Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12307)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus odottaa niin kauan kuin on tarvetta. Jos ei odota, saakin mennä menojaan ja annetaan vauhtia.
Simple!
Rakkaus ei odotuta, sinä odotutat. Kannattaa tingata rakkausrunoja sellaiselta, jota itsekin rakastat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus odottaa niin kauan kuin on tarvetta. Jos ei odota, saakin mennä menojaan ja annetaan vauhtia.
Simple!
Kätevää oikeuttaa oma toimettomuus sillä, että toinen olisi toiminut jos olisi kiinnostanut. Mitäs jos se toinen operoi samalla mentaliteetilla? :D
Niinhän hän on tehnytkin. Enkä minä ole ollut toimeton. Turhaan riehaannut, kun ei edes ollu sulle :)
Vierailija kirjoitti:
Halla ja etelätuuli.
Liittyykö laulussa sanottu elokuu tähän?
Vierailija kirjoitti:
Jos oot odottanut vuosikausia, saat luultavasti odottaa vuosikausia tai vuosikymmeniä lisää. Ellet peräti koko loppuelämääsi. Tällä elämänkokemuksella veikkaisin, että isotkin asiat hoidetaan kyllä yleensä kuukausissa, ei vuosissa.
Paitsi jos toisella on tilanne päällä. Esimerkiksi eron jälkeen voi olla fiksua odottaa ettei toinen joudu laaatariksi. Pienen lapsen kanssa ei ole aikaa suhteelle jos samalla on työt ja opinnot. Kuoleman kohdatessa suruaika. Sairastaessa ei jaksa.
Parikin vuotta voi mennä ihan hyvin.
Tulin testaamaan vieläkö kaipuu ottaisi kipinää. Tyhmä minä. Ainahan se on kaiken ryönän ja arjen painon alla. Jopa täällä, ajoittain kaatiksella, voin tuntea sen vahvan kutsun. Kaipaus haluaa täyttymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ehdottaa jotain yhtä tapaamiskertaa on niin kaukana omista ajatuksista ja arvoista…..se on irvokasta. Se on tietty tätä swaippauksen aikaa. Ajatuksena et jos nyt joskus jollekin sen yhden kerran suo niin että voi sen jälkeen taas swaipata ja etsiä mitä nurkan takana on tarjolla, kenties jotain parempaa.
Kukaan ei halua nähdä sua.
Välillä kannattaa hengähtää ja alkaa miettiä miksi peilaa ne nega-tunteet tuntemattomiin.
Kun ei ole tuntematon vaan tuttu, joka on jäänyt kiinni housut kintuissa eri palstoilla pskanjauhamisesta.
No, en nyt silti ihan noin varmana lähtisi toteamaan suurella varmuudella tietävänsä kuka on minkäkin kirjoituksen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Simple!
Sanoi pelkuri joka ei uskalla edetä ja on lukenut liikaa antiikin taruja
Näkisitpä mikä soturi oon, niin pötkisit pakoon piipittäen.
Mitä te odotatte vuosikausia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana hamemies
Mekkomiehiä löytyy toispualjokkee
Päätin miehistyä.Myydään hyvvee ja halopoo hame kangasta.
Soturi vasta voikin olla rakkaudessa pelkuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot odottanut vuosikausia, saat luultavasti odottaa vuosikausia tai vuosikymmeniä lisää. Ellet peräti koko loppuelämääsi. Tällä elämänkokemuksella veikkaisin, että isotkin asiat hoidetaan kyllä yleensä kuukausissa, ei vuosissa.
Paitsi jos toisella on tilanne päällä. Esimerkiksi eron jälkeen voi olla fiksua odottaa ettei toinen joudu laaatariksi. Pienen lapsen kanssa ei ole aikaa suhteelle jos samalla on työt ja opinnot. Kuoleman kohdatessa suruaika. Sairastaessa ei jaksa.
Parikin vuotta voi mennä ihan hyvin.
Mä näen nämä kaikki syyt tekosyinä: jompi kumpi pelkäsi eikä pelosta käsin ala mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te odotatte vuosikausia?
Tyhjää odotin.
Esimerkiksi eron jälkeen voi olla fiksua odottaa ettei toinen joudu laaatariksi.
Kyllä laastariksi pitää ryhtyä, (mieluiten kynnysmatoksikin). Muuten on julma ja ikävä ihminen joka saa kuulla kunniansa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Simple!
Ne on semmosia asioita, että ne ratkeaa ihan luonnostaan kauden ihmisen välillä. Turha lässyttää missään palstoilla ja syytellä toisia. Tekee itse sitten paremmin vaan, kun sitä uskallusta tuntuu olevan upputuneena ketjun oppimateriaaleihin.
Onneksi ikää on vähän enemmän, enkä ala kakkosella. Oikeasti se on onni.
Suhun olisi ollut helppo rakastua
Se on sinun valintasi nähdä asiat kapeasti.
Et tietenkään, enkä minä just nyt jaksaiskaan vastailla.