Tämä on varmaan tabu: kun oman lapsen kumppanin ulkonäkö ei miellytä
Kommentit (68)
Miellyttääkö sinua ap hänen luonteensa? Oletko edes halunnut inholtasi tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko vampata tyttäresi kollin? Kyllähän se nuori ori piristäisi velton mamman peti-itsetuntoa, mutta ehkä parempi kuitenkin että jätät keskenkasvuiset rauhaan ja varsinkin oman lapsen mielitietyn. Etsi puumailusaaliisi kauempaa.
Ei, mutta tykkään että omissa somekuvissa on mukavannäköisiä ja hyvinpukeutuneita tyyppejä. Sama jos sukulaisia pitää esitellä omille ystäville ja kavereille.
Mä tykkään että kuvissa on miellyttäviä ja minulle rakkaita ihmisiä.
Ymmärrän yskän jos hän toi jonkun naamatatuoidun kaljun näytille.
No huh, huh.
En ole koskaan ajatellut edes asiaa ja aikuisia lapsia on neljä, joten kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Olette todella törkeitä. Uskomatonta, jos tuollaisia ihmisiä oikeasti edes on.
Wt-piireissä mietitään ensimmäisenä ulkonäköä, kun mitään muuta ei aivoissa liiku.
Yleensä se menee niin että jos jostain tykkää näkee sen ihmisen kauniina (komeana) ja jos ei hänestä pidä on ihan sama mikä adonis/afrodite toinen on niin epämiellyttävältä näyttää.
Mä katson vain sitä miten kohtelevat toisiaan. Molemmat säteilevät.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän taustalla olevan logiikan.
Lapsenlapsesi tulevat saamaan ulkonäkögeeninsä puoliksi lapseltasi, ja puoliksi hänen kumppaniltaan.
ja se oman suvun pärstä on sitten aina se paras?
Jos somekuvat on ongelma, niin kuvankäsittely ratkaisee sen helposti.
Rajaa itse miniä pois tai muokkauta kuva ammattilaisella mieleiseksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa pinnallisia
Aika moni ihminen on aika pinnallinen. Kannattaa myös muistaa, että se että ei yhtään välitä ulkoasustaan ja imagostaan, ei tee ihmisestä tippaakaan syvällistä ja aitoa.
No mitä jos anoppia ärsyttää lapsensa puolison nenän/kasvojen muoto, kasvonpiirteet, silmien väri, raajojen pituus tms? Minkä se ihminen ulkonäölleen voi jos anoppi ei sitä suvaitse?
Painolleen voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa pinnallisia
Aika moni ihminen on aika pinnallinen. Kannattaa myös muistaa, että se että ei yhtään välitä ulkoasustaan ja imagostaan, ei tee ihmisestä tippaakaan syvällistä ja aitoa.
No mitä jos anoppia ärsyttää lapsensa puolison nenän/kasvojen muoto, kasvonpiirteet, silmien väri, raajojen pituus tms? Minkä se ihminen ulkonäölleen voi jos anoppi ei sitä suvaitse?
Painolleen voi
Aika monella miehellä olisi tosiaan varaa laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottepa pinnallisia
Painolleen voi
No, tässä tapauksessa anopin pitäisi voida omalle älykkyydelleen ja sivistykselleen tehdä jotain, mutta ei voi, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat! olin kyllä hieman pettynyt kun poikani toi merkittävästi ylipainoisen tyttöystävän näytille :(
Fakta nyt vaan on se, että miehillä ei ole varaa valita, ja otetaan se mikä saadaan. Hyvällä tuurilla voi saada näitä missinnäköisiä, mutta ovat harvinaisia.
Miten tuo sitten matemaattisesti toimii, että naisilla on varaa valita komea? Vai onko niin että enemmistö miehistä on laadukkaita mutta naisista vähemmistö?
Ihan sen takia, että keskimäärin yhdestä naisesta kilpailee samaan aikaan viisi miestä, ja netissä toki huomattavasti suurempi määrä. Siinä on nainen aina se, joka saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Samat! olin kyllä hieman pettynyt kun poikani toi merkittävästi ylipainoisen tyttöystävän näytille :(
Sama. Poikani on komea ja hoikka, miniä on lyhytjalkainen, pienisilmäinen ja ohuthiuksinen pullero. Lapsenlapsia jo on, ja molemmat niistä valitettavasti perineet äitinsä hiirenharmaan ulkonäön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta nyt vaan on se, että miehillä ei ole varaa valita, ja otetaan se mikä saadaan. Hyvällä tuurilla voi saada näitä missinnäköisiä, mutta ovat harvinaisia.
Miten tuo sitten matemaattisesti toimii, että naisilla on varaa valita komea? Vai onko niin että enemmistö miehistä on laadukkaita mutta naisista vähemmistö?
Ihan sen takia, että keskimäärin yhdestä naisesta kilpailee samaan aikaan viisi miestä, ja netissä toki huomattavasti suurempi määrä. Siinä on nainen aina se, joka saa valita.
Mites tää käy nyt yksiin sen väitteen kans, et naiset pariutuu vaan alfojen kanssa?
Toivon, että tuollaiset ihmiset jättäisivät kokonaan lisääntymättä. Kuulostat todelliselta hirviövanhemmalta. Varmaan olet muutenkin ikävä luonne.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon alapeukkuja tähän kommenttiin.
Mitä jos hän olisi ilmaissut pettymyksen tupakointiin tai alkoholin liialliseen käyttöön? Olisiko ollut enemmän ymmärrystä? Jos nuorella ihmisellä on reilua ylipainoa, se ei voi johtaa muuhun kuin terveysongelmiin myöhemmin. Minä ainakin olisin pettynyt jos lapsi toisi tupakoivan kumppanin näytille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tää käy nyt yksiin sen väitteen kans, et naiset pariutuu vaan alfojen kanssa?
Etkö lukenut kommenttia vai oletko tyhmä? Koska naisella on vara valita, ottaa hän se alfan, ja muut miehet jäävät ilman. Asiaa ei yhtään auta se, että Suomessa on huomattavasti vähemmän pariutumisikäisiä naisia kuin miehiä.
Aivan sama minulle miltä näyttää, kunhan kohtelee lastani hyvin ja lapseni on hänen kanssaan onnellinen.
Ette taida olla kovin sivistynyttä väkeä.