Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavarapaljous osa 2

Vierailija
15.04.2026 |

Jatketaanko täällä ylimääräisistä tavaroista luopumista?

Kommentit (854)

Vierailija
801/854 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutakki sanoi itsensä lopullisesti irti kun hiha repesi täysin. Oli ennestään isoja reikiä mutta pidin silti. Nyt on täysin risa. Kiitos ja hyvästi aamutakki!

Vierailija
802/854 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/854 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin aamun ikkunoiden pesulla ja laitoin olohuoneen verhot pesuun. Meillä on vain kahdessa huoneessa verhot. Olohuoneen verhot ovat jo monta vuotta vanhat, mutta ovat ajattomat ja pidän niistä edelleen. 

Siivosin myös lasiterassia. Se on kesäaikaan meidän "olohuone". 

Eiliset Tori-kaupat noutona onnistuivat taas hyvin. 

Tänään taidan pitää välipäivän enkä lisäile myytäviä. 

Siivouksen lomassa on tullut tehtyä poistoja kuin itsestään. Aina löytyy jotain turhaa. 

Meidän pihalle on taas vuoden aikana kertynyt kaikenlaista turhaa tavaraa. Onneksi ensiviikolla on kierrätyspäivä ja päästään niistä kaikista helposti eroon. 

Vierailija
804/854 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin ystävän kanssa paikka Hietsusta. Tähän mennessä oon myynyt 400 e edestä ja pari h on vielä aikaa

Vierailija
805/854 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otettiin ystävän kanssa paikka Hietsusta. Tähän mennessä oon myynyt 400 e edestä ja pari h on vielä aikaa

Onpa hyvä myynti, onnittelut! Minkälainen tavara menee kaupaksi?

Vierailija
806/854 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan verhoja, eli olen siis niin sanottu verhoihminen😁 

Olohuoneessa en vaihda verhoja koska en löydä mistään neljää verhoa, aina löytyy vain kaksi kivaa verhoa. Keittiössä on erikseen kesä ja talvi verhot. Isossa eteisessä vaihtelen jopa neljä kertaa vuodessa verhoja kuten myös pikku eteisessä. Omassa huoneessani on  talvi verhot  ja kesä verhot erikseen, samoin miehen huoneessa. Pojan huoneeseen en verhoja vaihda koska hän ei halua että niitä vaihdetaan. Lisäksi on pari muuta ikkunaa joissa verhoja en vaihtele. Yksiäkään verhoja en ole ostanut uusia tähän taloon jossa ollaan asuttu 15 vuotta. Kaikki on kirpparilta, ja yhdet olen saanut kaverilta.
 Verhojen kokonaiskustannus on noin 50 €. 
 Vähän ot, mutta verhoista en tosiaan luovu vaikka niitä kaapissa aika paljon onkin😁

Vierailija
807/854 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällekin päivällä tuli Vinted-myynti ja se on pakattu ja postitettu. Muuten päivä on mennyt aamun touhuilun jälkeen uimarannalla. 

Vierailija
808/854 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, näin täytyy tehdä. Osasta ei oikein sanonut ääneen mitään mutta hinnoitteli silti, ja siitä ainoasta, josta tiesin 110% varmuudella että olisi kultaa, vähän epäröi ettei varmaan ole aito, mutta "voi jotain maksaa". Nyt tätä kirjoittaessa huomaan, että mua ehkä yritettiin vetää höplästä 🙈

Minulle oli myös suorastaan järkytys että nuo kivijalkayrittäjätkin on noin epärehellisiä. Nämä kiertävät ostajat on kaikki ihan huijareita. Mummoja oli jonossa kun itse kävin arvioituttamassa korujani. Siellä moni menetti satoja euroja rahaa.

Vierailija
809/854 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikesta pidä luopua,itse olen säästänyt lasten vanhoja leluja sekä kirjoja tuleville lapsenlapsille (toivottavasti niitä tulee).Vanhoja leluja vietiin myös äidilleni,että siellä olisi mukava leikkiä (Siskon lapsi joka pienempi kuin omani)

Vierailija
810/854 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikesta pidä luopua,itse olen säästänyt lasten vanhoja leluja sekä kirjoja tuleville lapsenlapsille (toivottavasti niitä tulee).Vanhoja leluja vietiin myös äidilleni,että siellä olisi mukava leikkiä (Siskon lapsi joka pienempi kuin omani)

Me ollaan annettu lapsen vanhat kamat eteenpäin jo aikaa sitten, jos niille on  lähipiirissä tarvetta ollut. Lapsi on  nyt 26v. Lapsenlapsia ei tule, joten niitä ei tarvitse miettiä.

Valokuvat säilyvät, ja niitä on paljon.

Lapsi ei itse ole halunnut pitää mitään museota vanhoista tavaroistaan. Itse olen säästänyt pari kouluvihkoa ja leluja, jotka hän olisi laittanut pois. 

Vierailija
811/854 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sadekuuroja. Tarkoitus oli lähteä kirppistelemään ulkoilmakirpputorille mutta ei! Ilmeisesti jokaisena sunnuntaina kun mulla olisi mahdollisuus lähteä, tulee vettä.  Ärsyttää tällaiset säät!

Vierailija
812/854 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Vinted-myyntiä tänään, joista toinen vaatepaketti eli 15 myyntipoistoa yhteensä. 

Vierailija
813/854 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamusta tuli 1 Vinted-myynti. Lisäsin taas yhden myynti-ilmoituksen. Lisäksi 1 tyynyliina roskiin, ollut käytössä meidän koiran pedissä. Kierrätyskaapista otin uuden tyynyliinan koiralle. 

Jokapäivä vähän, on paljon viikossa/kuukaudessa/vuodessa. 

Vierailija
814/854 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi myynti Torissa. Myin Marimekon käyttämättömän kykpypyyhkeen. Olen se nykyään yksin asuva joka tuskaili omistavansa 10 pyyhettä. No enää ei ole kuin 9. Lisää en osta enkä vasiten nykyisiä hävitä. Ovat hyviä ja värit sopii sisustukseen. Mahtuvat nyt kaappiin kivasti kun jäi "vain" 9.

Kunpa saisin myytyä vielä pari mattoa niin olisin tosi iloinen. Tuntuu että pienet esineet esim korut myy hyvin. Mutta isommat vaan vievät varastossa tilaa..No ennättää tässä vielä. Ja sitten lahjoitan jos ei kauppa käy.

Ai niin myydyillä tavaroilla rahoitan kotini ulkovalojen hankinnan ja asennuksen. Onko teillä muilla tällaisia tavoitteita jonne myyntirahat sijoitatte ? Olisi kiva kuulla !

Vierailija
815/854 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt kotoa kolme jätesäkillistä rojua suoraan roskikseen ja yhden vajaan säkillisen vaatteita SPR konttiin. Kuitenkin tuntuu ettei kaappitila lisäänny yhtään. Alkaa jo masentaa.

Vierailija
816/854 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Vinted-myynti tälle päivälle. Nyt on aktiivisia ostajia. 

Mä ostin meille 2hand-myynneillä pitkään haaveissa olleen uuden sohvan. Kuitenkin ykköstavoite on minimalistinen koti, jota kohti mennään koko ajan. 

Vierailija
817/854 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain raivattua kahdeksan jätesäkillistä anopin tänne tuomaa temu/sheinkrääsää sorttiasemalle. 

Ja tänään näin saapumisilmoituksen kahdesta 20kg paketista kun anoppi on vähän taas ostellutkaan omasta mielestään kivoja (aivan kauheita) roskavaatteita ja muuta krääsää. 

Voisikohan nuo vain jättää noutamatta postista?

Vierailija
818/854 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta Finlandiakirjan ostopalvelusta? Olen myynyt arvokkaampia kirjoja Vintedissä, mutta paljon on myös sellaisia, joita en millään viitsisi erikseen ruveta laittamaan myyntiin. En odota mitään suuria summia, olisi vain kiva tietää, maksaako Finlandia kirjasta keskimäärin 1 euron vai 10 senttiä, vai minkälaisesta hintaluokasta tässä puhutaan.

Vierailija
819/854 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain raivattua kahdeksan jätesäkillistä anopin tänne tuomaa temu/sheinkrääsää sorttiasemalle. 

Ja tänään näin saapumisilmoituksen kahdesta 20kg paketista kun anoppi on vähän taas ostellutkaan omasta mielestään kivoja (aivan kauheita) roskavaatteita ja muuta krääsää. 

Voisikohan nuo vain jättää noutamatta postista?

Voi toki, mutta sitten ne palautuvat anopille.

Vierailija
820/854 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himohamstraajat alkaa taas nyt LIV-kanavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän