Puhelinmyyjät eivät lopeta puhelua, pakko "lyödä luuri korvaan"
On todella rasittavaa, kun puhelinmyyjät eivät suostu lopettamaan, vaikka kuinka sanoo etten osta, en tarvitse jne. Puhelu vain jatkuu ja jatkuu, sitten on pakko lopulta tylysti katkaista puhelu.
Työtään he tekevät ja yrittävät elää sillä, ymmärrän sen kyllä.
Kommentit (72)
Kysyn heti onko pimpsu märkänä ja sormetatko samalla. Onko pikkupili jäykkänä, rungaatko samalla.
Puhelimen vo laittaa kiinni. Ei kannata jäädä juttelemaan niin elukoitten kanssa.
Kysyn aina oletko tekoäly ja laitan puhelinen kiinni. Ei sieltä ihminen enää soita koskaan.
Vastaan kaikkiin puheluihin, puhelinmyyjille sanon: "Ei kiinnosta yhtään, kiitos soitosta ja hyvää kesänjatkoa!" ja sitten punaista näppäintä ihan kuuntelematta sitä litaniaa mikä sieltä alkaa.
Olen keski-ikäinen, nimeni kuulostaa huomattavast iäkkäämmän ihmisen nimeltä joten päädyn helposti puhelinmyyjien listoille.
Asun myös alueella jossa paljon iäkkäitä, myyjät pommittavat säännöllisesti epämääräisillä "ilmaisilla"sähkö/vesiputkisto/viemäröintitarkastuksilla", joskus ihan ajanvietteenä näyttelen näille dementikkoa ja nekös innostuvat🤬!
Uskomattoman härskiä toimintaa!
En ole ihan tietämätön rakennustekniikkaan liittyvissä asioissa, tunnistan huijausyrityksen nopeasti, puhelinmyyjien tarjoamat jutut ovat n.97%:sti huijausta näissä asioissa.
Jos tarvitset esim. remonttiapua niin pyydä paikalliselta firmalta tarjous, aivan varmasti halvempi kuin puhelimitse tyrkytetty/pakolla myyty!
Ja varoittakaa mummojanne/vaarejanne puhelinmyyjistä!
Vähimmällä pääsee, kun ilman löpinöitä katkaisee puhelun heti. Kyllä ne tuntuvat lähes aina ymmärtävän yskän. Sitten jos tulee uudestaan soitto samasta puljusta, niin sanoo hyvin selvästi ettei tee ikinä mitään sopimuksia puhelimitse, ja että kieltää heiltä puhelinmarkkinoinnin tähän numeroon. Viimeistään tähän loppunut soittelu.
Vähän sama kuin feissareiden kanssa. Itse saatan vastata feissarin lähestymiseen jo kaukaa viittomalla ei, jonka jälkeen ignooraan tyypin kokonaan. Siis kuin olisi ilmaa. Kävelen röyhkeästi alkuperäistä reittiäni eteen päin, esitän etten kuule mitä puhuu. Liveversio luurin korvaan lyömiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin feissareiden kanssa. Itse saatan vastata feissarin lähestymiseen jo kaukaa viittomalla ei, jonka jälkeen ignooraan tyypin kokonaan. Siis kuin olisi ilmaa. Kävelen röyhkeästi alkuperäistä reittiäni eteen päin, esitän etten kuule mitä puhuu. Liveversio luurin korvaan lyömiselle.
No eipä siinä omaan suuntaan kävelyssä mitään röyhkeää ole, se asiaansa väkisin tyrkyttävä on se röyhkeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä siinä omaan suuntaan kävelyssä mitään röyhkeää ole, se asiaansa väkisin tyrkyttävä on se röyhkeä!
Ei pitäisikään olla, mutta tuntuuhan se epäkohteliaalta kohdella toista kuin ei olisikaan. Pitäisi kieltää koko feissaus.
Niiden pitäisi ilmoittaa, mistä on numeron saanut.
Kysykääpä joskus, mistä numero saatu, menee pasmat sekaisin
"Heille valitettavasti opetetaan,että kieltäytymisen jälkeen vasta aletaan myymään."
Kieltäytymisen jälkeen minulle ei myydä. Puhelu katkeaa sen jälkeen.
Näiden takia en enää vastaa vieraisiin numeroihin. Ei jaksa kuunnella näitä kauppiaita.
Osaan aikuisena ostaa tai tilata jotain omatoimisesti, jos jotain haluan tai tarvitsen.
Sanon aina että puhelu päättyy ja suksi vttuun!.