraan, katseessas sellanen virne ja pilke. Mikään ei enää riitä mulle, haluan jo vapaapäivinäkin tulla töihin.

-ikäloppu 

What could of been huh?

Vierailija
1585/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen rakastunut suhun. Sillai salaa ja kaukaa. 
Nautin sun seurasta ihan hullun paljon, on parasta kun toimistostas tuut meidän seuraan, katseessas sellanen virne ja pilke. Mikään ei enää riitä mulle, haluan jo vapaapäivinäkin tulla töihin.

-ikäloppu 

What could of been huh?

Ei mun. x

Vierailija
1586/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kamala asia rikkoa toisen avioliitto. Tulisi tyyliin kymmenen tuhatta inkarnaatiota lisää. 😮

Toisille siitä tulee hyvä mieli.

Vierailija
1587/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoon vaikka Euroopan omistaja, ei kiinnosta mikään haarojen levittely. Haaroja löytyy haluaville.

Onneksi kaivattu vähän levitteli haarojaan minulle tai ainakin sain sinne katsella tänään.

Joillekuille riittää elämässä yksinkertaiset asiat, kuten karvainen sukuelin. 💪🏽

Vierailija
1588/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, täällähän ois taas vaikka mitä melkein-omittavia-viestejä. Rakkaudentunnustuksia (vähemmän) ja hyvästejä (enemmän). Kumpaahan ottais? 

live kertoo ;)

Livenä oli lopulta vaan välttelyä, joten paras kai olla omimatta mitään.

Välttely, vastaamattomuus ym kertoo kyllä olennaisimman.

Sellainen ihminen tietää miksi.

Vierailija
1589/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M.K.K. kiltti, älä sinä

nuori tyttö puutu.

Se on enää, ilman ännää.

E

Mitä v*ttua sä mua maalitat taas.

-M.K.K

Vierailija
1590/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ulkopuolinen kenenkään avioliittoa riko. Liiton rikkoo liiton osapuoli joka ottaa eron toisesta. Teoriassa oikeus voi tuomita eron mutta se ei sitä koskaan tee ilman osapuolen hakemusta.

Vierailija
1591/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekuille riittää elämässä yksinkertaiset asiat, kuten karvainen sukuelin. 💪🏽

Okei mutta asiasi eivät minua kiinnosta.

Vierailija
1592/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ulkopuolinen kenenkään avioliittoa riko. Liiton rikkoo liiton osapuoli joka ottaa eron toisesta. Teoriassa oikeus voi tuomita eron mutta se ei sitä koskaan tee ilman osapuolen hakemusta.

Kirjaimellisesti ymmärtää: Teknisesti ottaen tietenkin noin, mutta rikkoutumiseen on aina syy tai syitä.

Vierailija
1593/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mutta asiasi eivät minua kiinnosta.

Jep, mutta vastasit viestiini, joten turhaan töykeilet.

Vierailija
1594/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti rakastunut sinuun, tummasilmäinen kollega. Ei tätä muuten voi selittää. Ajattelen sua jatkuvasti perinteisin tavoin, illan vika ja aamun eka. Siis oikeasti. Pidin tuota hassuna sanontana, mutt sehän voi olla tottakin.

Vierailija
1595/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaimellisesti ymmärtää: Teknisesti ottaen tietenkin noin, mutta rikkoutumiseen on aina syy tai syitä.

Juu. Jotenkin puutteellinen liitto.

Vierailija
1596/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä atomismin huippu maailman mittakaavassa. Ehkä kehitysmaiden sukuyhteisöelämässä on sittenkin ymmärretty se kaikkein tärkein ja olennainen. Jos täällä kylmässä pohjolassa jo oma äiti, isä, sisko, veli tai lapsi koetaan tuntemattomaksi ihmiseksi, jonka asiat ei kiinnosta. 

Vierailija
1597/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Jotenkin puutteellinen liitto.

Mitä jankkaat? Kai ihmiset itse tietävät, miksi liitto rikkoutui.

Vierailija
1598/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä atomismin huippu maailman mittakaavassa. Ehkä kehitysmaiden sukuyhteisöelämässä on sittenkin ymmärretty se kaikkein tärkein ja olennainen. Jos täällä kylmässä pohjolassa jo oma äiti, isä, sisko, veli tai lapsi koetaan tuntemattomaksi ihmiseksi, jonka asiat ei kiinnosta. 

Ja miettikääs jos yrittää vaikka tutustua ydinperheen ulkopuolella ihmisiin? Sehän on nykyaikana täysin mahdotonta.

Jos sinusta ei ole hyötyä, niin olet automaattisesti haitta.

Vierailija
1599/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luultavasti rakastunut sinuun, tummasilmäinen kollega. Ei tätä muuten voi selittää. Ajattelen sua jatkuvasti perinteisin tavoin, illan vika ja aamun eka. Siis oikeasti. Pidin tuota hassuna sanontana, mutt sehän voi olla tottakin.

J->P

Vierailija
1600/1774 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteys. Niin, sehän taisi oikeastaan loppua viimeistään silloin. Olisinpa pystynyt olemaan ihastumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä