Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattoman helppo tapa säästää

Vierailija
21.04.2026 |

Tajusin vasta pari kuukautta sitten että S-mobiilissa on tällainen säästäjäpalvelu. Otin sen käyttöön ja täysin huomaamatta tulee useampi satanen kuussa säästöön. Laitoin vain jokaisesta korttimaksusta automaattisesti menemään 10 euroa rahastoihin ja helposti tulee säästettyä 300-400 euroa kuussa varsinaisen säästämisen ohessa. Kannattaa ottaa käyttöön jos S-mobiili käytössä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan se helppoa, jos on rahaa tuollaiseen. Ei mulla ainakaan nykyisillä tuloilla ole tuollaiseen varaa kun maksan yksin elämiseni omakotitalossa 1400€:lla.

Vierailija
2/7 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuesta ei laiteta useampia satasia kuussa rahastoon, hyvä kun laskut saa maksettua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan aikuinen ihminen ole niin pa ettei edes paria sataa saa kuussa sukan varteen???

Vierailija
4/7 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan aikuinen ihminen ole niin pa ettei edes paria sataa saa kuussa sukan varteen???

Oletko oikeasti noin tyhmä ja todellisuudesta vieraantunut? Joo voin mä toki laittaa 200€ säästöön ja lopettaa syömisen. Ei helvetti mua vi tuttaa sun kaltaiset ylimieliset paskat.

Vierailija
5/7 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hyvä joka kuukausi tonni tai pari siirtää osakesalkkuun.

Vierailija
6/7 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan itse kaiken ylimääräisen säästötileille heti palkkapäivänä ja käyttötilille jätän vain 370/kk. Hyvin pystyy säästämään liki tonnin kuukaudessa.

Vierailija
7/7 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa, kun on ylimääräistä rahaa. Itse jäin vuoden vaihteessa työttömäksi ja elätettävänä on kolme lasta, joten ei tässä paljoa säästellä. Ja ennen kuin joku mainitsee lasten isän, niin hän menehtyi viime kesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme