Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille

Vierailija
23.04.2026 |

Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin ongelma on että yrittelet ns. normaaleja. Sinä kun selvästi olet heikkolahjainen niin sun pitäisi kalastelka siellä vertaistukiryhmäsi sisällä. Olisitte kyvyiltänne samalla tasolla.

Kaikki kommentit kuten "en mä ainakaan mitään lihavaa ottas, hyi" on tunne-elämältään ja älyltään kehittymättömän kommentteja. Et vaan ymmärrä että se itse ihminen merkkaa loppupeleissä, ei vaa'an lukemat. Ja ylipainoinen voi aina laihduttaa. Nämä on sulle täällä kerrottu monta monta kertaa. Mutta kun ei mene jakeluun. Ei sinänsä yllätä koska mot.

Todellaki yritän normaaleja koska niitä on suurin osa netissä täynnä tinderit sun muut.

MUTTA SINÄ ET SAA NORMAALIA, KAUNISTA NAISTA KOSKA ET ITSEKÄÄN OLE NORMAALI TAI HYVÄNNÄKÖINEN

Vierailija
42/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoin ongelma on että yrittelet ns. normaaleja. Sinä kun selvästi olet heikkolahjainen niin sun pitäisi kalastelka siellä vertaistukiryhmäsi sisällä. Olisitte kyvyiltänne samalla tasolla.

Kaikki kommentit kuten "en mä ainakaan mitään lihavaa ottas, hyi" on tunne-elämältään ja älyltään kehittymättömän kommentteja. Et vaan ymmärrä että se itse ihminen merkkaa loppupeleissä, ei vaa'an lukemat. Ja ylipainoinen voi aina laihduttaa. Nämä on sulle täällä kerrottu monta monta kertaa. Mutta kun ei mene jakeluun. Ei sinänsä yllätä koska mot.

Todellaki yritän normaaleja koska niitä on suurin osa netissä täynnä tinderit sun muut.

MUTTA SINÄ ET SAA NORMAALIA, KAUNISTA NAISTA KOSKA ET ITSEKÄÄN OLE NORMAALI TAI HYVÄNNÄKÖINEN

Olen saanut nuorempana ja vuosia sitte myös sain tosi kauniin meikatun naisen, eli kyllä olen saanut. No en olekkaan miksi pitäisi olla? monet suomalaiset miehet ovat normaalin näköisiä ja mahakkaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset hullut kelpaa aina oli mies tai nainen.

Vierailija
44/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim miehellä ei saisi olla vääryydestä velkaa, ei saisi juoda liikaa alkoholia ja usein ja kaikenlaista, en jaksa tollasta, teen mitä mua huvittaa, jos ei kelpaa naiselle olkoot sit

Kuten huomaat, et kelpaa. Ole siis yksin ja lakkaa valittamasta.

Vierailija
45/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim miehellä ei saisi olla vääryydestä velkaa, ei saisi juoda liikaa alkoholia ja usein ja kaikenlaista, en jaksa tollasta, teen mitä mua huvittaa, jos ei kelpaa naiselle olkoot sit

Kuten huomaat, et kelpaa. Ole siis yksin ja lakkaa valittamasta.

No ei myöskään kelpaa nainen jolla on mt ongelmia ja juo alkoholia ja velkaa ja työttömyyttä, se on sama asia.

Vierailija
46/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin velkaantuneen, mt-ongelmaisen, ylipainoisen alkoholistin kun normaaleja mukavia miehiä on pilvin pimein? 
Ennenkuin saat nuo ongelmat kuntoon, sinulla ei ole kertakaikkiaan mitään mahdollisuutta ”saada naista”. Äläkä nyt viitsi ulista että nuorempana sait. 

No miksi mä ottaisin ruman ja lihavan todella ylipainosen naisen kun on muitakin saatavilla?

Onko se ruma ja lihava vinkunut palstalla miehen puutetta?

Sinullahan ei ole saatavilla muita, tokko niitä ylipainoisiakaan.

Vierailija
47/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää oo käsitelty, onneksi en halua väkipakolla jotain rumaa ja lihavaa kun ei ole pakko.

Vierailija
48/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannon kautta poistoon vaan ... 

Vierailija
49/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on paljon kauniita lihaviaki naisia kyllä kelpaisi.

Vierailija
50/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut nuorempana ja vuosia sitte myös sain tosi kauniin meikatun naisen, eli kyllä olen saanut. No en olekkaan miksi pitäisi olla? monet suomalaiset miehet ovat normaalin näköisiä ja mahakkaita?

Me juomme kaljaa tämän kurjan elämän sietämiseksi ja joskus myös iloon, mikä kasvattaa mahaa.

Vierailija
51/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniongelmaisia miehiä on isohko prosenttiosuus lähes joka ikäryhmästä. Ehkä noin 10%, ikäryhmästä riippuen. Vanhimmista he ainakin puuttuvat lähes kokonaan.

Sen sijaan vastaavasti moniongelmaisia naisia on vain ehkä 1-2% kaikista.

Miehet ovat kertaluokkaa useammin moniongelmaisia: päihteet + mt-ongelmat + talousongelmat + terveysongelmat ovat yllättävän tavallinen kombo. Tunnen miehiä, joilla on juuri tämä ongelmayhdistelmä, osittain yhteen kietoutuneena.

Naisillakin on näitä kaikkia ongelmia, mutta ei välttämättä montaa kerralla tai eivät kaikki niin syviä. Tunnen naisia, joilla on esim. mt-ongelmia tai talousongelmia tai päihdeongelmia tai terveysongelmia, mutta vähemmän sellaisia, joilla on näitä kaikkia kerralla.

NIin onnkin sitä yritinkin sanoa että niin onkin, pitää etsiä samanlainen sitten.

Sehän se ongelma onkin.

Moniongelmaisia miehiä on ehkä jopa 8-10-kertainen määrä vastaavanlaisiin naisiin nähden. Ja koska ihmiset ovat yleensä sellaisia, että "lika barn leka bäst", niin tämä aiheuttaa sen, että moniongelmaisille miehille ei kerta kaikkiaan "riitä" samanlaisia naisia. + tietysti tähän vielä se, että kahden moniongelmaisen suhde on usein haastava.

Tämä on ehkä myös sitten se keskeinen syy sille, minkä vuoksi moni "hyvä" nainen ei löydä pitkää, kunnollista parisuhdetta, vaikka haluaisi (seksi/tapailusuhteita ei lasketa). Miehiä on tilastollisesti niin merkittävä osa siellä moniongelmaisissa, että se "vähentää" etenkin koulutettujen, fyysisesti terveiden, vakaassa asemassa ja elämäntilanteessa olevien sinkkumiesten määrää, alueellisesti jopa huomattavasti. Esimerkiksi Pohjois-Karjalassa on varmasti eri-ikäisiä sinkkumiehiä selkeästi enemmän kuin naisia. Mutta usein nämä sinkkumiehet ovat joko moniongelmaisia ja/tai asuvat syrjäseudulla, ovat useammin kouluttamattomia, ehkä huonosti työllistyneitä, vähävaraisia jne. Sinkkunaisia taas asuu Joensuussa, ja he joko opiskelevat tai työskentelevät esimerkiksi Itä-Suomen yliopistossa tai ammattikorkeakoulussa - joiden piirissä taas sinkkumiehiä voi olla huomattavasti vähemmän.

Vierailija
52/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no tuntuu pahalta kun ei ongelmien takia kelpaakkaan. Iso velka. Rahattomuus ja toki alkoholi

Vierailija
53/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kierrän ongelmaiset terapianaiset kaukaa. . Kaikki voittaa

Vierailija
54/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pitäisi 40 v miehellä olla elämässä sitten paremmin asiat

Vierailija
55/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin velkaantuneen, mt-ongelmaisen, ylipainoisen alkoholistin kun normaaleja mukavia miehiä on pilvin pimein? 
Ennenkuin saat nuo ongelmat kuntoon, sinulla ei ole kertakaikkiaan mitään mahdollisuutta ”saada naista”. Äläkä nyt viitsi ulista että nuorempana sait. 

No miksi mä ottaisin ruman ja lihavan todella ylipainosen naisen kun on muitakin saatavilla?

Eli saa olla laiha ja mielenterveysongelmainen. Työssä käyvä, vähän pullukka ja tervepäinen ei kuitenkaan käy. Elämä on valintojen jatkumo.

Vierailija
56/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit, psykopaatit, ADHDt ja kaksisuuntaiset kelpaa hyvin naisille. 

Niissä on särmää.

Vierailija
57/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli saa olla laiha ja mielenterveysongelmainen. Työssä käyvä, vähän pullukka ja tervepäinen ei kuitenkaan käy. Elämä on valintojen jatkumo.

Niiin no kyllå mulle kävisi. Ongelmainen mies ei vaa naisille kelpaa minkäs teet

Vierailija
58/58 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaditaa jotai hieno autoa. Sopivasti rahaa. Koulutus ja vielä käydä salilla pitää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi