Tämä on varmaan tabu: kun oman lapsen kumppanin ulkonäkö ei miellytä
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa pinnallisia
Aika moni ihminen on aika pinnallinen. Kannattaa myös muistaa, että se että ei yhtään välitä ulkoasustaan ja imagostaan, ei tee ihmisestä tippaakaan syvällistä ja aitoa.
Sitä mietin että meneekö nykynaiset treffeille mittanauhan kanssa? Kun se pituus on yksi ratkaisevatekijä monelle?
Tätä ketjua luettuani alkoi hieman arveluttaa mitä kumppanini vanhemmat minusta ajattelevat, sillä olen heidän poikaansa selvästi pidempi. T. Pitkähkö nainen
Tulee mieleen poikani edellinen tyttöystävä. Oli pojalleni puhunut, että kun on aina saanut kuulla pituudestaan ja on aina kaikkia pitempi. Poika sanoi, että odotas kun mennään meille, mutsi on lyhyin ja hänkin 175 cm. Faijan ysikymppiset tädit saman mittaisia. Että et kyllä ole pisimmästä päästä meillä.
Pojan edellinen tyttöystävä taas oli 156 cm ja hyvin mahtui porukkaan hänkin.
Mistä tuo tyttö oikein oli? Mun tytär on 175 cm ja hänkään ei pidä itseään kovin pitkänä, moni naispuolinen kaveri on pidempi. Asutaan Turussa.
Lapista. Itse olen Ylä-Savosta ja ai jestas että sain kuulla päivittelyä pituudestani.
Molemmat heimot aika lyhyitä.
Ilmoittaudun itse anoppini puolesta. Myöskään koulutus, työpaikka, perhetausta ja luonne eivät menneet nappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä enää nykyään pitäis olla tabu, kun nykynuorten tyyli voi olla todella raju: hiustenväri ihan mitä sattuu, naama tatuoitu ja/lävistetty jne. niin siitäpä vaan rehellisesti myöntämään, montaako ei haittaisi ollenkaan, jos tuon esimerkin kaltainen tulis esittäytymään uudeksi miniä-/vävykokelaaksi? 😉
Tuossa on kyse siitä mitä tekee itselleen, ei niinkään ulkonäöstä.
Hiustenväri korjaantuu onneksi suht. helposti kun ajatusmaailma aikuistuu.
No tämä. Mutta miksi nuori tekee itselleen tuollaista? Arvostaako itseään?
Jos kyse on jostain tietystä alakulttuurista, ymmärrän sen tavallaan (itsekin entisenä hevarina) mutta noissa alakulttuureissakin on yleensä joku estetiikka. Ei esim lihavuus ole kaunista missään alakulttuurissa, tai epäsiisteys.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä enää nykyään pitäis olla tabu, kun nykynuorten tyyli voi olla todella raju: hiustenväri ihan mitä sattuu, naama tatuoitu ja/lävistetty jne. niin siitäpä vaan rehellisesti myöntämään, montaako ei haittaisi ollenkaan, jos tuon esimerkin kaltainen tulis esittäytymään uudeksi miniä-/vävykokelaaksi? 😉
Missä oikein pyörit?
Täälläpäin kaikki ovat hyvinkin samannäköisiä, nuoret naiset vaaleita ja pitkätukkaisia, taitavasti meikattuja, merkkivaatteinefn ja -laukkuineen. Nuorilla miehillä tarkkaan mietityt kampaukset ja vaatteet. Ei meinaa toisistaan erottaa.
Todella vähän näkyy tatuoituja, lävistettyjä ja shokkivärihiuksia.
Tytöt ovat niin toistensa klooneja, että varmasti tuo koulussa opettajille lisätyötä erottaa kuka on kukin. 15 samaa istuu luokassa ja 300 samaa käytävillä.
Olen vaikka kuinka monesti meinannut tervehtiä vierasta tyttöä, kun olen luullut häntä omakseni. Eikä mulla ole mitään kasvosokeutta, päinvastoin erittäin hyvä kasvomuisti, se vain johtuu siitä, että kaikilla on ne samanlaiset farkut, takit, reput ja hiukset. Kun jossain kaupan edessä seisoo lauma 14-15-vuotiaita tyttöjä, he ovat aivan klooneja toisistaan.
Meillä poika toi punkkarin näytille, ajattelin silloin että voi kauhistus. Aivan ihana ihminen paljastui sieltä "kuoren" alta. Luonne ratkaisee. Ei se "kauneus" tee ihmisestä yhtään parempaa, jos luonne on persiistä.
Jos lapsi on ruma JA tyhmä myös, niin kyllä siinä vanhemmalta itku pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette todella törkeitä. Uskomatonta, jos tuollaisia ihmisiä oikeasti edes on.
No enhän minä mitään ääneen sano. Sisälläni (ja vain täällä) voin todeta että nyt ei kyllä ole pakan parasta tavaraa.
Ap
Tuskin sun poika mikään kruunun jalokivi on, kun on tuollainen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudun itse anoppini puolesta. Myöskään koulutus, työpaikka, perhetausta ja luonne eivät menneet nappiin.
Sama ongelma! Lisäksi anopilla on pakottava tarve toistuvasti mainita vioistani. Jostain syystä hajurako on nykyään varsin suuri.
Sinä olet kyllä ihan hullu. Muuhun johtopäätökseen ei voi tulla.