Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1542)
Olisinpa ollut nk. kärpäsenä katossa.
Olkoon vaikka Euroopan omistaja, ei kiinnosta mikään haarojen levittely. Haaroja löytyy haluaville.
Tää juttu on vähän kuin palapelin pala. Sellainen josta ei pysty yhtään päättelemään värin tai muodon perusteella, että mihin kohtaan isoa kuvaa se kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella jännittänyt seurassasi koska pidän sinusta. Muiden kanssa voin olla rento. Meidän pitäisi fyysisesti lähentyä, niin pystyisin olemaan kanssasi taas oma itseni.
N34
Olisinpa saanut häneltä joskus tälläisen viestin, vaikka kaikki täsmää, jopa tunniste, niin ei näistä ole enää edes harhaksi täällä, kun tietää miten pieni mahdollisuus on.
Viestin lähetin 38v miehelle
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella jännittänyt seurassasi koska pidän sinusta. Muiden kanssa voin olla rento. Meidän pitäisi fyysisesti lähentyä, niin pystyisin olemaan kanssasi taas oma itseni.
N34
Olisinpa saanut häneltä joskus tälläisen viestin, vaikka kaikki täsmää, jopa tunniste, niin ei näistä ole enää edes harhaksi täällä, kun tietää miten pieni mahdollisuus on.
N34
Kunpa olisitkin hän, en usko että olet kiinnostunut. Et vaikuta siltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
N34
Olen kyllä kiinnostunut, töissä pyrin kuitenkin olemaan asiallinen. Vapaa-ajalla en niinkään ;)
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mätä omena oli.
Ehkä niitä oli kaksi.
Mutta en minä. OgE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
N34
Olen kyllä kiinnostunut, töissä pyrin kuitenkin olemaan asiallinen. Vapaa-ajalla en niinkään ;)
N34
Ketä kaipaat lisää tunnisteita
Vierailija kirjoitti:
Tää juttu on vähän kuin palapelin pala. Sellainen josta ei pysty yhtään päättelemään värin tai muodon perusteella, että mihin kohtaan isoa kuvaa se kuuluu.
Ehkä se on eri pelistä? Lomalla tai.. sen sellaista. Jos miettii eri kuvaa niin voi sopia paremmin yhtäkkiä. =)
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän joskus taas?
Toivottavasti. Alkaa vain tuntua epätodennäköiseltä näin yli neljän vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa ollut nk. kärpäsenä katossa.
Raid
Vierailija kirjoitti:
Tykättöiskö vieläkin toisistamme mies? Vai oliko kaikki vaan jotain haihattelua?
Ainakin minä tykkään Sinusta 😘.
Mitä jos päivän kaikki kirjoitukset maalaisi tekoälylle ja pyytäisi tiivistämään.Mikä olisi tulos?
Vierailija kirjoitti:
Tykättöiskö vieläkin toisistamme mies? Vai oliko kaikki vaan jotain haihattelua?
Tuohon kysymykseen et saa täällä vastausta. Tulkitsen sen niin ettet edes halua vastausta.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lopettanut tykkäämästä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos päivän kaikki kirjoitukset maalaisi tekoälylle ja pyytäisi tiivistämään.Mikä olisi tulos?
Ehkä jotain tällaista kuten Epätoivoinen rakkaus, haavoitetut ja haavoittuneet kaipaajat.
Otin avuksi tekoälyn asiassa ja onhan se kovin hauskaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Otin avuksi tekoälyn asiassa ja onhan se kovin hauskaa luettavaa.
Kopioi ja liitä tänne.