Hallitus kaatuu pian. Antti Lindtman kutsunut opposition koolle hallituksen kaatamiseksi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0514e709-ff01-40c5-a395-bf4da3d86…
Tapahtuuko se vihdoin. Mitä luulette onnistuuko Antti kaatamaan hallituksen?
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty jos hallitus pystyy yhtenäisenä.
Toki kuluttajien usko palautuu vasta kun hallitus vaihtuu. Siinä mielessä oli hyvä tehdä vaihdos heti eikä vasta vuoden päästä
Ei palaudu. Harva luottaa oikeasti Lindtmaniin. Hän hikoilee ja on kusessa, jos hallitus nyt kaatuisi, ja myöhemminkin, vaalien jälkeen.
Ihmettelen ettei köyhät vastusta yhtään hallitusta. Passka nössöjä kaikki.
Sirkuspellet oppositiostako seuraavaksi johtoon? Lol. Onneksi EKP tulee väliin ja leikkaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Minä vastustan heti, jos joku päättää järjestää mielenosoituksen. Olen köyhä ja minulla ei ole valtaa, että pystyisin itse järjestämään mielenosoitusta. Jos joku järjestää olen heti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on Orpo. Aika hiljaa ollut jo pari kuukautta vaikka on pääminissteri.
Vatsa kuralla ?
Mahtaisiko olla ihan duunia tekemässä? Kehysriihi vei myöhäiset illatkin. Kaikilla ei ole aikaa päivystää mediaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty jos hallitus pystyy yhtenäisenä.
Toki kuluttajien usko palautuu vasta kun hallitus vaihtuu. Siinä mielessä oli hyvä tehdä vaihdos heti eikä vasta vuoden päästä
Palautuisiko sinun uskosi jos hallitus nyt vaihtuisi? Mulla ei. Pistäisin edelleen säästöön rahaa jne. Ellei työllisyys nyt jotenkin ihmeellisesti korjaantuisi esimerkiksi mutta siihen en usko.
Lintmannista sota-ajan pm? Ei kiitos
Otetaan Kaikkonen TA joku muu
Vierailija kirjoitti:
Kaikki köyhät eivät äänestä oman lompakkonsa vuoksi. Vasemmiston lienee vaikea ymmärtää tätä oman materialistisen maailmankatsomuksensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisen hallituksen päätökset tulee tutkia tarkemmin. Olivatko perustuslain tai jonkun muun lain vastaisia?
Tiedän että jotkut ovat keränneet ja säilyttäneet todistusaineistoa tästä.
Aiheuttivat valtavasti inhimillistä kärsimystä pienelle kansallemme, kodittomien määrä kasvoi, nuoret jäi heitteille mielenterveysongelmien kanssa, huumeidenkäyttö lisääntyi, köyhyys kasvoi ja vanhuksia kuoli laitoksiin.
He melkein onnistuivat tuhoamaan tämän maan ja pienen ainutlaatuisen kansamme.
Jos ruvetaan tutkimaan hallituksen päätösten perustuslaillisuutta, ollaan nopeasti kriisissä, koska 30v lainsäädäntöä on kelattava takasinpäin.
Ota huomioon että nämä ovat muokanneet myös perustuslakia. Sekä tuoneet uusia lakeja. Viimeisintä ydinaselakia suunnittelivat hiljaisuudessa keskenään. Tätä he kutsuvat "demokratiaksi" ja "oikeusvaltioksi".
Pitäisikö köyhien ja tukien saajienkin nyt lopulta vaivautua vaaliuuurnille?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valitaan hallitus vaalien kautta, ei torikokouksissa. Oletteko kuulleet sanan ”demokratia” ja ”kansanvalta? Annetaan kansan päättää.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus antanut rikkaille kaiken mitä ne on halunnut. Hallituksen pitää erota. Pelkkää korruptiota ollut 3 vuotta.
Mielenkiintoista on, että Trumpilla on tämä tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus saa hoitaa sen sotansa ihan itse.
Kansa ei lähde eliitin korruptiota puolustamaan.
Aloittaja valehtelee kun sanoo, että Lindtman ON KUTSUNUT opposition koolle. Ei ole kutsunut. Mediassa uhosi kutsuvansa, siis tulevana vuonna tuohikuussa.
Olisi Lintille ihan oikein, että hän joutuisi samantien pääministeriksi näyttämään kykynsä. Näkisivät köyhätkin sitten, mitä demarit ovat miehiään…..
Taitaa pystyä kaatamaan vain mummoikäisiä.
En usko että työttömien asiat paranee vaikka olis kuka hallituksessa. Samaa paskaa ollut 20 vuotta eikä työpaikat ole lisääntyneet 20 vuoden aikana. Koulutus on surkeinta nykyää mitä on. Itse kun olin amiksessa niin sai käytännön opetusta koko ajan mutta nykyään ei saa. Sen takia suomalaiset ei saa töitäkään kun osaamista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En usko että työttömien asiat paranee vaikka olis kuka hallituksessa. Samaa paskaa ollut 20 vuotta eikä työpaikat ole lisääntyneet 20 vuoden aikana. Koulutus on surkeinta nykyää mitä on. Itse kun olin amiksessa niin sai käytännön opetusta koko ajan mutta nykyään ei saa. Sen takia suomalaiset ei saa töitäkään kun osaamista ei ole.
Kyllä se työpaikkojen saamisen tärkein edellytys on työpaikkojen olemassaolo. Maailman ammattitaitoisinkaan ihminen ei voi saada työtä jota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan Kaikkonen TA joku muuSuomessa valitaan hallitus vaalien kautta, ei torikokouksissa. Oletteko kuulleet sanan ”demokratia” ja ”kansanvalta? Annetaan kansan päättää.
Kansa ei päätä pääministeriä. Kansa päättää vain sen, minkä kokoisella mandaatilla mikäkin puolue lähtee hallitustunnisteluihin.
Pidän ihan mahdollisena, että seuraava hallitus on kassakaappisopimuksella kok+kepu+ps+pikku apulaiset. Riippuu ihan siitä, kuinka painavaa käskyä EK:sta, Nallelta ymv. tulee sen puolesta, että työtä hyvinvointivaltion tuhoamiseksi ja suuryritysten ja omistavan luokan etujen ajamiseksi meidän muiden kustannuksella on jatkettava.
Vastahan ne teki välikysymyksen. Luottamusäänestyksestä oli poissa jotain kolmisenkymmentä demaria. Mitä vtun pelleilyä?
Tai kommari-Minja.