Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
En ole kehitysvammainen
Helvetin hienoa. Onnittelut!
Siltä kyllä vaikutat kun jankkaat asioita eikä mikään menee jakeluun
Vierailija kirjoitti:
Siltä kyllä vaikutat kun jankkaat asioita eikä mikään menee jakeluun
tuu sanoo naama etee pelle
Vierailija kirjoitti:
Ite oot pelle
Oon kiltti ja rauhallinen. Hakkaa pelle päätäs seinää
No et todellakaan ole! Miksi haukut täällä ihmisiä uhkailet väkivallalla?
Vierailija kirjoitti:
No et todellakaan ole! Miksi haukut täällä ihmisiä uhkailet väkivallalla?
ei kiinnosta et tunne mua
Et vastaa kysymyksiin. Miksi haukut ja uhkailet väkivallalla? Alat vain sönkkäämään ettei sua tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Et vastaa kysymyksiin. Miksi haukut ja uhkailet väkivallalla? Alat vain sönkkäämään ettei sua tunneta.
ei kiinnosta, minä haluan juoda
olen komee ja pitkä mut naiset liian nirsoja
Vierailija kirjoitti:
Enkä haluakkaan tuntea sua!
hakkaa päätäs seinää pelle
Pelle, pelle, pelle,pelle, pelle, pelle
No nyt on jopa Allun kriteereillä harvinaisen typerää settiä. Seonnut ilmeisesti lopullisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Silti ihan hyvin menee yli 2000 tulot 2 vakityötä jne. Hieno asunto. Autoki vaikka vanha
Kahdesta työstä yli 2000€ ei ole hyvin. Moni saa yhdellä työllä tuon verran ja enemmänkin. Lisäksi olet korviasi myöten veloissa, joten ei mene hyvin.
Antonilla hirtti nyt pahemman kerran jumiin, kun nyt toistaa useamman viestin verran noita samoja juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Antonilla hirtti nyt pahemman kerran jumiin, kun nyt toistaa useamman viestin verran noita samoja juttuja.
tuu sanoo naama etee hakkaan pesismailalla
En ole kehitysvammainen