Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin velkaantuneen, mt-ongelmaisen, ylipainoisen alkoholistin kun normaaleja mukavia miehiä on pilvin pimein?
Ennenkuin saat nuo ongelmat kuntoon, sinulla ei ole kertakaikkiaan mitään mahdollisuutta ”saada naista”. Äläkä nyt viitsi ulista että nuorempana sait.No miksi mä ottaisin ruman ja lihavan todella ylipainosen naisen kun on muitakin saatavilla?
Onko todellakin saatavilla? Miksi sitten TAAS valitat ettet kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Jokohan olisi miljoonas ulinaketju, Allu? Pitäisiköhän tätä merkkipaalua juhlistaa?
Välillä miehetkin kysyvät "miksi naiset?", Elvi.
No joo pelkkää haukkumista, turha aloitus, taidan mennä tekemää jotain muuta.
Moniongelmaisia miehiä on isohko prosenttiosuus lähes joka ikäryhmästä. Ehkä noin 10%, ikäryhmästä riippuen. Vanhimmista he ainakin puuttuvat lähes kokonaan.
Sen sijaan vastaavasti moniongelmaisia naisia on vain ehkä 1-2% kaikista.
Miehet ovat kertaluokkaa useammin moniongelmaisia: päihteet + mt-ongelmat + talousongelmat + terveysongelmat ovat yllättävän tavallinen kombo. Tunnen miehiä, joilla on juuri tämä ongelmayhdistelmä, osittain yhteen kietoutuneena.
Naisillakin on näitä kaikkia ongelmia, mutta ei välttämättä montaa kerralla tai eivät kaikki niin syviä. Tunnen naisia, joilla on esim. mt-ongelmia tai talousongelmia tai päihdeongelmia tai terveysongelmia, mutta vähemmän sellaisia, joilla on näitä kaikkia kerralla.
Isoin ongelma on että yrittelet ns. normaaleja. Sinä kun selvästi olet heikkolahjainen niin sun pitäisi kalastelka siellä vertaistukiryhmäsi sisällä. Olisitte kyvyiltänne samalla tasolla.
Kaikki kommentit kuten "en mä ainakaan mitään lihavaa ottas, hyi" on tunne-elämältään ja älyltään kehittymättömän kommentteja. Et vaan ymmärrä että se itse ihminen merkkaa loppupeleissä, ei vaa'an lukemat. Ja ylipainoinen voi aina laihduttaa. Nämä on sulle täällä kerrottu monta monta kertaa. Mutta kun ei mene jakeluun. Ei sinänsä yllätä koska mot.
Vierailija kirjoitti:
Isoin ongelma on että yrittelet ns. normaaleja. Sinä kun selvästi olet heikkolahjainen niin sun pitäisi kalastelka siellä vertaistukiryhmäsi sisällä. Olisitte kyvyiltänne samalla tasolla.
Kaikki kommentit kuten "en mä ainakaan mitään lihavaa ottas, hyi" on tunne-elämältään ja älyltään kehittymättömän kommentteja. Et vaan ymmärrä että se itse ihminen merkkaa loppupeleissä, ei vaa'an lukemat. Ja ylipainoinen voi aina laihduttaa. Nämä on sulle täällä kerrottu monta monta kertaa. Mutta kun ei mene jakeluun. Ei sinänsä yllätä koska mot.
Todellaki yritän normaaleja koska niitä on suurin osa netissä täynnä tinderit sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki yritän normaaleja koska niitä on suurin osa netissä täynnä tinderit sun muut.
No miksi mun pitäs laihduttaa sitten ja syödä erilaisia lääkkeitä ja hakee apua ja kaikkee? Velalle en nyt sori voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Moniongelmaisia miehiä on isohko prosenttiosuus lähes joka ikäryhmästä. Ehkä noin 10%, ikäryhmästä riippuen. Vanhimmista he ainakin puuttuvat lähes kokonaan.
Sen sijaan vastaavasti moniongelmaisia naisia on vain ehkä 1-2% kaikista.
Miehet ovat kertaluokkaa useammin moniongelmaisia: päihteet + mt-ongelmat + talousongelmat + terveysongelmat ovat yllättävän tavallinen kombo. Tunnen miehiä, joilla on juuri tämä ongelmayhdistelmä, osittain yhteen kietoutuneena.
Naisillakin on näitä kaikkia ongelmia, mutta ei välttämättä montaa kerralla tai eivät kaikki niin syviä. Tunnen naisia, joilla on esim. mt-ongelmia tai talousongelmia tai päihdeongelmia tai terveysongelmia, mutta vähemmän sellaisia, joilla on näitä kaikkia kerralla.
NIin onnkin sitä yritinkin sanoa että niin onkin, pitää etsiä samanlainen sitten.
Kuinka monta naista ap on torjunut koska nainen on samassa tilanteessa kuin ap itse?
Käyn kyl vakituisesti töissä ja olen hoitanu asiani töissä ja sillee menee hyvin se ok.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta naista ap on torjunut koska nainen on samassa tilanteessa kuin ap itse?
Ei ole sellaista, naiset ovat paljo tasokkaampi kun minä ja koulutettuja, yritän kai liian tasokkaita ja aivan vääränlaisia koska en tiedä missä samantyyliset ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista, naiset ovat paljo tasokkaampi kun minä ja koulutettuja, yritän kai liian tasokkaita ja aivan vääränlaisia koska en tiedä missä samantyyliset ovat
Tinderissäkin suurin osa on missejä todella kaunniita hoikkia harrastaa liikuntaa, minä olen ylipainonen ja mahakas
Narsistit, psykopaatit, ADHDt ja kaksisuuntaiset kelpaa hyvin naisille.
Kehitysvammainen ongelmapesä etsii vain kaltaisiaan nyt. Kukaan älyltään terve ei kelpuuta. Piste. Miehet tässäkin ketjussa uskottelee, että kyllä löydät ja pitää kelvata. Ei vaan kelpaa.
Moni terveälyinen ei kelpaa, koska ongelmat rumuus tai jotain muuta. Naiset välittävät ulkonäöstä. Mies voi tehdä elämän hyvin raskaaksi ja ilman sellaista miestä on parempi.
Naisilla on niin paljon valinnanvaraa toki ymmärrän, olen kai pohjalla sit
Vierailija kirjoitti:
Narsistit, psykopaatit, ADHDt ja kaksisuuntaiset kelpaa hyvin naisille.
No minä juon alkoholia on mt ongelmia ja haasteita elämässä ja velkaa tosi paljon melkee 50 tonnia ei kelpaa, vaikka töissä käynkin
Alkakaa miehet itse parisuhteeseen ongelmamiesten kanssa, kun on kerran niin hyvä. Sukupuolen pukeutumisesta voi aloittaa.
Tuntuu et naisten vaatimukset vaa pahentunut ja lisääntynyt mitä oli ennen, itse tehnyt vääryyksiä ja on kaikenlaista tapahtunut sille nyt ei voi vaan enää mitään
Esim miehellä ei saisi olla vääryydestä velkaa, ei saisi juoda liikaa alkoholia ja usein ja kaikenlaista, en jaksa tollasta, teen mitä mua huvittaa, jos ei kelpaa naiselle olkoot sit
Vakka yleensä kantensa valitsee eli siitä vain etsimään!