Terveystalon romahtanut tulos näyttää alan ahdingon. Missä asiakkaat?
Toimitusjohtaja Ville Iho kuvaili toimintaympäristöä ”poikkeuksellisen haastavaksi” ja totesi kysynnän laskun olevan ”historiallisesti poikkeuksellinen”.
Kysyntä heikkeni kaikissa asiakasryhmissä.
Kommentit (180)
Kävin ennen kerran vuodessa gynellä ja kerran vuodessa hammashygienistilä. Sitten tuli lopu kouraan pitkäaikaisesta kymmeniä vuosia kestäneestä työsuhteesta. Rahat ovat tiukilla joten käynnit oli pakko lopettaa. Gyne oli yli eur 200,00 (vain tarkastus) ja hammashygienisti vissiin vähän reilu satasen luokkaa.
En kyllä ymmärrä miten pulju voi itkeä että menee huonosti jos menoerien jälkeen tulos on 33mmeur..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko liian kallista?
Miten voisi olla jos yksi lääkärikäynti maksaa vain asiakkaan viikon nettopalkan?
No jo on sulla pieni palkka😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle jää kuussa käyttörahaa 400€ ja gynekäynti on 250€ niin jokainen voi miettiä menenkö sinne gynelle kuin äärimmäisessä hädässä..
Miksi siellä gynellä pitäisi käydä muuten vaan? Taitaa olla yläpäässäsi vikaa?
Terveystalo on muutenkin tosi paska paikka. Siellä kaikki on hankalaa. Toivottavasti menee konkkaan.
Joko et ole nainen tai sitten olet vähän yksinkertainen. Gynellä pitäisi käydä kerran vuodessa varsinkin jos on kierukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko liian kallista?
Miten voisi olla jos yksi lääkärikäynti maksaa vain asiakkaan viikon nettopalkan?
No jo on sulla pieni palkka😂
Onko kiva naureskella pienituloiselle? Nollatuntisopparilla ei välttis kuukaudessa paljoa käteen jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä alkaa olla (-"kiitos" hallituksen!) oliko jo 100'000 uutta työtöntä kasassa, voi helposti laskea kuinka paljon vaikuttaa myös työterveyteen.
Saksikäden ja Lapasen "talousosaamista" parhaimmillaan... Eivät ymmärrä, että 'kaikki vaikuttaa kaikkeen'...
Ota köyhältä euro tai suojaosa pois, ja heikennä keskiluokan turvaverkkoa (ansiosidonnaisen leikkaus ym.) --> aletaan syödä kynsiä ja kukkaronnyörit on tiukasti suljettuna --> enemmän ja enemmän työttömiä --> koskee laajasti KAIKKIA aloja, myös työterveyttä jne.
Ja "hauskaa" tässä on se, että homma vaan eskaloituu ja eskaloituu --> alkaa verotulot laskea ja laskea, koska työttäminä ei osteta kesällä jäätelöä, ei käytetä työterveyttä, ja leipäjonon lahjoituksista ei verot kerry!
Tämä! Nykyhallituksella ei ole minkäänlaista käsitystä kokonaisuudesta ja kerrannaisvaikutuksista.
Mutta kyllä ihmetyttää elinkeinoelämä, kun sielläkin näitä kotimarkkinoilla toimivia yrityksiä, että kenen ne ajattelee heidän palvelujaan käyttävän kun valtaosa kansasta on köyhiä?Kyllähän nykyhallitus kerrannaisvaikutuksia ajattelee, silloin kun voi sepittää ne mieleisikseen. Mm. nämä "dynaamiset vaikutukset", joita pitäisi talouteen olla sillä, että yritysten ja rikkaiden verotusta kevennetään. Sen pitäisi kuulemma pistää talouden pyörät pyörimään sukkelammin ja johtaa siihen, että saisimme kaikki enemmän. Näkis vaan.
Joo, nämä rikkaat käyvät varmaan sitten jonkun 2 miljoonan muun ihmisen edestä myös yksityisellä lääkärillä.
Eilen kuuntelin politiikkaradioita jossa Sinuhe oli kertomassa tästä Kokoomuksen ns. talousosaamisesta, kannattaa kuunnella.
Wallinheimo kuuluu näihin kansanedustajiin, jotka käskystä painelevat vaan nappia sopeutumiseläkettä odotellessa.
Eikö ne yli 65 käykään 28e tarkastuksissa?
Terveystalon palvelut ovat tosi kalliita katso hinnasto esimerkiksi hammaslääkärien toimenpiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Terveystalon palvelut ovat tosi kalliita katso hinnasto esimerkiksi hammaslääkärien toimenpiteistä.
Sama pörriäisessä ja pihliksessä. 40min hammaslääkärissä on 160-200€. Ihmiset työttömänä tai pelkäävät työttömyyttä niin terveyspalveluista säästetään ekana.
Onkohan Aava ainoa suomalainen lääkärikeskus? Tietääkö kukaan? Minä en halua rahojani ulkomaisille firmoille.
Vuosi sitten gynekologi Terveystalolla oli tuntevinaan kyhmyn rinnassani ja se ultrattiin ym parin päivän sisällä. Väärä hälytys, mitään ei löytynyt. Lasku kaikkineen oli 600 euroa. Mies nauroi että lasku on kuin eläinlääkärissä olisit ollut.
Minulla oli laskuun varaa, samalla gynekologilla olen käynyt yli 25 v. parin vuoden välein ja luotan häneen. Käyn toki aina valtion tarjoamat papat ja mammografiat myös.
Mutta jestas olihan tuo kallista. Ymmärrän, että ihmisille tuollainen voi laittaa talouden pitkäksi aikaa sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulle jää kuussa käyttörahaa 400€ ja gynekäynti on 250€ niin jokainen voi miettiä menenkö sinne gynelle kuin äärimmäisessä hädässä..
Terveystalo on muutenkin tosi paska paikka. Siellä kaikki on hankalaa. Toivottavasti menee konkkaan.
Mun gyne sanoi, että ei tarvi juosta gynellä, jos ei ole mitään vaivoja ja ellei harrasta koko ajan yhden yön suhteita.🤔
Hän onkin viusas ja edullinenkin🙂
En käy ikinä Terveystalossa tai Mehiläisessä. Parempiakin yksityisiä on.
Hiljaista oli toisessakin terveyspalvelufirmassa syksyllä ja nyt keväällä.
Ennen tuputtivat lisätutkimuksia ja labroja herkästi, nyt ei kiinnostanut muuta kuin pakolliset temput ja byebye.
On kyllä surullinen tilanne, että nyt hoitajia ja muita työntekijöitä jää työttömiksi. Ja kaikki tämä lähti mainehaitasta, toki nyt on huono taloustilanne muutenkin, mutta maine kärsi pahoin siitä, että nämä jotkut huijarilääkärit ylilaskuttivat. Saivat kyllä heti itse lähteä, lääkärithän toimivat siellä ammatinharjoittajina, joiden työsuhde on varsin helppo purkaa ko. taloon, mutta mainehaitta oli jo syntynyt. 😰
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Aava ainoa suomalainen lääkärikeskus? Tietääkö kukaan? Minä en halua rahojani ulkomaisille firmoille.
Myös Terveystalo ja ilmainen Dokport ovat suomalaisia.
Kävin äskettäin. Tosi hiljaista, kaksi muuta asiakasta näin. Ei mitään sellaista kuin -90 luvulla. Vilske kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Terveystalo ja ilmainen Dokport ovat suomalaisia.
Pihlajalinna maksaa veronsa suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko et ole nainen tai sitten olet vähän yksinkertainen. Gynellä pitäisi käydä kerran vuodessa varsinkin jos on kierukka.
Ei tarvitse, ellei ole mitään vaivoja. Se ol ihan toinen menopeli jota katsastetaan kerran vuodessa varmuuden vuoksi.
Työttöminä varmaan kuten minäkin. T. Entinen asiakas
Itsellä on Terveystalosta hyviä kokemuksia työterveyden kautta. Hyvää ja nopeaa palvelua. Mutta jos pitäisi itse kustantaa niin käymättä jäisi. Ei olisi varaa maksaa.