Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1841)
Vierailija kirjoitti:
Joko alkaa olla ikävä ?
Jo :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy suhmura ja harmaat alueet ja epämääräisyys, kunhan saan viettää aikaa kanssasi
Epämääräisyys on aina huono piirre.
Sanoo henkilö vauvalla
Vierailija kirjoitti:
Aavistin. Tiesin.
Eläkää siivoilko toisten sotkuja puolestaan. Ironian moppi voi imaista matkaansa. :D
Hellä halaus suloiselle naapuritalon naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Nero
Viulusoolon paikka? Vai onko otollisempi kohta myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Nero
Keisari?
Se ihastuminen oli vain ajan ja hetken kysymys. Tunteesi olivat, ovat vahvemmat kuin mikään muu. Mikään ei muuta muuksi muuta.
En usko, että tiedät, että kaipaan sinua. Vai tiedätköhän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy suhmura ja harmaat alueet ja epämääräisyys, kunhan saan viettää aikaa kanssasi
Mutta ei kai loputtomasti salattaisi? En halua sellaista.
Jos haluat jotain tosi julkista ja virallista, mitäpä jos ensin miettisit mistä se salailu tällä hetkellä tulee.
Ohi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Miksi et kertoisi minulle?
Vierailija kirjoitti:
Ei edelleenkään ole ajatustenlukutaitoa eli en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ulkopuolinen kenenkään avioliittoa riko. Liiton rikkoo liiton osapuoli joka ottaa eron toisesta. Teoriassa oikeus voi tuomita eron mutta se ei sitä koskaan tee ilman osapuolen hakemusta.
Kirjaimellisesti ymmärtää: Teknisesti ottaen tietenkin noin, mutta rikkoutumiseen on aina syy tai syitä.
Juu. Jotenkin puutteellinen liitto.
Mitä jankkaat? Kai ihmiset itse tietävät, miksi liitto rikkoutui.
Oletpa kiukkuinen ja turha osallistuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luultavasti rakastunut sinuun, tummasilmäinen kollega. Ei tätä muuten voi selittää. Ajattelen sua jatkuvasti perinteisin tavoin, illan vika ja aamun eka. Siis oikeasti. Pidin tuota hassuna sanontana, mutt sehän voi olla tottakin.
J->P
Kirjaimet oikein, mutta asetelma väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luultavasti rakastunut sinuun, tummasilmäinen kollega. Ei tätä muuten voi selittää. Ajattelen sua jatkuvasti perinteisin tavoin, illan vika ja aamun eka. Siis oikeasti. Pidin tuota hassuna sanontana, mutt sehän voi olla tottakin.
J->P
Ei ollut
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen olo.
Olisiko kavereita, ystäviä, tuttavia, kahvilalla käyntiseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J->P
Kirjaimet oikein, mutta asetelma väärä.
Ei ollut oikeat kirjaimet. Mikä teitä vaivaa kun ette voi kirjoittaa omia avauksia ja sitten omitte toisten viestit ja valehtelette niiden kohteista ja laatijoista mitä sattui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen olo.
Olisiko kavereita, ystäviä, tuttavia, kahvilalla käyntiseuraa?
On. Kenelläkään ei ole aikaa tai intressejä kun olen kysynyt. Ja sanomattakin selvää etteivät palaa asiaan vastavuoroisesti.
Sivusta.
Yksinäinen olo.