Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille

Vierailija
23.04.2026 |

Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.

Kommentit (457)

Vierailija
421/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua eu kiinnosta koskaa enää tippaakaa mitä nusta ajatellaan. Mulla on krapula

Tietenkin sinulla on krapula. Mitä muuta odotit?

Vierailija
422/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa näitä ihmisiä et mua mollataan en jaksa itseäni tarvin kovasti lääkitystä ja apua ja kaikenlaista, juon rahani ja velkaa 50 tuhatta, mä en jaksa enää heido. kaveritki on hävinny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää jaksa näitä ihmisiä et mua mollataan en jaksa itseäni tarvin kovasti lääkitystä ja apua ja kaikenlaista, juon rahani ja velkaa 50 tuhatta, mä en jaksa enää heido. kaveritki on hävinny

Allu, hae sitä apua. Tuo juominen pitää nyt saada poikki. Sen jälkeen olo paranee ja voit keskittyä muiden ongelmien ratkomiseen.

Vierailija
424/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu, hae sitä apua. Tuo juominen pitää nyt saada poikki. Sen jälkeen olo paranee ja voit keskittyä muiden ongelmien ratkomiseen.

En saa apua mistää mä en osaa muuttua ja kehittyä. Päässä vikaa, mä en kelpaa enää naisillekkaa, eilen tapasin pariskunnan ja kaunis nainen ja mies käyttää huumeita, miten tommonen on sit kelvannu mä en käytä huumeita ja naiset ei kiinnostu musta mä en ymmärrä.

Vierailija
425/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan poistelee tinderistä ja kokoajan sama kierre, 2 lausetta tulee kunnes niitä ei kiinnosta, tää on jo vuosia periaattees jatkunu, parempi olla yksin, en tiedä miten tuun kestää vuosia ilman naista.

Vierailija
426/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo antaa olla lopetan kirjottelun ei tässä ole yhtää mitää järkee heido.

Vierailija
427/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa apua mistää mä en osaa muuttua ja kehittyä. Päässä vikaa, mä en kelpaa enää naisillekkaa, eilen tapasin pariskunnan ja kaunis nainen ja mies käyttää huumeita, miten tommonen on sit kelvannu mä en käytä huumeita ja naiset ei kiinnostu musta mä en ymmärrä.

Keskityt niihin hyviin asioihin kuten työntekoon ja liikuntaan. Muuta ajanvietettä kuin ryyppääminen. Asiat paranee sitten pikku hiljaa jos näin teet, mutta juomalla ei.

Vierailija
428/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskityt niihin hyviin asioihin kuten työntekoon ja liikuntaan. Muuta ajanvietettä kuin ryyppääminen. Asiat paranee sitten pikku hiljaa jos näin teet, mutta juomalla ei.

Näin juuri. Nyt on kevät, teet pitkiä kävelylenkkejä ja ulkoa löytyy nykyisin hyviä ilmaisia kuntosaleja melkein joka kaupunginosasta. Kuuntelet vaikka sitä teknoa luureista niin homma on viihtyisämpää.

Vierailija
429/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tekee mieli vaan juoda aina välillä mä en voi sille mitään. Mutta se on pilannu lähinnä elämässä asiani ja ihmiset ja nyt mulla on kauheet velatkin.

Vierailija
430/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mä sain ees jotain naista ja seksiseuraakin, nyt ajat ovat täysin menneet en ymmärrä enää naisia

Vierailija
431/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut jo hulluksi kun sössiny asiani ja ei saa ees naisen kosketusta enää, vaikka ulkonäössä ei ole mitää vikaa, naiset ei koskaa ees kato päälle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
432/457 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut jo hulluksi kun sössiny asiani ja ei saa ees naisen kosketusta enää, vaikka ulkonäössä ei ole mitää vikaa, naiset ei koskaa ees kato päälle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Mutta enää et saa naisia ja tuskin se ryyppääminenkään enää niin hohdokasta on. Ainoa ihminen joka voi muuttaa tilanteesi olet sinä itse. Joten sinun on vain otettava vastuu elämästäsi.

Vierailija
433/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt en jaksa. Heido

Vierailija
434/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole kertakaikkiaan mitään muuta tehtävää kuin LOPETTAA JUOMINEN. Vaikka kuinka haluat ”juoda ja bilettää”, se on nyt saatava poikki. Ei juominen tuo sinulle naista. Ja kuluu paljon rahaakin. Kai nyt tyhmempikin tajuaa että sulla on Allu tosi vaikea riippuvuusongelma.

Vierailija
435/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt on kaikkia ongelmia ja ymmärrän, tosi paljon kaikkee, erokin tuli tossa ja on todettu se heikkolahjaisuus. Mutta en jaksa enää kirjotella ei tässä ole mitää järkeä.

Vierailija
436/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit komea ja pitkä, mitään ongelmia naisten saannin kanssa ei olisi. EI MITÄÄN. 

Et ole komea.

Vierailija
437/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit komea ja pitkä, mitään ongelmia naisten saannin kanssa ei olisi. EI MITÄÄN. 

Et ole komea.

KUTEN SANOIN EN JAKSA ENÄÄ TÄNNE KIRJOTTAA MITÄÄ TÄÄLÄ ON VAIN SEKOPÄITÄ!

Vierailija
438/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä sunulta Allu, miksi olet meille niin ilkeä? Haukut ja kehotat ihmisiä satuttamaan itseään tai kehotat tulemaan tappelamaan kanssasi. Miksi teet niin, vaikka täällä on jo vuosia porukka sinua kuunnellut ja yrittänyt auttaa? 

Vierailija
439/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä sunulta Allu, miksi olet meille niin ilkeä? Haukut ja kehotat ihmisiä satuttamaan itseään tai kehotat tulemaan tappelamaan kanssasi. Miksi teet niin, vaikka täällä on jo vuosia porukka sinua kuunnellut ja yrittänyt auttaa? 

Koska ongelmia elämässä ja helvetisti velkaa

Vierailija
440/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ongelmia elämässä ja helvetisti velkaa

No mutta sehän on vain ja ainoastaan sinun oma vikasi, eikä palstalaisten! Lopeta se typerä ihmisten haukkuminen. Se saa sinusta nimittäin TODELLA älyvapaan kuvan.