Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoivapuhe ei toimi miehille

Vierailija
21.04.2026 |

Kun puhutaan pojista ja nuorista miehistä, ja heidän syrjäytymisestään, sosialistinen huolipuhe "voi ressukkaa, jne" ja pään silittely ei auta. Miehet eivät ole naisia, ja nainenkaan yleensä ei halua olla hoivattava passiivinen ameeba ilman toimijuutta.

Pitäisi keksiä jotain muuta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä? Onko ehdotuksia?

Vierailija
2/27 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisukeskeisenä toiminnanmiehenä kerron kuinka homma menee. Naisen tehtävä on kertoa ongelma tai mikä risoo ym ja miehen tehtävä on ratkaista se parhaaksi katsomallaan tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi kaikille naisillekaan. Ällöttää jos joku tulee hössöttämään ja paapomaan lässyttäen jotain voi voi raukkaa yms säälipaskaa. 

Vierailija
4/27 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimijuutta ja velvollisuuksia.

Feministinen mukaempaattinen lässytys ja  hoivapuhe samalla kun patologisoidaan miehet on todella salakavala temppu, ja syrjäyttää entisestään.

Miehillä on ongelmia ja naisilla myös. Valtamediassa on yleistynyt keskustelun sävy, jossa miehenä oleminen on itsessään ongelma. Ajattele. Ja sitten teeskennellään myötätuntoa ja ehdotetaan että pue hame päälle ja mene terapiaan... sikamaista

Vierailija
5/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi tervepäisille naisillekaan, sillä kyseessä on alentamisen ja dehumanisoinnin muoto. Rehellisesti hoiva-alan naiset ovat yksiä sairaimpia elossa olevia yksilöitä, melkein vertautuvat näihin pedoukkoihin, paitsi toimittavat omaa sairaalloista vaistoaan vaan laillisesti rahasta.

Vierailija
6/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mullekin on miehet kertoneet, ettei tarvitse kukkahattutätinä lässyttää tunteista mitään eikä yrittää ymmärtää. Opin pitämään suuni kiinni ja annan jokaisen selvittää ongelmansa parhaaksi katsomallaan tavalla.

Vierailija
7/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle pitää antaa 100 miljoonaa euroa tutkimusapurahaa tämän ongelman tutkimiseen. Samalla tavalla me syydetään miljoonia naisten ongelmien tutkimiseen. Ei ratkaisuja voi löytyä ennen kuin on tieteellistä näyttöä ongelmien rakenteista. 

Vierailija
8/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle pitää antaa 100 miljoonaa euroa tutkimusapurahaa tämän ongelman tutkimiseen. Samalla tavalla me syydetään miljoonia naisten ongelmien tutkimiseen. Ei ratkaisuja voi löytyä ennen kuin on tieteellistä näyttöä ongelmien rakenteista. 

Siitä sitten vaan apurahahakemusta kyhäilemään.

Vierailija
9/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintaterapeutti.

Vierailija
10/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi kaikille naisillekaan. Ällöttää jos joku tulee hössöttämään ja paapomaan lässyttäen jotain voi voi raukkaa yms säälipaskaa. 

No juuri näin. Ei kukaan tuntemani nainenkaan halua olla joku yhteiskunnan taholta paapottava ameeba, vaan ihan oikea toimija ja ihminen, joka tekee asioita ja päätöksiä.

T. Ap

Vierailija
11/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mullekin on miehet kertoneet, ettei tarvitse kukkahattutätinä lässyttää tunteista mitään eikä yrittää ymmärtää. Opin pitämään suuni kiinni ja annan jokaisen selvittää ongelmansa parhaaksi katsomallaan tavalla.

Hyvä!

Ei aina tarvitse pitää suuta kiinni kenenkään taholta, mutta kukkahattutätimäinen lässytys on kyllä parhaimmillaankin ajanhukkaa.

Keskimäärin miehet kaipaavat naisia enemmän konkreettisia ratkaisuehdotuksia kuin ymmärrystä tai "miltä susta nyt tuntuu"-puhetta.

Vierailija
12/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!

Ei aina tarvitse pitää suuta kiinni kenenkään taholta, mutta kukkahattutätimäinen lässytys on kyllä parhaimmillaankin ajanhukkaa.

Keskimäärin miehet kaipaavat naisia enemmän konkreettisia ratkaisuehdotuksia kuin ymmärrystä tai "miltä susta nyt tuntuu"-puhetta.

En itse koe toisen emotionaalista läsnäoloa, empatiaa ja myötätuntoa kukkahattutätimäisenä lässytyksenä, vaan se on ollut sitä, josta itse olen läpi elämäni jäänyt paitsi ja jota olen eniten kaivannut. Että joku oikeasti välittäisi eikä vain olisi jatkuvasti vaatimassa, että olen, mitä toiset haluavat. Mutta ymmärrän ja kunnioitan, kun joku toinen sanoo, ettei tällaista halua.

Vierailija
13/27 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!

En itse koe toisen emotionaalista läsnäoloa, empatiaa ja myötätuntoa kukkahattutätimäisenä lässytyksenä, vaan se on ollut sitä, josta itse olen läpi elämäni jäänyt paitsi ja jota olen eniten kaivannut. Että joku oikeasti välittäisi eikä vain olisi jatkuvasti vaatimassa, että olen, mitä toiset haluavat. Mutta ymmärrän ja kunnioitan, kun joku toinen sanoo, ettei tällaista halua.

Oletko nainen vai mies/muu?

Vierailija
14/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Naisen ongelmat ovat yhteiskunnallisia ongelmia, joiden juurisyynä on sortava patriarkaatti, jne.

-Miehen ongelmat ovat hänen omia ongelmiaan, ja itse asiassa mies itsessään, pelkästään hänen olemassaolonsa on ongelma. Ainoa ratkaisu on loputon etuoikeuksien anteeksipyytelyn ja feministien vaatimusten täyttämä noidankehä, jossa sitä anteeksiantoa ei koskaan tule. Perisyntisi kun on syntyä kikkelin kanssa, ja olet automaattisesti toksinen ja sortaja. Erityisesti, jos et kuulu etniseen tai seksuaaliseen vähemmistöön.

Vierailija
15/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetetaan äitien yksinhuoltajuus ja sitä kautta poikien vieraannuttaminen iseistään. Asuminen 50/50, ja elarit pois kokonaan, nainen tienatkoon omat rahansa.

Vierailija
16/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten toimii? Nämä kun traumatisoituu jo armeijassa koska joutuu kuuntelemaan ja noudattamaan käskyjä. 

Vierailija
17/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisilla menee huonosti niin se on miesten vika. Ja jos taas miehillä menee huonosti niin se on miesten oma vika.

Vierailija
18/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten toimii? Nämä kun traumatisoituu jo armeijassa koska joutuu kuuntelemaan ja noudattamaan käskyjä. 

Jos työpaikalla miespomo komentaa naisalaista niin miespomoa syytetään toksisesta patriarkaalisuudesta. Naisten maailmassa ylipäätään kaikenlainen komentaminen on väärin ja sen sijaan pitää "sanoittaa".

Vierailija
19/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla on intistä ihan hyvät muistot.

Jokin kusetushan siihen pitäisi keksiä, jos on jo ennen armeijaa syrjäytyneitä/syrjäytettyjä yksilöitä. Sehän on viimeinen naula arkkuun, että jos vanhemmat dissaa, koulussa kiusataan ja sitten pv:kin sanoo että olet niin täysi ihmispaska, että et kelpaa edes tykinruoaksi.

Jos joku kuntouttavan hoitotäti tulee sit "jeesaamaan" niin varmasti se tuntuu lähinnä kettuilulta tuossa kohtaa.

Varhainen puuttuminen ja koulujärjestelmän muuttaminen. Yli 90% varhaiskasvatuksessa ja peruskoulussa työskentelevistä on naisia, ja kulttuuri usein kohtelee poikia kuin rikkinäisiä tyttöjä. Heillä on heikkouksia, mutta ei vahvuuksia.

Vierailija
20/27 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Pojat ovat vaikeampia kun heillä ei ole samanlaista empatiakykyä kuin tytöillä. Se vaan on sukupuolisidonnaista, eivätkä kaikki tytöt pysty siihenkään. Molemmissa sukupuolissa on tunnekyvyttömyyttä (psykoottisia piirteitä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän