Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille

Vierailija
23.04.2026 |

Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.

Kommentit (457)

Vierailija
441/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä sunulta Allu, miksi olet meille niin ilkeä? Haukut ja kehotat ihmisiä satuttamaan itseään tai kehotat tulemaan tappelamaan kanssasi. Miksi teet niin, vaikka täällä on jo vuosia porukka sinua kuunnellut ja yrittänyt auttaa? 

Koska ongelmia elämässä ja helvetisti velkaa

Joten raivoat täällä ihmisille jotka ovat täysin ulkopuolisia, eivätkä ole sinulle niitä ongelmia aiheuttaneet. Mitäköhän hyötyä siitä on? Keskitä energiasi ongelmiesi korjaamiseen.

Vierailija
442/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin 41 v ja sössiny elämän pahasti ja velkaantunut. Se tuntuu erittäin pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin 41 v ja sössiny elämän pahasti ja velkaantunut. Se tuntuu erittäin pahalta.

Ja me ymmärrämme tämän kyllä. Mutta ymmärräthän sinä, että kaikki haukkuminen ja uhkailu saa aikaan vain pahaa miltä. Sinun tulisi pyytää anteeksi.

Vierailija
444/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulla on vakituinen työ velan kk erän takia mulla ei ole rahaa ja velka ei lyhene

Vierailija
445/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu olla vahva, terve, perheen tuki ja turva, elättäjä.

Vierailija
446/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla on vakituinen työ velan kk erän takia mulla ei ole rahaa ja velka ei lyhene

No ei kai se muit ahaukkumalla parane. On aika kasvaa viimeinkin aikuiseksi, Allu.

Vierailija
447/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en jaksa enää ihmisiä. Oon just eronnu ja velkaa hitosti ja kaikki tuntuu menee päin persettä ja kavereitakaan ei enää ole. Tarvin apua enkä tiedä mistä saan

Vierailija
448/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään ihmettele jos kaikki kaverit lähtee sulta, varmaan niitäkin haukut niin kuin täällä meitä. 

Vierailija
449/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset nauttii elämästä on hieno auto rahaa jne. Itse käyn töissä ja raadan eikä tässä ole järkeä kun ei ees 200-300 euroa jää rahaa kk vaan 20 € mutta näillä mennää. Elämä on sössitty kun on kauheat velat eikä tiedä pääseekö vellajärjestelyyn en tiedä yhtään. Ei tästä elämästä oikein tule mitää

Vierailija
450/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäis et kelpaisin tälläsenä ongelmatapauksena naiselle mut en varmaa kelpaa nii antaa olla. Oon yksin ja en kirjota enää mitään.

Vierailija
451/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset nauttii elämästä on hieno auto rahaa jne. Itse käyn töissä ja raadan eikä tässä ole järkeä kun ei ees 200-300 euroa jää rahaa kk vaan 20 € mutta näillä mennää. Elämä on sössitty kun on kauheat velat eikä tiedä pääseekö vellajärjestelyyn en tiedä yhtään. Ei tästä elämästä oikein tule mitää

Ota lisää velkaa ja biletä vappuna.

Vierailija
452/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en jaksa enää ihmisiä. Oon just eronnu ja velkaa hitosti ja kaikki tuntuu menee päin persettä ja kavereitakaan ei enää ole. Tarvin apua enkä tiedä mistä saan

Ota vaikka yhteyttä diakoniatyöntekijään, joka osannee kertoa sulle, mistä sä sitä apua voit lähteä hakemaan ja antaa yhteystiedot ym. 
Se on se ensimmäinen askel, että osaa jostain aloittaa avunhakemisen. 

Vierailija
453/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaan poistelee tinderistä ja kokoajan sama kierre, 2 lausetta tulee kunnes niitä ei kiinnosta, tää on jo vuosia periaattees jatkunu, parempi olla yksin, en tiedä miten tuun kestää vuosia ilman naista.

Joudut loppuelämäsi kestämään ilman naista, kunnes juot itsesi hengiltä.  Siinä sulle odottamista.

Vierailija
454/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityksellinen laaja-alainen oppimisvaikeus tarkoittaa usean kognitiivisen taidon, kuten kielellisten, matemaattisten ja toiminnanohjauksen, samanaikaista vaikeutta. Yleinen oppimiskyky on keskimääräistä alhaisempi, usein ÄO 70–85 välillä, mutta ei täytä kehitysvammaisuuden kriteerejä. Se vaikuttaa kouluopintojen lisäksi arjessa pärjäämiseen. 

Vierailija
455/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehityksellinen laaja-alainen oppimisvaikeus tarkoittaa usean kognitiivisen taidon, kuten kielellisten, matemaattisten ja toiminnanohjauksen, samanaikaista vaikeutta. Yleinen oppimiskyky on keskimääräistä alhaisempi, usein ÄO 70–85 välillä, mutta ei täytä kehitysvammaisuuden kriteerejä. Se vaikuttaa kouluopintojen lisäksi arjessa pärjäämiseen. 

mitä sitte?

Vierailija
456/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta, minä haluan juoda

Vierailija
457/457 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kategpriaan osuvat taitavat usein olla jonkinlaisia väliinputoajia. Koulussa saattavat saada ylimääräistä tukea, mutta sen jälkeen pitäisi pärjätä kuin normaaliälyllä varustetut ihmiset. 

Eihän se kyllä onnistu, jotain ohjausta tarvittaisiin.