Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, kertokaa miksi teette näin? Tulette lähelle, lähemmäksi ja sitten kylmenette? Taas tulette lähemmäksi ja taas kylmenette.

Vierailija
19.04.2026 |

Todella epäjohdonmukaista. Miksi edes haluatte rakentaa yhteyttä, antaa signaaleja siitä, että olette kiinnostuneita sekä tahdotte olla lähellä jos kuitenkin kohta olette todella kylmiä ja etäisiä? Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sitten taas låhennytte, asteen lähemmäksi kuin viimeksi ja taas kylmää. Mitä oikein tahdotte? Minä en tahdo tuollaisen ihmisen kanssa mitään syvällisempää yhteyttä. 

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppa AP mitä tällä haet? Todella epäselvä aloitus.

Vierailija
42/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekinheitin-kappale kertoo samanlaisesta naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, että teinkö jotain väärin? Sanoinko jotain väärää, annoinko itse väärän signaalin? Vai mistä ihmeestä niin kylmä käytös. Tietenkin hänellä stressiä mutta käytös oli niin kylmää, ettei sekään yksinään asiaa selitä. Todella hämmentynyt fiilis jää tällaisista. 

He's Just Not That Into You. Suosittelen katsomaan myös samannimisen leffan. Avasi aikanaan omat silmäni. 
Kun se oikea tulee vastaan, niin ei ole mitään epäselvää minkään kanssa. 

Ei ole olemassa mitään oikeaa, kaikki ne on loppupelissä samanlaisia paskoja

Siinä olet oikeassa ettei sitä romanttista rakkautta ei ole olemassa, jota naiset etsii. Oi, miten sulavasti hän kaartaa Jopollaan trendiparta suittuna kahvilaan! Jo ensimmäisestä yhteisestä decaf-kauramaito-lattesta lähtien olemme erottamattomat. Hän on Se Ainoa Oikea. Saamme toisemme ja loppuelämä on ihanaa silmiintuijottelua ja toisen loputonta palvomista.

Siinä missä romantiikka on silkkaa auvoa, silmiintuijottelua ja suudelmia, toisen pyyteetöntä palvomista, niin realistinen rakkaus aiheuttaa pettymyksiä, raivostuttaa ja pakottaa hyväksymään vähemmän mairittelevia ominaisuuksia kumppanissa ja varsinkin itsessä.

Vierailija
44/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen työkaveri (mies). En tajua, mitä tuolla hakee. Olen naimisissa ja lisäksi yli 15 vuotta vanhempi.

Välillä hirveän puhelias ja kertoo yllättäen hyvin henkilökohtaisia asioita, välillä kaksimielisiä juttuja silloin kun kukaan muu ei kuule. Välillä sitten taas ei ole huomaavinaankaan.

Vierailija
45/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerroppa AP mitä tällä haet? Todella epäselvä aloitus.

Sitä, että mammalahko syöksyy hyeenalauman lailla saatanallisesti syyllistäen miesten kimppuun ja tylyttää heitä vaahtopallot pöksyissä. 

Vierailija
46/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, että teinkö jotain väärin? Sanoinko jotain väärää, annoinko itse väärän signaalin? Vai mistä ihmeestä niin kylmä käytös. Tietenkin hänellä stressiä mutta käytös oli niin kylmää, ettei sekään yksinään asiaa selitä. Todella hämmentynyt fiilis jää tällaisista. 

He's Just Not That Into You. Suosittelen katsomaan myös samannimisen leffan. Avasi aikanaan omat silmäni. 

Useena mies eläissä, koiran paska kuollessa. (vanha kansanviisaus tai urbaani legenda) 

Vierailija
47/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollainen työkaveri (mies). En tajua, mitä tuolla hakee. Olen naimisissa ja lisäksi yli 15 vuotta vanhempi.

Välillä hirveän puhelias ja kertoo yllättäen hyvin henkilökohtaisia asioita, välillä kaksimielisiä juttuja silloin kun kukaan muu ei kuule. Välillä sitten taas ei ole huomaavinaankaan.

Ihminen ei ole robotti joka on ohjelmoitu toimimaan tismalleen tietyllä tavalla joka päivä. Kaikilla meillä on erilaisia päiviä, jotka vaikuttaa esim siihen mielialaan. 

Vierailija
48/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako AP nyt kylmää kuumaa kylmää kuumaa juttua vai jotain kotona tapahtuvaa kun ollaan suhteessa? Jos kylmää kuumaa niin sellaistahan tekevät yleensä naiset ja ratkaisu siihen on että niihin viesteihin ei tarvitse vastata, itselläni on Whatsappiin kertynyt kuukausia vanhoja avaamattomia viestejä näiltä, mitä kuuluu, olis kiva tavata naisilta joista olen huomannut että mies kelpaisi aina silloin kun ei muutakaan ole. 

Olen huomannut että tinderistä kivalle miehelle myös kertyy niitä naisia aika paljon, naiset kyllä huomaa milloin mies on jotain enemmän kuin muut (kiva käytös, keskustelutaito...) eihän mies ole se aloitteellinen osapuoli joka laittaa viestiä naiselle hankkiutuen lähelle ja sitten taas kauas vaan nainen ihan itse ottaa yhteyttä. Esimerkiksi eilen naisen lirkutus "olis kiva tulla sinne sun luokse yöksi ja saunomaan, voisit pestä mun selän". Tiedän kyllä että nainen haluaisi, mutta itse en ole vielä ihan varma.

Vierailija
49/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme minuuttia. Ei 3 minuuttia.

Vierailija
50/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käyts johtuu siitä että mies haluaisi naisen muttei se ole kuitenkaan hitmu kiinnosava. Siinä punnitaan että pitäisikö vaan tyytyä siihen naiseen vai jatkaa matkaa.

Vierailija
51/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miehillä on tuo kuumaa-kylmää-tyyli ihan siksi, että sillä saa naisen helposti ja nopeasti koukkuunsa ja pääsee pelailemaan toisen tunteilla. Osa saa kiksinsä siitä pelistä ja osa sitten haluaa sen "vakipiIIun" vaikka ei parisuhdetta haluakaan. Se kun usein riittää että lupailee sellaista. Ei toki loputtomiin, mutta aikansa ja osalla on useampikin nainen reservissä samaan aikaan. Nämä tuollaista peliä pitävät miehet ei edes ole mitään hamesankari-naistennaurattajia vaan sellaisia joilla ei rahkeet riitä tuohon rehelliseen naistenpyörittelyyn. 

Vierailija
52/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun naisena tarvitse tuollaista katsella.

En ole sinkku, mutta vaikka joskus olisinkin, kiertäisin tuollaiset kaukaa jos toivoisin parisuhdetta. 

Rakastunut mies ei leiki.

En ole ap, mutta kokemusta on tuollaisesta. Eli alussa toinen on tiiviisti yhteyksissä, olet jatkuvasti toisen mielessä, suunnittelee teille treffejä jne. Ja sitten kun olet itse ihastunut, parisuhde startannut, niin yhtäkkiä huomaatkin olevasi se, joka ottaa yhteyttä, suunnittelee teidän yhteiset tekemiset jne. Jos olet hetken hiljaiselossa, niin sitten toinen hetkeksi taas aktivoituu.

Ihastuneella mielellä vaan voi mennä hetki, ennenkuin tajuaa mitä on menossa. Alkuun on vaan surullinen siitä, että toinen yhtäkkiä ottaa etäisyyttä.

Vierailija
53/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin syvältä. Etenkin kun mies osaa tosiaan vedellä oikeista naruista ja selittää kylmyyttään sillä kuinka säikähti omia tunteitaan ja kuinka kenenkään kanssa ei ole tuntunut näin oikealta ja blaablaablaa. Sitten on taas hetken aikaa kuumaa ja taas mies etääntyy..

Tuo peli pitäisi viheltää poikki heti kättelyssä.

Vierailija
54/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo käyts johtuu siitä että mies haluaisi naisen muttei se ole kuitenkaan hitmu kiinnosava. Siinä punnitaan että pitäisikö vaan tyytyä siihen naiseen vai jatkaa matkaa.

Näin olen tulkinnut itsekin, on siis kokemusta tuosta. Nyt olen elellyt jo vuosia yksin, koska ei vaan ole kiinnostusta enää lähteä noihin "peleihin" mukaan.

Ainakaan itse en pysty siinä alkuvaiheessa erottamaan, että kuka on tekemässä noin ja kuka ei. Kun alku on ollut normaalia, eikä mitään yliöveriä rakkauspommitusta tms.

Vierailija
55/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on niin syvältä. Etenkin kun mies osaa tosiaan vedellä oikeista naruista ja selittää kylmyyttään sillä kuinka säikähti omia tunteitaan ja kuinka kenenkään kanssa ei ole tuntunut näin oikealta ja blaablaablaa. Sitten on taas hetken aikaa kuumaa ja taas mies etääntyy..

Tuo peli pitäisi viheltää poikki heti kättelyssä.

Tuo selitys nyt on jo niin klisee, että varmaan repeäisin nauramaan tuosta. 

Vierailija
56/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen 3-minuuttia minkä •se• alusta loppuun kestää, sen aikaa voi olla lähellä.

3 minuuttia, ei 3-minuuttia.

Kumpikin väärin. Pienet numerot yhdestä kymmeneen kirjoitetaan yleensä kirjaimin.

Vierailija
57/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu. 

Tai ei ainakaan halua olla varattu kyseiselle naiselle.

Vierailija
58/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monille miehiin katkeroituneille naisille tuntuu olevan aidosti vaikeaa hyväksyä, että useimmat miehet eivät ole paskoja. Suurin osa miehistä on neutraaleja ja miellyttäviä, hyviä ihmisiä.

Minä en tiedä vielä, koska ainoa ihmiskontakti on tällä palstalla 😂

Mutta ehkä oikeasta ympäristöstä joku kiva löytyy?

Vierailija
59/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä on tuo kuumaa-kylmää-tyyli ihan siksi, että sillä saa naisen helposti ja nopeasti koukkuunsa ja pääsee pelailemaan toisen tunteilla. Osa saa kiksinsä siitä pelistä ja osa sitten haluaa sen "vakipiIIun" vaikka ei parisuhdetta haluakaan. Se kun usein riittää että lupailee sellaista. Ei toki loputtomiin, mutta aikansa ja osalla on useampikin nainen reservissä samaan aikaan. Nämä tuollaista peliä pitävät miehet ei edes ole mitään hamesankari-naistennaurattajia vaan sellaisia joilla ei rahkeet riitä tuohon rehelliseen naistenpyörittelyyn. 

Pelaatko kieroa peliä? 👺🖤🎩

Vierailija
60/109 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa sinä puolestasi, miksi laitat otsikkoon pisteen.

siksi, että autisteilta menee pasmat sekaisin................................................

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän