14-vuotiaalle Miilalle ei suostuttu rakentamaan pyörätuoliramppia – Sitten tapahtui jotain odottamatonta: Iltalehti
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Meillä rakennettiin rullatuoliramppi ihan oman perheen voimin.
Ei tullut silloin mieleenkään kerjätä sitä muilta.
Meilläkin 60-luvulla tehtiin töitä ihan itse. Ei tarvinnut inistä rahaa sossusta kuten te vassarit teette.
Nyt äkkiä käyttöhuoneita meille! Rampit ivaliideille on ihan turhia mutta me halutaan käyttöhuoneita!
T. Vihervasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Mutta käyttöhuoneita pitää nistiluusereille saada!
T. Vihreät - De Gröna
Niinpä ! Piikittäisivät vain lasten leikkikentillä ja jättäisivät käytetyt sinne niin kuin ennen vanhaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin 60-luvulla tehtiin töitä ihan itse. Ei tarvinnut inistä rahaa sossusta kuten te vassarit teette.
Meillä 1890 luvulla syötiin nauloja ja kokonaisia puita ja sen mukaisesti rakennettiin torpat. Kouluunkin hiihdettiin joka päivä vaikka oli rampa ja kesä.
rampin teko varmaan onnistuisi ihan itsenäisestikin mutta mistäs tässä vanhempien taustoja tietää, portaathan ovat aika huonokuntoiset tuossa talossa.
Ihan oikein, ettei veronmaksajien rahoja tuohon laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, ettei veronmaksajien rahoja tuohon laitettu.
Mutta käyttöhuoneita on saatava!
T. Vasemmistolainen nisti
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi rakentaa? Eiköhän tuo pidä hoitaa ihan itse. Vakuutuskin korvaa tuollaisia, jos on sellaisen ottanut
olet väärässä!
https://stm.fi/asumispalvelut-asunnon-muutostyot
Eli lue uutinen uudelleen!
Vierailija kirjoitti:
Jalkaa toisen eteen kuten muutkin.
ai pyörätuolissa, oletpa typerä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 1890 luvulla syötiin nauloja ja kokonaisia puita ja sen mukaisesti rakennettiin torpat. Kouluunkin hiihdettiin joka päivä vaikka oli rampa ja kesä.
Inistittekö te vajaaälyiset vihervassasrit silloinkin käyttöhuoneista samalla kun invalidit joutuivat raahautumaan käsivoimin kotiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta käyttöhuoneita pitää nistiluusereille saada!
T. Vihreät - De Gröna
Niinpä ! Piikittäisivät vain lasten leikkikentillä ja jättäisivät käytetyt sinne niin kuin ennen vanhaan !
Väitätkö sinä vajaamielinen nitstipaska että te lakkaatte terrorisoimasta yhteiskuntaa jos teille annetaan käyttöhuoneita? HOHHOHHOOO! :D
Eiköhän ne jättäis sut rauhaan, mut mä taidan arvata miks sun naama on niin turvonnu :D
Kaikki nistit joutaisi vetää kölin ali! Ja niitä puolustelevat komukat myös.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä koko juttua, tarkoitus on hyvinvointi alueella että nousee sieltä tuolista ylös, kun ei ole mitään syytä siinä istua. Moni muukin jää ilman ramppia kun on väliaikaisesti pyörätuolissa
luetun ymmärtäminen, mikä kohta meni sulla ohi, EI VOI KÄVELLÄ! Lueppa uudelleen, koita ymmärtää!
On tullut ketjussa selväksi että käyttöhuoneet ja muualta tulleet on palstavassuille tärkeämpää kuin huolehtia oman maan invalideista. Haistakaa komukat pitkä sianvittu ja poistukaa maastamme!
19.04.2026 | 21:28
MIKÄ HELEVETIN RULLATUOLI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
housuissas on vassari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
housuissas on vassari!
Ei ole etkä sinä vassuinceli tule ikinä minun pöksyihini pääsemäänkään. Vaikka teillä kai tuo pariutuminen menee lemmikkienne tapaan raiskaamalla.
Kateus vie kalatkin vedestä, ainakin suomessa. Nyt on kyse teinistä, jotta hän pääsisi itsenäisesti liikkumaan. Mutta ei, sympatiat saa vain kenkälankkifacet, nistit ja mt-v@jokit. Hävetkää PRKL!!!
Mutku käyttöhuoneet! Käyttöhuoneet yyhyy!
T. Vihervasemmistolainen