Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1774)
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaikka Euroopan omistaja, ei kiinnosta mikään haarojen levittely. Haaroja löytyy haluaville.
Onneksi kaivattu vähän levitteli haarojaan minulle tai ainakin sain sinne katsella tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykättöiskö vieläkin toisistamme mies? Vai oliko kaikki vaan jotain haihattelua?
Varmaan. Otathan selvää?
Siirrätkö vastuuta toiselle?
Kyllä. Vastasin hänen kysymykseensä mielestäni asiallisesti. Arvostaisin irl samaa kysymystä todella paljon.
Hänkin voisi arvostaa sinun kysymänä irl? Sivu
Ai ghostaaja?
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen rakastunut suhun. Sillai salaa ja kaukaa.
Nautin sun seurasta ihan hullun paljon, on parasta kun toimistostas tuut meidän seuraan, katseessas sellanen virne ja pilke. Mikään ei enää riitä mulle, haluan jo vapaapäivinäkin tulla töihin.-ikäloppu
What could of been huh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen rakastunut suhun. Sillai salaa ja kaukaa.
Nautin sun seurasta ihan hullun paljon, on parasta kun toimistostas tuut meidän seuraan, katseessas sellanen virne ja pilke. Mikään ei enää riitä mulle, haluan jo vapaapäivinäkin tulla töihin.-ikäloppu
What could of been huh?
Ei mun. x
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamala asia rikkoa toisen avioliitto. Tulisi tyyliin kymmenen tuhatta inkarnaatiota lisää. 😮
Toisille siitä tulee hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaikka Euroopan omistaja, ei kiinnosta mikään haarojen levittely. Haaroja löytyy haluaville.
Onneksi kaivattu vähän levitteli haarojaan minulle tai ainakin sain sinne katsella tänään.
Joillekuille riittää elämässä yksinkertaiset asiat, kuten karvainen sukuelin. 💪🏽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, täällähän ois taas vaikka mitä melkein-omittavia-viestejä. Rakkaudentunnustuksia (vähemmän) ja hyvästejä (enemmän). Kumpaahan ottais?
live kertoo ;)
Livenä oli lopulta vaan välttelyä, joten paras kai olla omimatta mitään.
Välttely, vastaamattomuus ym kertoo kyllä olennaisimman.
Sellainen ihminen tietää miksi.
Vierailija kirjoitti:
M.K.K. kiltti, älä sinä
nuori tyttö puutu.
Se on enää, ilman ännää.
E
Mitä v*ttua sä mua maalitat taas.
-M.K.K
Ei kukaan ulkopuolinen kenenkään avioliittoa riko. Liiton rikkoo liiton osapuoli joka ottaa eron toisesta. Teoriassa oikeus voi tuomita eron mutta se ei sitä koskaan tee ilman osapuolen hakemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekuille riittää elämässä yksinkertaiset asiat, kuten karvainen sukuelin. 💪🏽
Okei mutta asiasi eivät minua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ulkopuolinen kenenkään avioliittoa riko. Liiton rikkoo liiton osapuoli joka ottaa eron toisesta. Teoriassa oikeus voi tuomita eron mutta se ei sitä koskaan tee ilman osapuolen hakemusta.
Kirjaimellisesti ymmärtää: Teknisesti ottaen tietenkin noin, mutta rikkoutumiseen on aina syy tai syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei mutta asiasi eivät minua kiinnosta.
Jep, mutta vastasit viestiini, joten turhaan töykeilet.
Olen luultavasti rakastunut sinuun, tummasilmäinen kollega. Ei tätä muuten voi selittää. Ajattelen sua jatkuvasti perinteisin tavoin, illan vika ja aamun eka. Siis oikeasti. Pidin tuota hassuna sanontana, mutt sehän voi olla tottakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaimellisesti ymmärtää: Teknisesti ottaen tietenkin noin, mutta rikkoutumiseen on aina syy tai syitä.
Juu. Jotenkin puutteellinen liitto.
Tää on kyllä atomismin huippu maailman mittakaavassa. Ehkä kehitysmaiden sukuyhteisöelämässä on sittenkin ymmärretty se kaikkein tärkein ja olennainen. Jos täällä kylmässä pohjolassa jo oma äiti, isä, sisko, veli tai lapsi koetaan tuntemattomaksi ihmiseksi, jonka asiat ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Jotenkin puutteellinen liitto.
Mitä jankkaat? Kai ihmiset itse tietävät, miksi liitto rikkoutui.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä atomismin huippu maailman mittakaavassa. Ehkä kehitysmaiden sukuyhteisöelämässä on sittenkin ymmärretty se kaikkein tärkein ja olennainen. Jos täällä kylmässä pohjolassa jo oma äiti, isä, sisko, veli tai lapsi koetaan tuntemattomaksi ihmiseksi, jonka asiat ei kiinnosta.
Ja miettikääs jos yrittää vaikka tutustua ydinperheen ulkopuolella ihmisiin? Sehän on nykyaikana täysin mahdotonta.
Jos sinusta ei ole hyötyä, niin olet automaattisesti haitta.
Vierailija kirjoitti:
Olen luultavasti rakastunut sinuun, tummasilmäinen kollega. Ei tätä muuten voi selittää. Ajattelen sua jatkuvasti perinteisin tavoin, illan vika ja aamun eka. Siis oikeasti. Pidin tuota hassuna sanontana, mutt sehän voi olla tottakin.
J->P
Yhteys. Niin, sehän taisi oikeastaan loppua viimeistään silloin. Olisinpa pystynyt olemaan ihastumatta.
Tuskin tulee vastaavaa vastaan.