Nainen miten suhtaudut, jos tapaamasi mies tienaa hyvin nettipokerilla?
Voisitko seurustella miehen kanssa, joka tekee rahaa verkossa nettipokerilla? Tämä luo vapautta asua missä päin maailmaa vaan.
Kommentit (179)
Ei käy. Työ on ainut mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tilillä olisi miljoonia (ei välttämättä pelien kautta)?
Vierailija kirjoitti:
Työtä sekin on kun aikaa menee perehtymiseen ja pelaamiseen
Voisin pitää kaveripiirissä, mutta en alkaisi seurustella. Olen seurustellut yhden peliongelmaisen kanssa ja se riitti.
Ei ole mikään erityinen meriitti. Todella köyhä ja pinnallinen tapa elättää itsensä. Kukaan muu ei hyödy kuin itse.
Omalla kohdallani ajattelen, että on erittäin arvokasta, kun tietää kantaneensa kortensa kekoon ja tuoneensa työllään lisäarvoa muidenkin elämään. Kuolinvuoteellani varmaan muistan monet saamistani kiitoksista.
Nämä ovat toki yli viisikymppisen ajatuksia. Tässä iässä sitä toivoo kumppanilta elämänkokemusta ja substanssia.
Miksi kenelläkään olisi mitään sitä vastaan? Työtähän sekin on. Ja mahdollisuus päästä hyviin tienesteihin käsiksi. Itsekin olen miettinyt kokeilevani. ;)
Pokeria ei voi pelata ilman alituista kaljanjuontia.
Mikäs siinä. Lähinnä kiihottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Pokeria ei voi pelata ilman alituista kaljanjuontia.
Perustelut?
En voisi ikinä seurustella. Läheiseni hävisi hedelmäpeleihin kaiken sen mitä pokerilla tienasi, ja vielä paljon päälle. Minä kannan traumoja lopun ikääni.
Tapailla voi, mutta ei mitään vakavampaa kuitenkaan.
Jos laittaisi joka kuukausi vähintään puolet tuloistaan norppien suojeluun, saattaisin harkita. Mutta jos ostelee jotain luksuskrääsää ja turhakkeita, niin ei kiinnosta.
Yksinäistä ja syressaavaa yötyötä. Voi vaikuttaa pitemmän päälle tyypin psyykeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kenelläkään olisi mitään sitä vastaan? Työtähän sekin on. Ja mahdollisuus päästä hyviin tienesteihin käsiksi. Itsekin olen miettinyt kokeilevani. ;)
Aika epävarma ammatti. Yksi päivä voi hävitä ja ehkä toinen päivä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitat että sekstailla voidaan mut ei seukata
Vierailija kirjoitti:
Yksinäistä ja syressaavaa yötyötä. Voi vaikuttaa pitemmän päälle tyypin psyykeeseen.
Luulisi, että nettipokeria voi pelata ihan mihin aikaan tahansa?
Miksi täällä kuvitellaan, että pokerinpelaamisella itsensä elättävä on joku riippuvuusongelmainen? Tunnetteko yhtään pokerinpelaajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tarkoitat että sekstailla voidaan mut ei seukata
Joo voidaan sekstailla ja tapailla, mutta ei mitään yhteenmuuttoa kuitenkaan ja mitään vakavampaa.
Sillä voi tienata hyvin