Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1774)
Mä olen rakastunut suhun. Sillai salaa ja kaukaa.
Nautin sun seurasta ihan hullun paljon, on parasta kun toimistostas tuut meidän seuraan, katseessas sellanen virne ja pilke. Mikään ei enää riitä mulle, haluan jo vapaapäivinäkin tulla töihin.
-ikäloppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aavistin. Tiesin.
Mitä aavistit?
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
10/10
Vaihtakaa ne mummin vaipat.
Turvalukon hinnalla kymmeniä
paketteja ostatte. Kyllä kyllä. E
Huh, täällähän ois taas vaikka mitä melkein-omittavia-viestejä. Rakkaudentunnustuksia (vähemmän) ja hyvästejä (enemmän). Kumpaahan ottais?
Olisi kamala asia rikkoa toisen avioliitto. Tulisi tyyliin kymmenen tuhatta inkarnaatiota lisää. 😮
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamala asia rikkoa toisen avioliitto. Tulisi tyyliin kymmenen tuhatta inkarnaatiota lisää. 😮
Inkarnaatio on huuhaata. Mutta peräpukamia varmaan saisit rangaistukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Huh, täällähän ois taas vaikka mitä melkein-omittavia-viestejä. Rakkaudentunnustuksia (vähemmän) ja hyvästejä (enemmän). Kumpaahan ottais?
live kertoo ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä kirjoittanut sinulle mitään ilkeetä, vain kauniita viestejä ja kehuja. Olin valmis pyyhkimään yli neljännesvuosisadan elämästäni vuoksesi, että olisin voinut katsoa tuleeko meistä mitään. Kun johonkin ihmiseen kerran elämässä ihastuu näin vahvasti ja se on yksipuolista, niin tunne on kyllä sanoinkuvaamaton. Muistelen sinua silti lämmöllä. Hyvästi.
Sori tää on hieman sekava, mut niin on ajatuksetkin, vieläkin...
Kenelle kirjoitat?
Vaalealle ja sinisilmäiselle neitoselle. Upein nainen mihin olen saanut edes hieman tutustua.
No näitä riittää. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
live kertoo ;)
Livenä oli lopulta vaan välttelyä, joten paras kai olla omimatta mitään.
Me ei ikinä voida mitään pikkujouluja viettää, ja oikein hyvä ettei olla missään festareilla törmätty. Voin luvata että hiprakkapäissäni tunnustaisin kaikki salaiset tunteet ja päiväunet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykättöiskö vieläkin toisistamme mies? Vai oliko kaikki vaan jotain haihattelua?
Varmaan. Otathan selvää?
Siirrätkö vastuuta toiselle?
Kyllä. Vastasin hänen kysymykseensä mielestäni asiallisesti. Arvostaisin irl samaa kysymystä todella paljon.
Hänkin voisi arvostaa sinun kysymänä irl? Sivu
Ai ghostaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkarnaatio on huuhaata. Mutta peräpukamia varmaan saisit rangaistukseksi.
Olen etäparisuhteessa
naimattomaan velaan.
En pane ukkomiehiä.
E
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tule toisen avioliiton väliin, jos siinä ei ole tilaa. Aiemmin ei ollut. Nykyään on.
Ei ole ollut mtn
suhdetta naimisissa
olevaan. Ei edes poskipusua.
E
Vierailija kirjoitti:
Me ei ikinä voida mitään pikkujouluja viettää, ja oikein hyvä ettei olla missään festareilla törmätty. Voin luvata että hiprakkapäissäni tunnustaisin kaikki salaiset tunteet ja päiväunet.
Et siis uskalla elää.
Vierailija kirjoitti:
Etkö jo tunnustanut tyhy päivänä? Ainakin itse tein niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö jo tunnustanut tyhy päivänä? Ainakin itse tein niin.
Tyhypäivänä voin vaan rakastuneena katsella haikeesti silmiin.
Haluan pussailla vaan sun nimisten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mä ohitan ripulit. En liputa.
Vain psykópaatti kirjoittaa tuollaista.
Psykópaatti nuolittaa tuollaista.
Mä olen rikósten kohde, työkyvytön.
Tosi kova hinta, tosi kallis lasku mulle.
E
Jos joku on psykopaatti
niin se olet sinä.
Heitä kännykkäsi vaikka kaivoon
ja vaikene iäksi,
emme kestä sinua enään.
Tämä oli minulta. OgE.