Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyjät eivät lopeta puhelua, pakko "lyödä luuri korvaan"

Vierailija
21.04.2026 |

On todella rasittavaa, kun puhelinmyyjät eivät suostu lopettamaan, vaikka kuinka sanoo etten osta, en tarvitse jne. Puhelu vain jatkuu ja jatkuu, sitten on pakko lopulta tylysti katkaista puhelu.

Työtään he tekevät ja yrittävät elää sillä, ymmärrän sen kyllä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kaikille,että sinulla on minuutti aikaa kertoa asiasi,sen jälkeen lopetan puhelun.Soittaja voi olla nuori ensimmäisessä työpaikassa niin en viitsi heti lyödä luuria kiinni.Parempi tuokin työ kuin lojua kotona.

Vierailija
22/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun aistin että myyjä on asennoitunut puhumaan vanhukselle!  Lässytetään, kysellään ilmoista.  Että pehmitellään mamma hyvälle mielelle, ollaan muka niin ystävää että!  Ja tuleehan sieltä sitten se myyntilitania!  Vaikka te myyjät näkisittekin mun syntymävuoteni siellä, älkää aliarvioiko älyäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jäin jankuttamaan piruuttani yhden puhelinmyyjän kanssa. Puolen tunnin vänkäämisen jälkeen tajusin, että tässä on yksi epäkohta: hän nostaa tästä puhelusta palkkaa, minä en. Lopetin siihen ja jäin miettimään, että tuoko on sitten kannattavaa yritystoimintaa käyttää yhteen asiakkaaseen puoli tuntia ja enemmänkin?

Vierailija
24/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin pöydälle ja kaiuttimelle. Kuulet suloisen pakotuksen kun myyjä painostaa ostamaan. Päälle kattila pohja ylöspäin ja otat kaksi lusikkaa. Rumpusoolot kattilanpohjaan, oikeat tremolot. Välillä kuuntelua jos jatkaa, uudet soolot. 

Vierailija
25/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei edes kysy onko aikaa olla puhelimessa. Lyön luurin korvaan.

Vierailija
26/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin puhelinmyyjän taustalla on esimies joka jatkuvasti huutaa ja vaatii. Puhelua ei lopeteta. Oikeastaan jos haluaa haukkua kannattaa pyytä esimies puhelimeen

Vierailija
27/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa niinkuin Iines Ankka ja ala myymään omia leipomuksiasi puhelinmyyjälle. 

Vierailija
28/28 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin pöydälle ja kaiuttimelle. Kuulet suloisen pakotuksen kun myyjä painostaa ostamaan. Päälle kattila pohja ylöspäin ja otat kaksi lusikkaa. Rumpusoolot kattilanpohjaan, oikeat tremolot. Välillä kuuntelua jos jatkaa, uudet soolot. 

Tämä nauratti mua, 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme