Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykättöiskö vieläkin toisistamme mies? Vai oliko kaikki vaan jotain haihattelua?
Varmaan. Otathan selvää?
Siirrätkö vastuuta toiselle?
Kyllä. Vastasin hänen kysymykseensä mielestäni asiallisesti. Arvostaisin irl samaa kysymystä todella paljon.
Hänkin voisi arvostaa sinun kysymänä irl? Sivu
Vanhus saa omat vaippansa
kunnan kotihoivasta. Eiksni.
Mun turvalukkoni ei
kiinnostanut, sama energia
tulee bäkkiin, voi voi, ai ai.
Oisko kannattanut hiukan
nähdä vaivaa, eikä yrittää vaan
päästä nollakuluin
ja nollavaivalla. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kirjoittanut sinulle mitään ilkeetä, vain kauniita viestejä ja kehuja. Olin valmis pyyhkimään yli neljännesvuosisadan elämästäni vuoksesi, että olisin voinut katsoa tuleeko meistä mitään. Kun johonkin ihmiseen kerran elämässä ihastuu näin vahvasti ja se on yksipuolista, niin tunne on kyllä sanoinkuvaamaton. Muistelen sinua silti lämmöllä. Hyvästi.
Sori tää on hieman sekava, mut niin on ajatuksetkin, vieläkin...
Kenelle kirjoitat?
Vaalealle ja sinisilmäiselle neitoselle. Upein nainen mihin olen saanut edes hieman tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos päivän kaikki kirjoitukset maalaisi tekoälylle ja pyytäisi tiivistämään.Mikä olisi tulos?
Tai sitten menet vaikka lenkille ja kysäiset samalla, tarviiko naapurin vanhus apua.
En pidä lenkkeilystä ja niillä on rahaa ostaa apunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kirjoittanut sinulle mitään ilkeetä, vain kauniita viestejä ja kehuja. Olin valmis pyyhkimään yli neljännesvuosisadan elämästäni vuoksesi, että olisin voinut katsoa tuleeko meistä mitään. Kun johonkin ihmiseen kerran elämässä ihastuu näin vahvasti ja se on yksipuolista, niin tunne on kyllä sanoinkuvaamaton. Muistelen sinua silti lämmöllä. Hyvästi.
Kenelle kirjoitat?
Vaalealle ja sinisilmäiselle neitoselle. Upein nainen mihin olen saanut edes hieman tutustua.
Vain kauniita viestejä ja kehuja? sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
A -naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Niin, kun moni omii kaiken sonnan täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykättöiskö vieläkin toisistamme mies? Vai oliko kaikki vaan jotain haihattelua?
Varmaan. Otathan selvää?
Siirrätkö vastuuta toiselle?
Kyllä. Vastasin hänen kysymykseensä mielestäni asiallisesti. Arvostaisin irl samaa kysymystä todella paljon.
Hänkin voisi arvostaa sinun kysymänä irl? Sivu
Olet oikeassa. Olen kyllä ilmaissut haluni tutustumisen jatkamiseen, mutta tullut torjutuksi niin enpä oikein tiedä olisiko sydämelleni hyväksi.
Täysin yhdentekevä
vanhus minulle ATM køpris/muiden
mappi öön x-file weirdo ultimo-
tapahtumien
jälkeen. Jos sähköpostiin olisi
korvausneuvotteluja saapunut,
nyt olisi vanhuksellakin tyytyväinen
naapuri. Niin..Valintoja. Niitä. x
Vierailija kirjoitti:
Aavistin. Tiesin.
Mitä aavistit?
Mistä johtuu torjunta, tiedätkö sitä? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulen vielä ikävöimään myös sinua R
Ghostaaja.
Älä nyt omi kaikkea. En ikinä ghostaisi ketään.
Tämä ei ole edes millään tavalla romanttinen suhde. Hän on vaan mahtava ihminen joka jää elämästäni pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Täällä vain kauniita ja kehuja, entä onko irl-viestintää?
Vierailija kirjoitti:
Kun lähetin viestejä (sulle), tuli sellainen olo että sua ei vähempää voisi kiinnostaa.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Täysin yhdentekevä
vanhus minulle ATM køpris/muiden
mappi öön x-file weirdo ultimo-
tapahtumien
jälkeen. Jos sähköpostiin olisi
korvausneuvotteluja saapunut,
nyt olisi vanhuksellakin tyytyväinen
naapuri. Niin..Valintoja. Niitä. x
Ymmärtäisitkö sähköpostia kun et ymmärrä ketjun otsikkoakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistin. Tiesin.
Mitä aavistit?
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
Kirjoitelkaa vaan lisää äärimmäisen
mauttomia im posteja - jos moinen
pateettisuus
matalaa moraalianne miellyttää.
Minä en ole syyllinen stâlkkaamiseen.
Se on lokaalin sâiraan miehen teko.
Turvalukolla estettävissä ollut.
Olen siihen syytón. Hän âddiktoitui
minuun kaupassa nähtyään. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle kirjoitat?
Täällä vain kauniita ja kehuja, entä onko irl-viestintää?
Irl ei tullut mitään vastausta viestiin. Aika selkeä merkki. :)
Tai sitten menet vaikka lenkille ja kysäiset samalla, tarviiko naapurin vanhus apua.