Miehet, kertokaa miksi teette näin? Tulette lähelle, lähemmäksi ja sitten kylmenette? Taas tulette lähemmäksi ja taas kylmenette.
Todella epäjohdonmukaista. Miksi edes haluatte rakentaa yhteyttä, antaa signaaleja siitä, että olette kiinnostuneita sekä tahdotte olla lähellä jos kuitenkin kohta olette todella kylmiä ja etäisiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sitten taas låhennytte, asteen lähemmäksi kuin viimeksi ja taas kylmää. Mitä oikein tahdotte? Minä en tahdo tuollaisen ihmisen kanssa mitään syvällisempää yhteyttä.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin syvältä. Etenkin kun mies osaa tosiaan vedellä oikeista naruista ja selittää kylmyyttään sillä kuinka säikähti omia tunteitaan ja kuinka kenenkään kanssa ei ole tuntunut näin oikealta ja blaablaablaa. Sitten on taas hetken aikaa kuumaa ja taas mies etääntyy..
Tuo peli pitäisi viheltää poikki heti kättelyssä.
Tuo selitys nyt on jo niin klisee, että varmaan repeäisin nauramaan tuosta.
Niinhän se on ja sama reaktio olisi varmasti itsellänikin, mutta ei sitä nuorena ymmärtänyt. Ikävä sanoa, että kokemus opettaa ja lopulta ei enää jaksa minkäänlaista miestä eikä minkäänlaista sutinaa vaan elää mieluummin ikisinkkuna.
"Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole paskoja. Suurin osa miehistä on neutraaleja ja miellyttäviä, hyviä ihmisiä."
Kyllä minä sen ymmärrän. Mutta itse kun olen valitettavasti suhdehistoriani aikana ollut toiselle se "parempaa odotellessa" -vaihtoehto, kuuma/kylmä -temppuilun kohde jne. Niin kynnys lähteä enää edes yrittämään parisuhteen löytämistä on todella korkea. Yksin ollessa on ollut rauhallista ja seesteistä, enkä ole ehkä enää koskaan valmis päästämään siitä rauhasta irti.
Ja ainakaan itse en alkuun tunnista, kuka on noita temppuiluja tekemässä ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako AP nyt kylmää kuumaa kylmää kuumaa juttua vai jotain kotona tapahtuvaa kun ollaan suhteessa? Jos kylmää kuumaa niin sellaistahan tekevät yleensä naiset ja ratkaisu siihen on että niihin viesteihin ei tarvitse vastata, itselläni on Whatsappiin kertynyt kuukausia vanhoja avaamattomia viestejä näiltä, mitä kuuluu, olis kiva tavata naisilta joista olen huomannut että mies kelpaisi aina silloin kun ei muutakaan ole.
Olen huomannut että tinderistä kivalle miehelle myös kertyy niitä naisia aika paljon, naiset kyllä huomaa milloin mies on jotain enemmän kuin muut (kiva käytös, keskustelutaito...) eihän mies ole se aloitteellinen osapuoli joka laittaa viestiä naiselle hankkiutuen lähelle ja sitten taas kauas vaan nainen ihan itse ottaa yhteyttä. Esimerkiksi eilen naisen lirkutus "olis kiva tulla sinne sun luokse yöksi ja saunomaan, voisit pestä mun selän". Tiedän kyllä että nainen haluaisi, mutta itse en ole vielä ihan varma.
Ohoh. Palstan ainoa normaali mies mikä taitaa omata normaalit käytöstavat eikä valita mätseistä 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin syvältä. Etenkin kun mies osaa tosiaan vedellä oikeista naruista ja selittää kylmyyttään sillä kuinka säikähti omia tunteitaan ja kuinka kenenkään kanssa ei ole tuntunut näin oikealta ja blaablaablaa. Sitten on taas hetken aikaa kuumaa ja taas mies etääntyy..
Paitsi sitten kun se käy itselle. Siis tuo että säikähtää omia tunteitaan kun toisessa on kaikki ja enemmän eikä kenenkään kanssa ole herännyt moista tunnemyrskyä. Se tilanne ei todellakaan naurattanut yhtään kun mikään aiemmin koettu / opittu ei enää pätenyt vaan pikemminkin tuntui, että sitä oli itsekin kuin toinen ihminen.
Onneksi noin kävi meistä kummallekin eli kumpikin etääntyi samaan aikaan ja sen jälkeen ei erossa ole oltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuuluu kiertää kaukaa. Hyvä vaan että näyttävät heti alussa todellisen luonteensa.
Niin, siis kiinnostaa tietää mikä juttu tässä on? Jättää aika hämmentyneen olon ja itselle sellaisen, että olenko minä typerä tai kuvitellut asioita. En pidä tuollaisesta lainkaan.
Minä olen sitä mieltä, että jos ihmiset käyttäisivät edes puolet siitä ajasta ja vaivasta keskustelemiseen sen kumppanin kanssa asiasta, versus siihen mitä käytetään palstoilla roikkumiseen ja katselemiseen, tätäkään ongelmaa ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että minulla "kaikki muut miehet ovat sikoja, mutta sinä olet herrasmies lauseen usein kuuluvalla" on tuollainen vika. Tottakai se nainen haluaisi, miksipä ei, mutta itse en ole koskaan ihan valmis. Olen se joka dominoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi sitten kun se käy itselle. Siis tuo että säikähtää omia tunteitaan kun toisessa on kaikki ja enemmän eikä kenenkään kanssa ole herännyt moista tunnemyrskyä. Se tilanne ei todellakaan naurattanut yhtään kun mikään aiemmin koettu / opittu ei enää pätenyt vaan pikemminkin tuntui, että sitä oli itsekin kuin toinen ihminen.
Onneksi noin kävi meistä kummallekin eli kumpikin etääntyi samaan aikaan ja sen jälkeen ei erossa ole oltu.
Eli toisin sanoen toinen herättää ahdistusta, se on ok etääntyä, muttei pidä sitä mennä isoihin rakkaustunteisiin sekottamaan.
On ajan haaskausta yrittää oman pään sisällä analysoida sitä, miksi joku toinen ihminen toimii tietyllä tavalla.
Miksi sä AP tapailet tuollaisia miehiä? Mikset tapaile sellaisia miehiä, jotka oikeasti pitävät sinusta, ja osoittavat sen sanoillaan ja teoillaan.
Vierailija kirjoitti:
On ajan haaskausta yrittää oman pään sisällä analysoida sitä, miksi joku toinen ihminen toimii tietyllä tavalla.
Miksi sä AP tapailet tuollaisia miehiä? Mikset tapaile sellaisia miehiä, jotka oikeasti pitävät sinusta, ja osoittavat sen sanoillaan ja teoillaan.
Kerrotko, että mistä sen ihan alkuun tunnistaa, että kuka on tekemässä noin ja kuka ei? Jos alussa ei edes ole mitään överiä rakkauspommitusta, vaan normaalia huomiointia, joka sitten kääntyy tuohon temppuiluun kun nähdään toisen ihastuneen.
Vierailija kirjoitti:
"Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole paskoja. Suurin osa miehistä on neutraaleja ja miellyttäviä, hyviä ihmisiä."
Kyllä minä sen ymmärrän. Mutta itse kun olen valitettavasti suhdehistoriani aikana ollut toiselle se "parempaa odotellessa" -vaihtoehto, kuuma/kylmä -temppuilun kohde jne. Niin kynnys lähteä enää edes yrittämään parisuhteen löytämistä on todella korkea. Yksin ollessa on ollut rauhallista ja seesteistä, enkä ole ehkä enää koskaan valmis päästämään siitä rauhasta irti.
Ja ainakaan itse en alkuun tunnista, kuka on noita temppuiluja tekemässä ja kuka ei.
Jos todellisuutesi on tosiaan se, että houkuttelet puoleesi VAIN JA AINOASTAAN tuollaisia kylmää/kuumaa -pelurimiehiä, niin kyllä minä ainakin lopettaisin deittailun kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, että mistä sen ihan alkuun tunnistaa, että kuka on tekemässä noin ja kuka ei? Jos alussa ei edes ole mitään överiä rakkauspommitusta, vaan normaalia huomiointia, joka sitten kääntyy tuohon temppuiluun kun nähdään toisen ihastuneen.
Sen toiminnan tunnistaa siitä, kun toinen aloittaa sen tekemisen. Ei sitä tietenkään sitä ennen voi tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen toiminnan tunnistaa siitä, kun toinen aloittaa sen tekemisen. Ei sitä tietenkään sitä ennen voi tunnistaa.
Omalla kohdalla se on aloitettu siinä kohtaa, kun olen ollut itse ihastunut ja täysillä suhteessa mukana. Toki jos tuon aloittaisi kolmansilla treffeillä, niin olisi vaan heipat ja estoon.
Suhteen alettua sen lopettaminen tuo mukanaan surun ja sen surun vaatiman ajan. En vaan jaksa enää lähteä tuohon ottamaan riskiä. Elän mieluummin seesteistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todellisuutesi on tosiaan se, että houkuttelet puoleesi VAIN JA AINOASTAAN tuollaisia kylmää/kuumaa -pelurimiehiä, niin kyllä minä ainakin lopettaisin deittailun kokonaan.
Niin olenkin lopettanut, olen ollut yksin jo vuosia.
Vastasin tuohon, että kyllä minä tiedän hyviäkin olevan olemassa, mutten enää jaksa lähteä ottamaan riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla se on aloitettu siinä kohtaa, kun olen ollut itse ihastunut ja täysillä suhteessa mukana. Toki jos tuon aloittaisi kolmansilla treffeillä, niin olisi vaan heipat ja estoon.
Suhteen alettua sen lopettaminen tuo mukanaan surun ja sen surun vaatiman ajan. En vaan jaksa enää lähteä tuohon ottamaan riskiä. Elän mieluummin seesteistä elämää.
Ikävä kuulla, että sinulle on käynyt noin. Mutta valitettavasti deittailuun olennaisesti liittyy se riski, että ihastuminen ei välttämättä ole molemminpuolista.
Me olemme aikuisia ihmisiä, ja meidän pitää pystyä hyväksymään se fakta, että joskus se ihminen johon me ihastumme, ei koe vastaavia tunteita meitä kohtaan.
Johtuu siinttä ettet ole impi. Immessä olisi vetovoimaapi
Pelurit ei ole oikeasti miehiä vaan ovat syystä tai toisesta jääneet pojiksi. Surullista heidän kannaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuuluu kiertää kaukaa. Hyvä vaan että näyttävät heti alussa todellisen luonteensa.
Niin, siis kiinnostaa tietää mikä juttu tässä on? Jättää aika hämmentyneen olon ja itselle sellaisen, että olenko minä typerä tai kuvitellut asioita. En pidä tuollaisesta lainkaan.
Koska sinä annat signaalin ettet halua olla minun seurassani. Tai vaihtoehtoisesti et anna mitään signaalia eli olet välinpitämätön. Mitä siinä tilanteessa tulisi tehdä?
Mitä sinä teet noissa tilanteissa? Tällaisissa tilanteissa tarvitaan kaksi ihmistä.
ei aina voi olla kuuma. silloin palaa loppuun.