Fiksut miehet huolehtivat ehkäisystä :(
Kommentit (131)
Fiksut miehet laittaa mahan pömpöttämään ja pelastaa suomalaiset sukupuutolta.
Kaikille ei riitä töitä. Ihmisiä on liikaa :(
Jos suomalaisia ihmisiä olisi yhtä paljon kuin suomalaisia susia, eli 300, myönnettäisiin jo metsästyslupia kannan pienentämiseksi.
Fiksut naiset eivät mene lähellekään miehen munaa tai miestä ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kortsuja. Olen sanonut naiselle että ei ole kortsuja niin ei voi seksiä harrastaa. Nainen sitten sanoo että laukee vatsalle.
Mikään muu ei ole loputonta kuin ihmisten tyhmyys ja määrä.
Lapset on paras mita ma olen saanut aika.
kertoo sinusta aika paljon. et ole muuta saanut aikaan kuin pari kertaa levittänyt jalkojasi
Fiksut miehet ketkä eivät halua yllätys vauvoja käyttävät ehkäisyä.
Totta. Teitä astutusta haikailevia on ihan liikaa.
Tyhmät miehet ovat naisten onni.
Vierailija kirjoitti:
Jos suomalaisia ihmisiä olisi yhtä paljon kuin suomalaisia susia, eli 300, myönnettäisiin jo metsästyslupia kannan pienentämiseksi.
Kuka niitä ylimääräisiä ihmisiä metsästäisi? Sudet vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 000 sutta metsästäisi 8 300 000 000 ihmistä. Eli yhdelle sudelle 41 500 ihmistä.
Susi elää noin 8v, eli sen täytyy syödä 14 ihmistä päivässä, jotta pysyisi tavoitteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
200 000 sutta metsästäisi 8 300 000 000 ihmistä. Eli yhdelle sudelle 41 500 ihmistä.
Susi elää noin 8v, eli sen täytyy syödä 14 ihmistä päivässä, jotta pysyisi tavoitteessa.
Susi on painavimmillaan 70kg ja ihminen 630 kg. Toivottavasti ei ainakaan 14 sellaista tarvitse syödä päivässä.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ai paljonko työtä vaati ne luonnonkiharat?
Minäkin haluaisin parikymppisiä työntekijöitä joilla on 50v kokemusta, mutta aina jompi kumpi puuttuu :(
Se huolehtii ehkäisystä joka ei lapsia halua :)
Näin tyhmille naisille avautuu mahdollisuus lisääntyä tyhmien miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Lapset ovat oikeasti tyhmiä. Ohjaan kerhoa ala-asteikäisille lapsille ja heistä iso osa ei osaa lukea, joukossa on 7-10v lapsia ja nämä lähes 10-vuotiaatkaan eivät osaa lukea. Kelloa ei tunneta, ei digitaalista eikä seinäkelloa. Ei ymmärretä mitä tarkoittaa vartti, desilitra jne. Paistinpannun piteleminen on liian haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Lapset ovat oikeasti tyhmiä. Ohjaan kerhoa ala-asteikäisille lapsille ja heistä iso osa ei osaa lukea, joukossa on 7-10v lapsia ja nämä lähes 10-vuotiaatkaan eivät osaa lukea. Kelloa ei tunneta, ei digitaalista eikä seinäkelloa. Ei ymmärretä mitä tarkoittaa vartti, desilitra jne. Paistinpannun piteleminen on liian haastavaa.
Mä työskentelen näiden nykylasten vanhempien kanssa ja jo siellä alle kolmekymppisten keskuudessa huomaa enenevissä määrin, että siellä isolla osalla ei ole minkäänlaista tasoa ajatella itse. Ei minkäänlaista itsenäistä päättelykykyä, ei maalaisjärkeä eikä yleissivistystä. Nykyään on vielä kaikki mahdollisuudet päästä tietoon käsiksi, täytyy vain viitsiä tehdä se opiskelu. Mutta yläpäästä ei venytä, ainoastaan alapäästä.
Lisäänny tyhmälle kuten muutkin ja lopeta väninä.
Vain viidesosa naisista jää lapsettomiksi, ja heihin on laskettu mukaan lapsia haluavat lapsettomat. Velat ovat näin liikakansoitusaikanakin uniikkeja lumihiutaleita :(