Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fiksut miehet huolehtivat ehkäisystä :(

Vierailija
24.04.2026 |

Haluaisin lisääntyä fiksulle miehelle :(

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen sukupolven heikoin aines lisääntyy ja väestön ÄO laskee koko ajan. Lopulta rotat jäljellä tukistelemassa toisiaan, ilman kykyä mihinkään muuhun.

Vierailija
122/131 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen sukupolven heikoin aines lisääntyy ja väestön ÄO laskee koko ajan. Lopulta rotat jäljellä tukistelemassa toisiaan, ilman kykyä mihinkään muuhun.

Ihmisten tyhmistyminen ei ole ongelma, vaan normaalia luonnonvalintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten tyhmistyminen ei ole ongelma, vaan normaalia luonnonvalintaa.

Tyhmätkin eläimet pärjäävät, mutta nykyisenlainen yhteiskunta ei. Suorittavat työt automatisoidaan. Automaatioon tarvitaan osaajia, mutta tehokkaimmin sikiää väestö joka ei sellaiseen kykene. Millä heidät tulevaisuudessa elätetään? Varmaan palataan takaisin alkuun jossa olemassa olevia järjestelmiä ei kukaan osaa korjata, tehostaa eikä päivittää, vaan kaikki tehdään taas manuaalisesti.

Vierailija
124/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.

Väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Onneksi näin. Itsellä oli niin kova vauvakuume.

Sama. Ilmoitin tyhmälle miehelle että hän saa itse huolehtia ehkäisystä.

Se huolehtii ehkäisystä joka ei lapsia halua. Minulla on 1,90€ tilillä ja sillä pitäisi pärjätä loppukuu ja lisää lapsia syntyy koko ajan!

Vierailija
125/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.

Lapset ovat oikeasti tyhmiä. Ohjaan kerhoa ala-asteikäisille lapsille ja heistä iso osa ei osaa lukea, joukossa on 7-10v lapsia ja nämä lähes 10-vuotiaatkaan eivät osaa lukea. Kelloa ei tunneta, ei digitaalista eikä seinäkelloa. Ei ymmärretä mitä tarkoittaa vartti, desilitra jne. Paistinpannun piteleminen on liian haastavaa. 

Mä työskentelen näiden nykylasten vanhempien kanssa ja jo siellä alle kolmekymppisten keskuudessa huomaa enenevissä määrin, että siellä isolla osalla ei ole minkäänlaista tasoa ajatella itse. Ei minkäänlaista itsenäistä päättelykykyä, ei maalaisjärkeä eikä yleissivistystä. Nykyään on vielä kaikki mahdollisuudet päästä tietoon käsiksi, täytyy vain viitsiä tehdä se opiskelu. Mutta yläpäästä ei venytä, ainoastaan alapäästä.

Niinpä. Mitä toivoa on lapsilla, joiden vanhemmatkin ovat täysiä tolloja? Olemme tuhoontuomitut kansana.

Vierailija
126/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin tyhmän miehen joka tekee kaikki uudet keksinnöt :(

Vierailija
127/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat oikeasti tyhmiä. Ohjaan kerhoa ala-asteikäisille lapsille ja heistä iso osa ei osaa lukea, joukossa on 7-10v lapsia ja nämä lähes 10-vuotiaatkaan eivät osaa lukea. Kelloa ei tunneta, ei digitaalista eikä seinäkelloa. Ei ymmärretä mitä tarkoittaa vartti, desilitra jne. Paistinpannun piteleminen on liian haastavaa. 

Mä työskentelen näiden nykylasten vanhempien kanssa ja jo siellä alle kolmekymppisten keskuudessa huomaa enenevissä määrin, että siellä isolla osalla ei ole minkäänlaista tasoa ajatella itse. Ei minkäänlaista itsenäistä päättelykykyä, ei maalaisjärkeä eikä yleissivistystä. Nykyään on vielä kaikki mahdollisuudet päästä tietoon käsiksi, täytyy vain viitsiä tehdä se opiskelu. Mutta yläpäästä ei venytä, ainoastaan alapäästä.

Niinpä. Mitä toivoa on lapsilla, joiden vanhemmatkin ovat täysiä tolloja? Olemme tuhoontuomitut kansana.

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, mutta aina pieni vähemmistö menestyy geeneistään ja kotioloistaan huolimatta.

Vierailija
128/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naiset ovat kautta aikojen tienanneet paremmin ala- kuin yläpäällään, joten miksi muuttaa toimivaa konseptia?

Vierailija
129/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiraukka tarvitsisi fiksun äidinkin, mutta fiksut ihmiset eivät lisäänny.

Vierailija
130/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhistä ei ole MITÄÄN hyötyä yhteiskunnalle, lisääntyvät aina vaan ja tuottavat lisää köyhiä muiden taakaksi.

Vierailija
131/131 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, mutta aina pieni vähemmistö menestyy geeneistään ja kotioloistaan huolimatta.

Hyvin pieni osa ihmisistä maksaa veroja enemmän kuin kuluttaa niitä. Sen pienen vähemmistön varassa on koko muun valtavan ihmismassan elatus. Järjestelmä murenee jo kovaa vauhtia, kun se pieni vähemmistö ei jää Suomeen.