Jos miehellä on ongelmia ja mt haasteita niin kumma että sitten ei kelpaa naisille
Olen joo tämän huomannut, itsellä on ongelmia ja tuntuu ettei sen takia enää kelpaa naisille, nuorempana vielä kelpas, mut nyt 41 vuotiaan miehenä ei kelpaa. Kyllä naisillakin on ongelmia ja on niitä ongelmatapauksia jotka on myös yhdessä pitää löytää vain sopiva samantyylinen.
Kommentit (457)
naiset on niin nirsoja pitäis olla saliadonis hieno auto, ei kelpaa tavis duunari vaikka ihan komee ja pitkä siistit vaatteet uudet addut
Kiinnostaisi onkohan aloittaja sama tyyppi kuin ylilaudan Keijjo? Keijo tosin on muistaakseni työtön, mutta voihan hän muutella joitain yksityiskohtia tarinassaan. Asenne ja puheet sopisivat.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Mulla nyt jotain hyvää tulot lisääntyny ja saan enempi rahaa,mut ei se auta mitää ei tule osumia ees tinderissä
Et myöskään ymmärrä että parisuhde on muutakin kuin rahaa ja materiaa, mutta hei.. itsepä kuoppaasi kaivat.
Vierailija kirjoitti:
naiset on niin nirsoja pitäis olla saliadonis hieno auto, ei kelpaa tavis duunari vaikka ihan komee ja pitkä siistit vaatteet uudet addut
Tavallinen duunari vähemmän hienolla autolla kelpaa naisille vallan hyvin, mutta sinä et, koska olet moniongelmainen, vähä-älyinen, aggressiivinen, impulssin hallintakyvytön, rasittava vinkuja, joka ei halua edes muuttaa elämänsä laatua paremmaksi, ainoastaan jatkaa valitsemallaan tiellä, joka vie ne vain huonompaan suuntaan.
Ihan ku joku mies haluaisi noita karmeita suomursuja! Suomi nousuun matujen myötä!
No ei mullekkaan kelpaa mikään nainen jolla on mielenterveysongelmia.
Tuntuu että nykyään joka toisella on niitä, kaikenmaailman keksittyjä muotisairauksia kuten paniikkihäiriö.
Pakko-oireyhtymästä nyt puhumattakaan.
Ja masennusta on melkein jokaisella, voi buuhuu..onko kohdeltu huonosti lapsena, kasvakaa ja menkää yli siitä.
T:M 41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen duunari vähemmän hienolla autolla kelpaa naisille vallan hyvin, mutta sinä et, koska olet moniongelmainen, vähä-älyinen, aggressiivinen, impulssin hallintakyvytön, rasittava vinkuja, joka ei halua edes muuttaa elämänsä laatua paremmaksi, ainoastaan jatkaa valitsemallaan tiellä, joka vie ne vain huonompaan suuntaan.
hakkaa päätäs seinää sekopää jos tuut sanoo naama etee lyön niin lujaa
Ai että, 200 naista hoidettuna, palstan valaita NIIN HARMITTAA! Elämä on vasta elämää! ;)
Vierailija kirjoitti:
Ai että, 200 naista hoidettuna, palstan valaita NIIN HARMITTAA! Elämä on vasta elämää! ;)
Joo ihan varmasti harmittaa.
Luulet vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hakkaa päätäs seinää sekopää jos tuut sanoo naama etee lyön niin lujaa
Osoitit juuri sanani oikeaksi ja selityksen sille, miksi sinä et kelpaa.
Sinä säälittävä vähä-älyinen lapanen et lyö yhtään ketään. Et yhtään millään.
Sinä päädyt tuolla tyylillä olemaan se, jota lyödään. Ja vaikka millä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmasti harmittaa.
Luulet vain.
Ei kun tiedän, tyhmä lehmä, harmittaako?
Valaita harmittaa, kun jollain ollut miehiä, itse kuvittelevat olevansa jotai staroja maalaistorvelopaikoissa, kaikki miehet potentiaalisia murhaajia tai hakkaajia. Läheltä ylös, lehmät! :D
Minäkin olen lähdössä hyvinansaitulle iltapäiväoluelle. On mukavaa kun pankissa on rahaa, lainat maksettu ja huomenna on vapaapäivä töistä. Tapaan pari ystävätärtä, ehkä käymme myös syömässä jotakin hyvää.
Ero minussa ja Allussa on se, että se olut jää yhteen- ehkä kahteen, jos käyn syömässä. Ja se että huomenna ei ole krapulaa. Ja se että minulla on rahaa. Ja se että käyn salilla ja pidän itsestäni huolta. Noin nyt muutaman asian mainitakseni. Eli siis aivan normaali perusnätti suomalainen nainen, joka ei ikinä, koskaan kiinnostuisi Allun kaltaisesta sekopäästä.
Allun kaltaiselle olen vissiin se nirppanokka- onhan minulla kiva autokin, ja ajatella, käsilaukkuja!! Mutta joo, suuri osa naisista on ihan tällaisia kuin itse.
Maalaispunkerot kuumenee, ai että!
Vierailija kirjoitti:
Valaita harmittaa, kun jollain ollut miehiä, itse kuvittelevat olevansa jotai staroja maalaistorvelopaikoissa, kaikki miehet potentiaalisia murhaajia tai hakkaajia. Läheltä ylös, lehmät! :D
Tämä on niin faktaa, mutta nuo valaat kuitenkin tekevät yh-äitinä kersoja, mikä on ihan hyvä asia. Miettikää, joku 40-v yh-mummo tanssii teinien paskamusan tahtiin, aina saa nauraa!!
Miksei muka sais juoda ollenkaan. Ei kelpaa naisille nuorempana kelpasin en ymmärrä
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen lähdössä hyvinansaitulle iltapäiväoluelle. On mukavaa kun pankissa on rahaa, lainat maksettu ja huomenna on vapaapäivä töistä. Tapaan pari ystävätärtä, ehkä käymme myös syömässä jotakin hyvää.
Ero minussa ja Allussa on se, että se olut jää yhteen- ehkä kahteen, jos käyn syömässä. Ja se että huomenna ei ole krapulaa. Ja se että minulla on rahaa. Ja se että käyn salilla ja pidän itsestäni huolta. Noin nyt muutaman asian mainitakseni. Eli siis aivan normaali perusnätti suomalainen nainen, joka ei ikinä, koskaan kiinnostuisi Allun kaltaisesta sekopäästä.Allun kaltaiselle olen vissiin se nirppanokka- onhan minulla kiva autokin, ja ajatella, käsilaukkuja!! Mutta joo, suuri osa naisista on ihan tällaisia kuin itse.
Suurin osa, juu, buahaahahahahahahaaaaaaaaaaaaa!
Mulla nyt jotain hyvää tulot lisääntyny ja saan enempi rahaa,mut ei se auta mitää ei tule osumia ees tinderissä