"Työtön=naapuri joka jää aamulla nukkumaan kun toinen lähtee töihin"
Rouva Grahn-Laasonen, ette ole kenties vuorotyöläisistä kuullut?
Kommentit (150)
Antaa kokkareitten puhua. Joka puheenvuoro karkottaa äänestäjiä, toivottavasti vasempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni muistui mieleen, että mikäs se Riikkulin työhistoria taas olikaan kun CV:ssä ei näy mitään neljääntoista vuoteen ennen politiikkaa
Teki YouTube-videoita, eli vaikuttaja.
Toisin sanoen "työtön loinen"
Kerro kaikki työt, joita pidät työttömyytenä?
-eri
Kerro sinä puolestasi, mitä hyötyä on näistä Instagramin perseen esittelijöistä?
Vierailija kirjoitti:
Pummeja hekin.
Vuorotyöläiset pummeja????
Jos olisit itse, pummi, koskaan tehnyt töitä, niin tietäisit, että suurimmassa osassa ammateistä ja tehtävistä tehdään vuorotöitä, jotta tämä yhteiskunta pyörisi!
Tulisi vettä, sähköä, dataliikenne pyörisi, olisi tavallisuutta, sairaanhoitoa, kuljetusta ihmisille ja tavaroille, tehtäisiin tavaroita, maatalous toimisi.
Nämä Kokoomuslaiset on ihan pihalla. Itse ovat poistaneet suojaosan, ja aiheuttaneet massatyöttömyyden ja ajaneet maan lamaan, mutta silti jauhavat tätä paskaa.
Mikä tuossa oli väärin sanottu? Sehän on totta, että yhteiskunta on sietämättömässä tilassa, kun osa nousee aamulla pakkaseen ja vääntää itsensä pienipalkkaisiin hommiin, kun naapuri saa melkein saman jatkaen unia ja nauttien hitaasta aamusta. Se on ONGELMA! Ongelma on työpaikkojen puute. Ei tämmöistä tilannetta pitäisi olla, jossa töitä on liian huonosti tarjolla. Töitä pitäisi olla kaikille halukkaille ja loput ansaitsisi sitten keppiä, jos ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Eduskunnan täysistunto yleltä.
Sekä Grahn-Lapsosen tyhjä pää.
Itse nautin olla osa-aikatyössä. Mulla ei ole aikomustakaan hakea kokoaikatyötä. Pärjään täällä paikalla oikein hyvin eikä tarvi aamulla herätä aikaisin töihin paitsi joskus mutta todella harvoin. Tunteja kertyy sen verran että saan täydet kesälomat kuten kokoaikaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni muistui mieleen, että mikäs se Riikkulin työhistoria taas olikaan kun CV:ssä ei näy mitään neljääntoista vuoteen ennen politiikkaa
Teki YouTube-videoita, eli vaikuttaja.
Toisin sanoen "työtön loinen"
-eri
Kerro sinä puolestasi, mitä hyötyä on näistä Instagramin perseen esittelijöistä?
Jos Riikalla olisi muhkeampi perä, hänkin voisi olla menestynyt instassa. Varmasti moni pitäisi sitä tärkeämpänä työnä, kuin Suomalaisten kurjistajana toimimista.
Eli olisipa riikka herkkupeppu.
Kun olin työtön nousin aina viideltä. Kerkesin käymään juoksulenkin, ennen kuin palasin kotiin katsomaan että lapset ehtii ajoissa kouluun. Sitten käytin aika ison osan päivästä työn hakuun ja kurssitarjonnan tutkimiseen. Joka päivä, siitäkin huolimatta että ei sinne joka päivä uutta tullut.
Baareissa työaika on jotain tyyliin iltapäivästä aamun pikkutunneille, ainakin viikonloppuisin useissa. Samoin kaupoissa voi olla millaisia työvuoroja vain, koska aukioloajat on pienissäkin kaupoissa nykyään aika pitkiä. Nämä taitavat juuri olla niitä pienipalkkaisia. Kouluissa myös opintoja voi olla ensimmäiset luennot tai tunni puolilta päivin ja valinnaisaineita voi olla iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse nautin olla osa-aikatyössä. Mulla ei ole aikomustakaan hakea kokoaikatyötä. Pärjään täällä paikalla oikein hyvin eikä tarvi aamulla herätä aikaisin töihin paitsi joskus mutta todella harvoin. Tunteja kertyy sen verran että saan täydet kesälomat kuten kokoaikaisetkin.
Onnoksi sulta vietiin se 300€😁
Mullakin tuli heti mieleen, että miten se työtön nyt jokaisen naapurin kohdalla voisi nukkua. Joku menee aamuun, joku iltaan, kolmas yövuorossa. Tervetuloa todelliseen elämään poliitikot!
Aloja ei voi verrata toisiinsa. Osassa nukutaan ja osassa ei ehdi aamusta. Riippuen miten akuutti tilanne. Se tosiasia ei muutu. Sen vuoksi ei ole pakko pitää muita hereillä väkisin samaan aikaan. Laitoksissa pakkorytmi voi olla vanhuksille tai sairaille ongelma, jos väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta mun elämään. Palkka sen verran hyvä että en hae tukia.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin tuli heti mieleen, että miten se työtön nyt jokaisen naapurin kohdalla voisi nukkua. Joku menee aamuun, joku iltaan, kolmas yövuorossa. Tervetuloa todelliseen elämään poliitikot!
Voi nukkua. Kun voi nukkua 23 tuntia vuorokaudessa. Sen tunnin syö ja paskantaa meidän rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei multa ole mitään viety.
Vierailija kirjoitti:
Toihan paskoi jo peruskoulut. Seuraavaksi työttömät ja köyhät?
Liille kunnia se kuuluu sille.
Tottahan Sanni puhujapöntössä puhui. Tuo on todellisuutta varmaan noin 80% kohdalla työttömistä. Ei se heidän ihmisarvoaan vähennä, jos heräilevät vasta klo 8 jälkeen, kun normiduunarit tai toimistorotat ovat jo lähteneet töihin. Oletusarvoisesti he herättyään ja aamiaisen syötyään siirtyvät arkiaskareihin ja hakevat silloin tällöin töitäkin. Harrastelevat jotain yleishyödyllistä ja pitävät itsestään huolta, että pysyvät työkykyisinä. Hirveä haloo noussut moisesta kommentista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei multa ole mitään viety.
Eli vielä lisää pitää leikata, että alkaa työt kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi toi juppi -Stubbin kaveri jää kohta äitiyslomalle.
Miten joku kehtaa edes tuota Sanni-oksetusta panna?! 🤮🦠