Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Työtön=naapuri joka jää aamulla nukkumaan kun toinen lähtee töihin"

Vierailija
15.04.2026 |

Rouva Grahn-Laasonen, ette ole kenties vuorotyöläisistä kuullut?

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi toi juppi -Stubbin kaveri jää kohta äitiyslomalle. 

Jää veronmaksajien kustantamalle vanheimpainvapaalle, nauttien eduskunnan työterveydestä. Ennen tätä ehtii toki edistää raskaussyrjintä-lakia ja leikata sotesta ja sotusta tuomiten muut äidit ja lapsiperheet köyhyyteen.

Vierailija
22/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on aika helvetin ylimielinen meitä, työnantajiaan kohtaan. Toivottavasti jokunen persu ja kokkarekin sen tajuaa ja häpeää ja äänestää epäluottamuksen puolesta. Ellei, niin vuoden päästä hallituksen muodostavat SDP ja Vasemmistoliitto kahdestaan, joskin mukaan otetaan myös Vihreät ja Keskusta, jolloin voidaan vaikka muuttaa perustuslakia keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kusipäitä noi ministerit. Sanni siellä top vitosessa helposti. 

Täysin todellisuudesta vieraantuneita kusipäitä. 

Vierailija
24/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo hänen ja muiden kokkareiden halveksunnasta työttömiä kohtaan! Huomasitteko muuten, että urpo ei kuunnellut koko keskustelua vaan luki jotain papereita? Että sellainen taas urponkin asenne! Eipä uutta!

Siellä on Turun tunnin juna vain mietityttänyt Urpoa...lisäksi sillä oli se perskokkareiden lista, jossa otsikkona oli köyhien kyykyttäminen niin ruksi vain asioita, mitä pitää vielä panna toimeen ,vaikkei ymmärrä niistä mitään, kuten suojaosa

Vierailija
25/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille naapurille suorat sanat. Mieluiten kritisoi tällaisilla palstoilla. ettei naapuri kosta  tekemällä pahaa tai rikoksia sulle. 
Saa kritisoida ja haukkuakin, vaikka laiskaksi tai tyhmäksi,  jos ei uhkailuja sisällä  mutta järkevillä kommenteilla. 

Saa ärsyyntyä työttömistä mut hei, rikoksia ei saa tehdä niille, vaikka ärsyttää 

Vierailija
26/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä nämä kerrostalokyttääjät tulisi laittaa ihan omalle alueelle asumaan?"

Onhan se työtä sekin, että seuraa mitä ympärillä tapahtuu. He ovat kullanarvoisia silloin, kun pöntöt pistävät paikkoja pirstaleiksi. Pitää saada lisää tarkkailijoita poliisin leipiin.

Vierailija
27/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Eduskunnan täysistunto yleltä.

Vierailija
28/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä nämä kerrostalokyttääjät tulisi laittaa ihan omalle alueelle asumaan?"

Onhan se työtä sekin, että seuraa mitä ympärillä tapahtuu. He ovat kullanarvoisia silloin, kun pöntöt pistävät paikkoja pirstaleiksi. Pitää saada lisää tarkkailijoita poliisin leipiin.

No jopas kerrostalokyttääjät nyt potuttaa, kun jo kolmas kommentti! Mitä tosiasioita sinusta on nyt levitetty?

Vierailija
29/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No jopas kerrostalokyttääjät nyt potuttaa, kun jo kolmas kommentti! Mitä tosiasioita sinusta on nyt levitetty?"

Mitä höpötät? Etkö muka tiedä, että taloyhtiöiden kokouksissa käsketään pitämään ympäristöä silmällä. 

Vierailija
30/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuspersulla ei työkokemusta ole, joten eivät työnteosta mitään tiedäkään. Mamman tississä ovat.

Vierailija
31/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuspersulla ei työkokemusta ole, joten eivät työnteosta mitään tiedäkään. Mamman tississä ovat.

Tämä on siis kokoomuslainen. Ei persu. 

Vierailija
32/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia.

Vierailija
33/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannilla menee aivot solmuun jo sanasta "työ"

Vierailija
34/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jopa kokoomuslaiseksi hämmentävän vähäjärkinen ihminen. Pelottavaa, kuinka vähällä älyllä tätä maailmaa johdetaan ja erityisesti on pelottavaa, että hänellä on vastuuta yhtään mistään muusta kuin oman takapuolensa pyyhkimisestä. 

Toinen yhtä vähäjärkinen oli Sari Sarkomaa (kok), joka lausui pienituloisista: ”Parilla kympillä ihminen hankkii vaikka monen viikon ruoat”. Ei mitään todellisuudentajua ja kykyä asettua omasta elämäntavastaan eroavien elämäntilanteeseen.

Vierailija
35/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jopa kokoomuslaiseksi hämmentävän vähäjärkinen ihminen. Pelottavaa, kuinka vähällä älyllä tätä maailmaa johdetaan ja erityisesti on pelottavaa, että hänellä on vastuuta yhtään mistään muusta kuin oman takapuolensa pyyhkimisestä. 

Toinen yhtä vähäjärkinen oli Sari Sarkomaa (kok), joka lausui pienituloisista: ”Parilla kympillä ihminen hankkii vaikka monen viikon ruoat”. Ei mitään todellisuudentajua ja kykyä asettua omasta elämäntavastaan eroavien elämäntilanteeseen.

Äläs nyt! Tuo on sitä maailman eliittiä, josta jokainen unelmoi. Ainakin kuvittelevat olevansa.

Vierailija
36/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen akka. 

Vierailija
37/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama asia.

Kokkare on epäonnistunut olemaan rikas, muttei tajua sitä. Persu on epäonnistunut olemaan Kokkare, muttei tajua sitä.

Vierailija
38/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos työtön nukkuisikin?

Minun naapuri on työtön ja on jo kuuden aikaan koiransa kanssa reippailemassa. Minua ei haittaa ollenkaan vaikka nukkuisikin vähän myöhempään. Minun unet ei siitä pitene tai lyhene.

Vierailija
39/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajatellaan, että työtön vaan jää nukkumaan? Kyllä minä nousen samaan aikaan kuin töissäkäyvä mieheni, että saadaan juoda aamukahvit yhdessä. ja nousisin muutenkin, aamuvirkku kun olen ollut aina. 

Nämä jotka syyttelevät työttömiä nukkumaan jäämisestä ovat itse sellaisia vetelyksiä, että varmaan ilman työtä makaisivatkin puoleen päivään. 

Vierailija
40/150 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin työttämät saavat liikaa rahaa. Sen mitä oon vierestä nähny, niin aina vaan on joka viikko on varaa ryypätä pari päivää.

Höpön höpö. Minä olin työttömänä työnhakijana 11 vuoden ajan. HUS laittoi pihalle 50 vuotislahjana. Määräaikainen työ loppui eikä uutta löytynyt.

Sain ensin sen aikaisen ansiosidonnaisen ja siihen perään peruspäivärahan. Se peruspäiväraha on 550,- kk. En saanut mitään muuta, sillä juuri elää jos on aviopuoliso joka osallistuu kuluihin. Turha on kenenkään kadehtia. Siinä on kova TYÖ, että pystyy edes ihmisarvonsa säilyttämään. Minulla on 34 vuoden työhistoria takana. Onneksi, saan sitten aikanaan pienen työeläkkeen. Antakaa työttömien olla reauhassa, aika moni on siinä tilanteessa ilman omaa TAHTOAAN. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä