Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on varmaan tabu: kun oman lapsen kumppanin ulkonäkö ei miellytä

Vierailija
25.04.2026 |

Onko täällä ketään yhtä pinnallista kuin minä? 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat! olin kyllä hieman pettynyt kun poikani toi merkittävästi ylipainoisen tyttöystävän näytille :(

Fakta nyt vaan on se, että miehillä ei ole varaa valita, ja otetaan se mikä saadaan. Hyvällä tuurilla voi saada näitä missinnäköisiä, mutta ovat harvinaisia.

Vierailija
22/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat! olin kyllä hieman pettynyt kun poikani toi merkittävästi ylipainoisen tyttöystävän näytille :(

Mulla hieman sama, mutta mä aloin kutsumaan heitä retkille. Ekana vuonna 8kpl yli 6h retkeä. Toisena vuonna 9kpl. Kolmantenakin vielä 3kpl. Nykyään poikani nykyinen vaimo on todellinen retkeilijä. Eli 14 vuoden takainen tekoni oli ehkä hyväksyttävä.

Ja pointti ei ollut laihduttaa ketään vaan saada into terveellisiin elämäntapoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottepa pinnallisia

Aika moni ihminen on aika pinnallinen. Kannattaa myös muistaa, että se että ei yhtään välitä ulkoasustaan ja imagostaan, ei tee ihmisestä tippaakaan syvällistä ja aitoa.

Vierailija
24/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä enää nykyään pitäis olla tabu, kun nykynuorten tyyli voi olla todella raju: hiustenväri ihan mitä sattuu, naama tatuoitu ja/lävistetty jne. niin siitäpä vaan rehellisesti myöntämään, montaako ei haittaisi ollenkaan, jos tuon esimerkin kaltainen tulis esittäytymään uudeksi miniä-/vävykokelaaksi? 😉

Nykynuorethan ovat suunnilleen samasta muotista ja tavoittelevat geneerisiä ulkonäköihanteita. Toista se oli nuoruudessani, kun punk ja goottityyli olivat voimissaan. Ja ei, ei haittaisi.

Nykyään coolit seitsemänkymppisetkin pitävät omaa somea, ja onhan se kivempi jos sukujuhlakuvista tulee todella kivat.

Vierailija
25/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko vampata tyttäresi kollin? Kyllähän se nuori ori piristäisi velton mamman peti-itsetuntoa, mutta ehkä parempi kuitenkin että jätät keskenkasvuiset rauhaan ja varsinkin oman lapsen mielitietyn. Etsi puumailusaaliisi kauempaa.

Ei, mutta tykkään että omissa somekuvissa on mukavannäköisiä ja hyvinpukeutuneita tyyppejä. Sama jos sukulaisia pitää esitellä omille ystäville ja kavereille.

Vierailija
26/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellanen provo tänään sitten.

Vedä säkki päähän - omaasi - ,kun hän tulee käymään, niin ei häiritse. ;)

Vierailija
27/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kai miellyttää, kun on kuitenkin vieraasta puusta veistetty.

Vierailija
28/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä enää nykyään pitäis olla tabu, kun nykynuorten tyyli voi olla todella raju: hiustenväri ihan mitä sattuu, naama tatuoitu ja/lävistetty jne. niin siitäpä vaan rehellisesti myöntämään, montaako ei haittaisi ollenkaan, jos tuon esimerkin kaltainen tulis esittäytymään uudeksi miniä-/vävykokelaaksi? 😉

Poikani vaimolla on tatuointeja ja lävistyksiä, hiusten väri vaihtuu tiuhaan, mukana miniä. Minua ei kotona opetettu ulkonäön perusteella arvostelemaan ihmisiä 

Vierailija
29/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tämä aika yleistä on. Anoppini ainakin kovasti aikanaan puuttui pukeutumiseeni ja ruokavaliooni, vaikka en ollut edes lihava. 

Voisko toivoa, että pysyt terveenä? 

Vierailija
30/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten tämä aihe on yhä joku tabu. Siis ainahan lapset on hävenneet noloja vanhempiaan, ja siitä on puhuttu vapaasti ja avoimesti. Eihän vanhemmat ole millään tavalla tämän suhteen erilaisia, se on vaan joku ikivanha äitimyytti.

Vierailija
31/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta nyt vaan on se, että miehillä ei ole varaa valita, ja otetaan se mikä saadaan. Hyvällä tuurilla voi saada näitä missinnäköisiä, mutta ovat harvinaisia.

Miten tuo sitten matemaattisesti toimii, että naisilla on varaa valita komea? Vai onko niin että enemmistö miehistä on laadukkaita mutta naisista vähemmistö? 

Vierailija
32/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä hirviöanoppi.

Kun nuorempi hänen pojista löysi puolison niin anoppi oli kuulemma käynyt haukkumassa tätä joka paikassa. En tiedä onko  jotenkin mustasukkainen vai mitä?

Appiukosta on ainakin hirvittävän mustasukkainen.  

Minua taas inhoaa sydänmensä pohjasta. 

Vierailija
33/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua kuivettunutta mamma raukkaa, sinun parhaat vuotesi meni jo, jos niitä on edes ollut. 

Kun olisikin kuivettunut vaan on lössähtänyt perunasäkki..

Vierailija
34/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän taustalla olevan logiikan. 

Lapsenlapsesi tulevat saamaan ulkonäkögeeninsä puoliksi lapseltasi, ja puoliksi hänen kumppaniltaan. 

Vierailija
35/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottepa pinnallisia

Aika moni ihminen on aika pinnallinen. Kannattaa myös muistaa, että se että ei yhtään välitä ulkoasustaan ja imagostaan, ei tee ihmisestä tippaakaan syvällistä ja aitoa.

Sitä mietin että meneekö nykynaiset treffeille mittanauhan kanssa? Kun se pituus on yksi ratkaisevatekijä monelle? 

Vierailija
36/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko vampata tyttäresi kollin? Kyllähän se nuori ori piristäisi velton mamman peti-itsetuntoa, mutta ehkä parempi kuitenkin että jätät keskenkasvuiset rauhaan ja varsinkin oman lapsen mielitietyn. Etsi puumailusaaliisi kauempaa.

Ei, mutta tykkään että omissa somekuvissa on mukavannäköisiä ja hyvinpukeutuneita tyyppejä. Sama jos sukulaisia pitää esitellä omille ystäville ja kavereille.

Voi luoja! Pinnallisuutta "parhaimmillaan"!

Kun pitää näyttää hyvältä - kattia kanssa! Kukaan ei saa sitä hyvää ulkonäköään hautaan mukaansa eikä kukaan muista hetken päästä, miltä joku keskivertokansalainen on kuvissa näyttänyt.

Vierailija
37/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette todella törkeitä. Uskomatonta, jos tuollaisia ihmisiä oikeasti edes on.

No enhän minä mitään ääneen sano. Sisälläni (ja vain täällä) voin todeta että nyt ei kyllä ole pakan parasta tavaraa. 

Ap

Entä oma lapsesi? Superkomistus/kaunistus, "pakan parasta laatua"?

Vierailija
38/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti. Ei sen sua tarvi meillyttääkään.

Vierailija
39/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ö-luokan mies saa ö-luokan naisen, näin se vaan on. Normaalilla miehellä on varaa ottaa se jonka kanssa on molemminpuolista vetovoimaa.

Vierailija
40/68 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottepa pinnallisia

No mitä jos anoppia ärsyttää lapsensa puolison nenän/kasvojen muoto, kasvonpiirteet, silmien väri, raajojen pituus tms? Minkä se ihminen ulkonäölleen voi jos anoppi ei sitä suvaitse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi