Fiksut miehet huolehtivat ehkäisystä :(
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäänny sitten sellaiselle jolle kumin käyttö on kovin monimutkaista. Problem solved.
Näitä riittää, ja niiden määrä kasvaa eksponentiaalisesti kun sikiävät tehokkaimmin.
Itse onnistuin silti vielä löytämään fiksun miehen. Tosin siitähän onkin jo 50v aikaa :D
Koitapa keksiä jotain muuta tekemistä. Veny vaikka yläpäästä alapään sijaan ja suunnittele vaikka parempia lentokoneita.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä vaatimuslistoja joiden mahdottomuudesta sitten itketään.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies ei haittaa. Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Tämä. Lapsella voi tyydyttää sellaisia tarpeitaan joita ei muuten pysty. Sen voi myös riistää joltain toiselta lajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Onneksi näin. Itsellä oli niin kova vauvakuume.
Sama. Ilmoitin tyhmälle miehelle että hän saa itse huolehtia ehkäisystä.
Lapsiraukat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Onneksi näin. Itsellä oli niin kova vauvakuume.
Sama. Ilmoitin tyhmälle miehelle että hän saa itse huolehtia ehkäisystä.
Lapsiraukat
Ei lapsilla ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aivan yhtä tyhmä, ehkä jopa tyhmempi, jos hänkään ei huolehdi ehkäisystä. Sellaisen "parin" lapsi on älyllisesti korkeintaan paviaanin tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on aivan yhtä tyhmä, ehkä jopa tyhmempi, jos hänkään ei huolehdi ehkäisystä. Sellaisen "parin" lapsi on älyllisesti korkeintaan paviaanin tasolla.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja seuraukset ovat havaittavissa kaikkialla.
Miksi haluat? Ihmisiä on jo nyt liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies jättää parittelun kokonaan valiin.
Juuri näin. Voit joutua suomessa todellisiin ongelmiin ja jopa linnaan vuosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tarvita enää enempää ihmisiä.
Kyllä me tarvitsemme sitä että fiksut ja hyvät ihmiset lisääntyisi mutta muut voi minun puolestani pysyä ikisinnkkuina ja "nauttia" elämästään kunhan käyttää ehkäisyä lomanatkoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me tarvitsemme sitä että fiksut ja hyvät ihmiset lisääntyisi mutta muut voi minun puolestani pysyä ikisinnkkuina ja "nauttia" elämästään kunhan käyttää ehkäisyä lomanatkoillaan.
Mutta fiksuja ei saa vapaaehtoisesti tekemään tyhmiä asioita, kuten lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta fiksuja ei saa vapaaehtoisesti tekemään tyhmiä asioita, kuten lisääntymään.
No pakottamalla sitten. Jos ÄO on niin korkea ettei lisäänny vapaaehtoisesti, niin sellaiset jotenkin pakotetaan. Vastaavasti vapaaehtoisesti lisääntyvien lisääntyminen tulee jotenkin estää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kortsuja. Olen sanonut naiselle että ei ole kortsuja niin ei voi seksiä harrastaa. Nainen sitten sanoo että laukee vatsalle.
Niin. Kehitysvammainenkin kykenee panemaan, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kortsuja. Olen sanonut naiselle että ei ole kortsuja niin ei voi seksiä harrastaa. Nainen sitten sanoo että laukee vatsalle.
Niin. Kehitysvammainenkin kykenee panemaan, valitettavasti.
Älykkyyttään voi silti harjoittaa, vaikka vain tyhmät lisääntyvät.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat? Ihmisiä on jo nyt liikaa.
Suomessa oli viimeisten sotien aikaan ihmisiä 3,5 miljoonaa, vaikka automaatiota oli paljon vähemmän. Silti se määrä riitti.
Ei kannata asettaa liikaa kriteereitä itselleen ja muille. Lapseni ovat silti erittäin rakkaita, vaikka geenit heillä nyt ovat mitä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä tämä kertoo näiden naisten älykkyydestä?
Fiksut miehet käy hoitamassa vasektomian ulkomailla jo nuorena ja rupeaa lapsentekohommiin.
Ei valtavaa taloudellista riskiä ja hyvää seksiä on paljon.