Tammikuussa LA, muita aluillaan olevia odottajia?
tein tässä testin viikonloppuna ja en todeksi ollut uskoa kun plussaa näytti joten maanantai aamuna uudestaan ja pakko se sitten uskoa oli :D
ensimmäiseen neuvolakäyntiin vielä 2,5 viikkoa ja maltan tuskin odottaa.
kovin innosisani tästä ollaan koko perhe.
olis mukava vaihtaa ajatuksia ja tunteita tässä raskauden edetessä :)
Kommentit (163)
... tosi varovaisesti kuitenkin vielä! Maanantaina tein raskaustestin ja tuli tosi hailakka viiva, mutta viiva kuitenkin! En vielä ollenkaan usko tätä todeksi, todella epätodellinen olotila.
Taustaa: olen 33-v., mies 32-v., ensimmäistä lasta yritetty pari vuotta. Tammikuussa mentiin hoitoihin ja vappuaattona käytiin inssissä. En meinaa mitenkään uskoa, että heti ekassa inssissä tärppäs!!
Vielä en ole soittanut edes klinikalle, haluan tehdä uuden r-testin vielä loppuviikosta. Varhaisultraan ois tietty tarkoitus päästä. Laskettu aika ois näillä näkymin tammikuun 21. päivän paikkeilla.
Ehkä tää asia tässä omassa päässä alkaa selviämään pikku hiljaa... : )
Suzan 4+2??
Plussasin vihdoin vappupäivänä. Pillerit ehdin lopettaa tasan vuotta aikaisemmin. Ehdin jo miettiä tutkimuksiin hakeutumista mutta annoin itselleni Juhannukseen asti aikaa, ja kannatti :)
Isäntä joutui testiä tulkitsemaan kun en meinannut itse sitä todeksi uskoa. Km takana kuusi vuotta sitten, arvet edelleen, tosin elämä nyt " kunnossa" ja ikääkin alkaa olla jo sen verran et pahimmat teinivuodet on auttamattomasti ja onneksi takanapäin, joten nyt tilanne aivan toinen. Hirveesti pelottaa, lähinnä kohdunulkoinen ja km uudelleen, mutta toivotaan parasta :)
Marie_girlille jo vastasinkin yhteen viestiin. Mitäs teille muille kuuluu? Onko millaisia vointeja ja oireita? Mulla ei pahempia oireita.Pikkuisen aamulla öklötystä, mutta ei pahemmin. Rinnat aamuisin enemmänkin arat, selkää jomottaa ajoittain ja ajoittain on menkkamaisiakin jomotuksia (eilen). Jokos täällä on ensimmäisiä ultrassa kävijöitä? Mulla on eka ultra 30.5. eli rv 6+6. Mietin vain tässä, et onko liian aikasta, näkyykö silloin jo sydämmen syke? Eka raskaudessa kävin rv 7+1 ja silloin näkyi syke.
Kirjoitelkaahan kuulumisianne tammikuiset.
Heli30 rv 4+6