Mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille?
Käsi sydämellä; mitkä ovat kriteerisi seurustelukumppanille? Mikä on ehdoton ei ja mikä ominaisuus ihmisellä tulee olla? Vastaatko itse asettamiasi kriteerejä? Missä asioissa voit joustaa?
Kommentit (287)
1. Luotettavuus & moraali, ei petä eikä ole koskaan pettänyt aikaisempia kumppaneitaan, koska sellainen ei kävisi edes mielessä.
2. Päihteettömyys, joku satunnainen saunakalja tai viinilasi ok. Ei tupakkaa, ei huumeita, ei viikonloppuörvellystä.
3. Empatiakyky ja se että näkee kumppanin tasa-arvoisena ihmisenä eikä minään hyödykkeenä
Omaan silmään kaunis naama, samat harrastukset ja ajatukset. Ei tulisi muuten mitään.
Isot hinkit ja pienet aivot, voittava yhdistelmä.
En käytä kriteerijärjestelmää, vaan kiinnostun romanttisesti henkilöistä heidän kokonaisvaltaisen viehättävyytensä perusteella. En ole itselleni viehättävä, mutta naispuolinen versio minusta varmaankin olisi.
Olen tämän tänne tainnut ennenkin laittaa, mutta minulla on tasan yksi kriteeri. Henkilön tulee olla sellainen, jonka kanssa viihdyn yhtä hyvin kuin viihdyn yksikseni.
omaan silmään hyvännäköinen, taloudellisesti tasapainossa, mt-ongelmat ei haittaa mutta niiden taakse piiloutuminen ja niiden avulla uhriutuminen kyllä, vastavuoroinen empaattisuus, hyvä seksi, muutenkin hauskaa yhdessä.
Emotionaalinen älykkyys on ykkönen nykyään. Kouluttautuminen ja työnteko tärkeä arvo elämässä. Hyvä kunto, urheilee, hyvä hygienia, sekä sydämellinen luonne joka omaa itseironian taidon. Luotettava mies joka ei omaa sometiliä tai jos omaa, on epäaktiivinen. (Itsellä ei ole somea) Tottakai hyvät käytöstavat ja yhteinen huumorintaju. Tietysti ylipäänsä samanlaiset arvot ja toiveet elämältä.
Luettelin oman rakkaani😀👍🏼
N27
Minua pidempi, pitää matkustelusta ja matkustaa monta kertaa vuodessa, pitkät hiukset joko surffiletti tai enkelikiharat, ei ujo, söpö.
Kohtelee minua hyvin, ei päihdeongelmia, ei petä, tarpeeksi kemiaa ja fyysistä vetovoimaa välillämme, yhteensopivat luonteet.
Luottamus on tärkein. Vaikka olisi kivaa yhdessä ynnä muuta, jos ei luota, ei luota. Olin 6-vuotta suhteessa jossa rakastimme toisiamme syvästi ja yritimme miehen petoksen jälkeen jatkaa mutten vain lopulta pystynyt. Yritin pari vuotta. Vaikka mies teki mitä, en vain enää luottanut. Nykyään luotettava mies joka muistuttaa luotettavaa isääni. Kiitos tästä miehestä!!!
Ei käytä päihteitä, lauantai-illan/ ruokailun yhteydessä otettua viinilasia lukuunottamatta. Ei ole koskaan pettänyt, hyvä huumori, minua pidempi, urheilullinen, ystävällinen ja sydämellinen. Avoin eikä toimi hämärästi selkäni takana.
Vierailija kirjoitti:
Luottamus on tärkein. Vaikka olisi kivaa yhdessä ynnä muuta, jos ei luota, ei luota. Olin 6-vuotta suhteessa jossa rakastimme toisiamme syvästi ja yritimme miehen petoksen jälkeen jatkaa mutten vain lopulta pystynyt. Yritin pari vuotta. Vaikka mies teki mitä, en vain enää luottanut. Nykyään luotettava mies joka muistuttaa luotettavaa isääni. Kiitos tästä miehestä!!!
Sinä rakastit miestä syvästi ja mies kåytti sitä hyväksi. Onneksi laitoit sille stopin ja löysit sellaisen miehen joka sinut ansaitsee. Ihanaa talvea teille!!
Voin puhua omasta nuoruudestani; edellytin, että on hyvä yo-todistus ja hyvä opiskelupaikka. Siitä sitten lähdettiin tutkailemaan, onko sopiva. Ehkä yksi tuhannesta kiinnosti.
Ainoat ovat: minä pidän hänestä ja hän pitää minusta.
Mieluiten nainen ja älykäs. Ei kaikesta katkera psykopaatti, ei siis persu. Ja plussaa olisi, että tykkää musta !
Vierailija kirjoitti:
1. Luotettavuus & moraali, ei petä eikä ole koskaan pettänyt aikaisempia kumppaneitaan, koska sellainen ei kävisi edes mielessä.
2. Päihteettömyys, joku satunnainen saunakalja tai viinilasi ok. Ei tupakkaa, ei huumeita, ei viikonloppuörvellystä.
3. Empatiakyky ja se että näkee kumppanin tasa-arvoisena ihmisenä eikä minään hyödykkeenä
Tässä oli kyllä kaikki kohdallaan - komppaan.
Ei minulla ole mitään kriteerilistaa. Sen kumppanin pitää tuntua mukavalta, luotettavalta ja hänen seurassaan pitää ihan aidosti viihtyä.
Käytännössä tuo on minulla karsinut pois kaikki hullut, pelimiehet ja epävakaat persoonat koska en vain tunne sellaisen kanssa oloani hyväksi ja turvalliseksi.
Korkea koulutus, älykkyys, tunneäly, ei riippuvuuksia, max 5 vuotta ikäeroa, ei merkittävää ylipainoa, ei mt-ongelmia, samasta kaupungista tai suht läheltä kuitenkin
Ehdoton vaatimus on, että on tunne-elämältään tasapainossa ja kykenee hyväksymään toisen ihmisen sellaisena kuin tämä on.
Kyllä, olen tällainen.