Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille

Vierailija
23.04.2026 |

Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.

Kommentit (245)

Vierailija
61/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhauttavaa tää naisen etsiminen ku ei tule osumia ja noita ei kiinnosta

Et ole kuitenkaan valmis tekemään tilanteesi korjaamiseksi mitään muuta kuin valittamaan päivittäin palstalla, vaikka luulisi sinun jo oppineen ettet saa täältä vertaistukea.

Vierailija
62/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin velkaantuneen, mt-ongelmaisen, ylipainoisen alkoholistin kun normaaleja mukavia miehiä on pilvin pimein? 
Ennenkuin saat nuo ongelmat kuntoon, sinulla ei ole kertakaikkiaan mitään mahdollisuutta ”saada naista”. Äläkä nyt viitsi ulista että nuorempana sait. 

No miksi mä ottaisin ruman ja lihavan todella ylipainosen naisen kun on muitakin saatavilla?

Mutta kun ei ole. Siksihän sinä täällä taaskin itket.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks on paljon kauniita lihaviaki naisia kyllä kelpaisi.

Mutta kun sinä et kelpaa heille. 

Vierailija
64/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaa jotai hieno autoa. Sopivasti rahaa. Koulutus ja vielä käydä salilla pitää

Kuka vaatii hienoa autoa? En minä ainakaan. 

Sopivasti rahaa? Normaali riittää: ei luottotietonsa menettänyttä, ylivelkaantunutta, persaukista.

Koulutus? Mielellään, mutta tärkeämpää on se että mielellä on jotain korvienKIN välissä.

Salilla pitää käydä? Etkös sinä käy?

Vierailija
65/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks on paljon kauniita lihaviaki naisia kyllä kelpaisi.

Mutta kun sinä et kelpaa heille. 

Se on huomattu. Olen kuitenkin seurustellut. Yksin pärjää

Vierailija
66/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaa jotai hieno autoa. Sopivasti rahaa. Koulutus ja vielä käydä salilla pitää

Kuka vaatii hienoa autoa? En minä ainakaan. 

Sopivasti rahaa? Normaali riittää: ei luottotietonsa menettänyttä, ylivelkaantunutta, persaukista.

Koulutus? Mielellään, mutta tärkeämpää on se että mielellä on jotain korvienKIN välissä.

Salilla pitää käydä? Etkös sinä käy?

On mulla iha ok rahaa pärjään. Velkaa on mut se lyhenee ajallaan. Minulla mahaa ja ylipainoa

Vierailija
67/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin velkaantuneen, mt-ongelmaisen, ylipainoisen alkoholistin kun normaaleja mukavia miehiä on pilvin pimein? 
Ennenkuin saat nuo ongelmat kuntoon, sinulla ei ole kertakaikkiaan mitään mahdollisuutta ”saada naista”. Äläkä nyt viitsi ulista että nuorempana sait. 

No miksi mä ottaisin ruman ja lihavan todella ylipainosen naisen kun on muitakin saatavilla?

Mutta kun ei ole. Siksihän sinä täällä taaskin itket.

No yksin hyvä

Vierailija
68/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta naista ap on torjunut koska nainen on samassa tilanteessa kuin ap itse?

Ei ole sellaista, naiset ovat paljo tasokkaampi kun minä ja koulutettuja, yritän kai liian tasokkaita ja aivan vääränlaisia koska en tiedä missä samantyyliset ovat

Samantyylisiä kuin sinä löytyy kehitysvammaisten ym. erilaisten ihmisten kohtaamispaikoista, ehkä myös joistain lähiöräkälöistä. Muttei niistä yökerhoista, joissa sinä käyt.

Vierailija
69/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko Anton E. täällä ulisee. Olet säälittävä tapaus Anton-Allu.

Vierailija
70/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi tinderin matchit vastaa mitää

Vierailija
71/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta naista ap on torjunut koska nainen on samassa tilanteessa kuin ap itse?

Ei ole sellaista, naiset ovat paljo tasokkaampi kun minä ja koulutettuja, yritän kai liian tasokkaita ja aivan vääränlaisia koska en tiedä missä samantyyliset ovat

Samantyylisiä kuin sinä löytyy kehitysvammaisten ym. erilaisten ihmisten kohtaamispaikoista, ehkä myös joistain lähiöräkälöistä. Muttei niistä yökerhoista, joissa sinä käyt.

En vastaa enää tälläsiin. Hyvää jatkoa

Vierailija
72/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et miten sairasta porukkaa täälä vauva palstalla on

Vierailija
73/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän kerjäät verta nenästäsi.

Yksi kysymys: oletko kiinnostunut mistään muusta kuin itsestäsi?

Vierailija
74/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ku ei sano enää yhtää mitää. Ei tässä ole mitään järkeä.

Vierailija
75/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuola on oikeesti niin sellasta sakkia jolla on paljon huonommin asiat kun mulla ja en välitä tippaakaan tästä vauva sakista en tippaakaan. Joten heido.

Vierailija
76/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täysipäinen nainen ei halua riesakseen ylipainoista, velkaista, alati itsesäälissä rypevää, mt-ongelmaista, jolla ongelmia myös impulssiensa hillinnässä ja joka myös hyvin aggressiivinen, ja jolle nainen vain panemista ja yhdessä dokaamista/bilettämistä varten vailla ihmisarvoa, vailla yhtään mitään. 

Vierailija
77/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime Allu persettä. 

Vierailija
78/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täysipäinen nainen ei halua riesakseen ylipainoista, velkaista, alati itsesäälissä rypevää, mt-ongelmaista, jolla ongelmia myös impulssiensa hillinnässä ja joka myös hyvin aggressiivinen, ja jolle nainen vain panemista ja yhdessä dokaamista/bilettämistä varten vailla ihmisarvoa, vailla yhtään mitään. 

Tuo ei ole ollenkaan totta en tiedä mistä keksit tollasia ees? Ylipainosia on monet ja monilla on velkaa, mut siinähän ajattelet. Ei mua kiinnosta 

Vierailija
79/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa sairas olet sä itse Anton. 

Vierailija
80/245 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole ollenkaan totta en tiedä mistä keksit tollasia ees? Ylipainosia on monet ja monilla on velkaa, mut siinähän ajattelet. Ei mua kiinnosta 

Ei tarvitse keksiä. Ihan omista kirjoituksistasi (ulinoistasi ja raivoamisistasi) tällä palstalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän