Mitä suklaan tilalle? Pitää olla makeaa mutta terveellisempää
Yritän päästä eroon suklaan syönnistä. Koska olen tapojeni orja, haluan että mulla on tiettyyn aikaan päivästä jotain hyvää syötävää. Ehdotuksia?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Taateli
Olen sille allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taateli
Olen sille allerginen.
Niinpä tietenkin:D
Toki pitäisi tietää, minkälaisista mauista pidät. Mulla on makeannälkään yleensä taateleita tai viinirypäleitä, mutta kaikki ei tietysti niistä pidä. Kuivatuista hedelmissä (ananas, mango, papaija) on monesti myös sokeria, mutta ehkä ne silti ovat terveellisempiä kuin maito/valkosuklaa.
Yksi tai kaksi palaa tummaa suklaata taitaa saada synnynpäästön mitä terveellisyyteen tulee. En vaan itse välitä suklaasta, niin mieluummin syön hedelmiä.
Hedelmät yleensä, vaikka yhtä paljon niissäkin on sokeria. Jätä viljat ja sokerit kerralla pois niin parissa viikossa sokerikoukku voitettu.
Persimon. Makea hyvänmakuinen hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taateli
Olen sille allerginen.
Niinpä tietenkin:D
Olen alllergiinen suunnillleen kaikille koivun ristialllergiaa aiheuttaville ruoka-aineille ja lisäksi monelle muullekin. Minkäs teet. Itse asiassa suklaastakin alkaa nenä kutiamaan mutta siedän sen koska se on niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
70 % suklaa?
Salmiakki
70% suklaa on pahaa eikä ole makeaa.
Terveelliset elämäntavat:
Terveellinen ravinto
Riittävä ja laadukas uni
Sokeri pois, päihteet pois, ruutaika minimiin
Päivittäinen meditaatio ja liikunta
Sauna ja kylmäaltistus
Auringonvalo
Kaikki kuivahedelmät, banaani, monet tuoreet hedelmät myös. Mansikat ja vadelmat. Jogurttirusinat.
80% suklaa. Rusinat. Banaani. Halva.
Maustamaton jugurtti ja siihen reilusti hedelmäsokeria
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuivahedelmät, banaani, monet tuoreet hedelmät myös. Mansikat ja vadelmat. Jogurttirusinat.
Jogurttirusinat ovat epäterveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Toki pitäisi tietää, minkälaisista mauista pidät. Mulla on makeannälkään yleensä taateleita tai viinirypäleitä, mutta kaikki ei tietysti niistä pidä. Kuivatuista hedelmissä (ananas, mango, papaija) on monesti myös sokeria, mutta ehkä ne silti ovat terveellisempiä kuin maito/valkosuklaa.
Yksi tai kaksi palaa tummaa suklaata taitaa saada synnynpäästön mitä terveellisyyteen tulee. En vaan itse välitä suklaasta, niin mieluummin syön hedelmiä.
Haen tässä ehdotuksia ehkä enemmän joillekin valmistettaville jälkiruuan tyyppisille jutuille. Ei niinkään hedelmille tms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haen tässä ehdotuksia ehkä enemmän joillekin valmistettaville jälkiruuan tyyppisille jutuille. Ei niinkään hedelmille tms
Helppo olisi rahka johon marjoja, banaani makeutukseksi ja jos haluaa niin vielä granolaa päälle
Taateli