"Työtön=naapuri joka jää aamulla nukkumaan kun toinen lähtee töihin"
Rouva Grahn-Laasonen, ette ole kenties vuorotyöläisistä kuullut?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Oikeistohallitus loi kokoomuspolitiikalla euroopan korkeimman työttömyyden ja konkurssitsunamit - siihen onkin hyvä sitten ylimielisenä helppo huudella perään risusavottaa, haukkua laiskoiksi ja leikata minimiperusturvaa - kunhan on toki ensin tehty veroalet omaan tuloluokkaan ja yhteisöveroalet kokoomuksen vaalirahoittajille.
Todella vastenmielisen irvokkaita ihmishirviöitä.
TÄMÄ
Vakoilevat muiden kotielämää. Harmittaahan se, jos pitää nousta, kun muut jäävät nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni muistui mieleen, että mikäs se Riikkulin työhistoria taas olikaan kun CV:ssä ei näy mitään neljääntoista vuoteen ennen politiikkaa
Teki YouTube-videoita, eli vaikuttaja.
Toisin sanoen "työtön loinen"
Kerro kaikki työt, joita pidät työttömyytenä?
-eri
Kerro sinä puolestasi, mitä hyötyä on näistä Instagramin perseen esittelijöistä?
Eikö työn idea ole saada rahaa. Jos pitää olla hyötyö, niin suuri osa jäisi työttömiksi. Mainontapuoli melkein kokonaan ja muut, joiden idea on saada vain rahaa.
Kumman aiemmista viesteistä sinä kirjoitit? Jokatapauksessa sinun mielestäsi Riikan tubevideot oli työttömyyttä, mutta miksi instapyllistely olisi?
Vai onko Riikka saanut liian vähän tuloja videoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni muistui mieleen, että mikäs se Riikkulin työhistoria taas olikaan kun CV:ssä ei näy mitään neljääntoista vuoteen ennen politiikkaa
Teki YouTube-videoita, eli vaikuttaja.
Toisin sanoen "työtön loinen"
Kerro kaikki työt, joita pidät työttömyytenä?
-eri
Kerro sinä puolestasi, mitä hyötyä on näistä Instagramin perseen esittelijöistä?
Eikö työn idea ole saada rahaa. Jos pitää olla hyötyö, niin suuri osa jäisi työttömiksi. Mainontapuoli melkein kokonaan ja muut, joiden idea on saada vain rahaa.
Kansanedustajat saa itse rahaa, mutta vie sen toisen suusta. Eli onko myös varasas työläinen?
Lähisukulainen tekee pelkkää vuorotyötä. Vartijoiden työ on hyvin yöpainotteista. Tarjoilijan työ on hyvin iltapainotteista .Grillimyyjän työ on hyvin iltapainotteista. Juuri ne pienipalkkaiset ovat niitä, jotka tekevät sitä vuorotyötä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi toi juppi -Stubbin kaveri jää kohta äitiyslomalle.
Miten joku kehtaa edes tuota Sanni-oksetusta panna?! 🤮🦠
Silmät kiinni ja pimeässä.
Katsokaahan vaan, kun Satonen tulee Sannin tilalle, köyhiltä lakkautetaan ne viimeisetki kela-tuet. Satonen "purkaa" pettymyksensä (kun ei päässyt KELAn johtoon) köyhiin ja sairaisiin. Mutta kyllä huomaa, miten ministerit ovat ihan oikeasti kuutamolla opiskelijoiden, työttömien ja eläkeläisten toimeentulosta.
Ministerin soisi ajattelevan että syyttä työttömiksi jääville voisi järjestää henkistäkin tukea eikä ainaista mollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Itse nautin olla osa-aikatyössä. Mulla ei ole aikomustakaan hakea kokoaikatyötä. Pärjään täällä paikalla oikein hyvin eikä tarvi aamulla herätä aikaisin töihin paitsi joskus mutta todella harvoin. Tunteja kertyy sen verran että saan täydet kesälomat kuten kokoaikaisetkin.
Onnea sitten vaan. Taidat olla jo sen verran iäkäs, että lomakertoimesi kaiken muun lisäksi suosii. Julkista pitäisi todenteolla perata. Tuo on pelkkää v***lua niille, jotka ei vakituista paikkaa saa, ja jotka tekee kokoaikaista aina vaan lomien "nollautuessa", tai niiden siirtymisellä vuodesta toiseen "sitten kun ansaituiksi".
Voi jäädä samantien työttömäksi niin saa nukkua aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Pummeja hekin.
Voi Sanni, Sanni...
Petteri, missä ne 100 000 työpaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pummeja hekin.
Voi Sanni, Sanni...
Lopeta minun haukkuminen, tai käräjillä tavataan.
Vierailija kirjoitti:
He ovat tehneet työllisyystoimia 100 000 työpaikan verran, eikö se riitä?
Eli sen verran olisi nyt työttömiä enemmän, mikäli ei olisi tehty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat tehneet työllisyystoimia 100 000 työpaikan verran, eikö se riitä?
Eli sen verran olisi nyt työttömiä enemmän, mikäli ei olisi tehty mitään.
Osoittaa vain sen, ettei ne laskelmat toimi niin kuin kuvitellaan.
Ja mitä sitten? Terveessä yhteiskunnassa, jossa ihmisillä olisi mahdollisuus seurata intressejään, ihmiset tuskin olisivat niin katkeria että toisen makoilut kismittäisivät. Jos teen itselleni mielekästä asiaa, raskastakin, niin viimeinen asia jota mietin on naapurin makoilut, elän ihan omaa elämääni ja sitä myöten kun ajattelen naapuriani toivon että hänkin voi tehdä samoin.
Moni tekee myös töitä etäältä. Tai sitten esimerkiksi tapaus minä, joka olen tohtoriopiskelija. Teen usein tutkimusta kotoa käsin eikä minulla ole mitään säännöllisiä ns. toimistoaikoja. Apurahaa kuitenkin saan, joten olen sikälikin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministerin soisi ajattelevan että syyttä työttömiksi jääville voisi järjestää henkistäkin tukea eikä ainaista mollaamista.
Raippaa te tarvitsette, sitä varten se aktiivimalli suunniteltiin. Typerää, että se sanktio poistettiin siitä, jos ei saanut työtä, tai ei muita aktiivitoimia täyttänyt.
Mene jo ryzzätrolli narun jatkeeksi