Sukupuolia on kaksi
Ei yksi, kolme taikka vielä enemmän. Kaksi.
Sukupuolesi voit tarkistaa kurkkaamalla housuusi. Jos siellä on vagina olet nainen, jos siellä on penis olet mies. Kirurgialla mutiloituja, keinotekoisia reikiä tai letkuja ei lasketa.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti nämä järjenvastaiset väitteet kuten että mies olisi muuttunut naiseksi tai hänellä olisi oikeasti naisen identiteetti ollut lapsesta asti, ovat vain enemmän aiheuttaneet ajatusta siitä, että kyseessä on häiriintynyt ideologia."
Nyt kyllä täytyy kysyä, miksi koet järjenvastaiseksi väitteen siitä, että poikkeava sukupuoli-identiteetti on ollut lapsesta asti? Minä olen kasvanut sellaisen lapsen kanssa, joka ilmaisi sukupuoliristiriitaa ihan pikkulapsesta saakka, koki olevansa tai halusi olla vastakkaista sukupuolta.
Tarkoitin sitä, että hän voi kokea olevansa tyttö, mutta hänellä ei ole yhtään ainoaa tytön kokemusta, ei kehollisesti eikä muutenkaan. Hänellä on erilaisen pojan kokemus.
Huomautukseni liittyy siihen, että monet transnaiset sanovat, että he ovat olleet tyttöjä pienestä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräänä päivänä, ap, saatat saada oman lapsen. Entä jos käy niin, että lääkäri ei osaakaan kertoa, onko tulokas tyttö vai poika. Seuraavana päivänä työpaikalla kaikki kysyvät, tuliko tyttö tai poika. Mitä vastaat? Älä siis kommentoi tällä palstallakaan asioista, joista ei mitään ymmärrä.
En ole ap mutta totean:
Viittaat intersukupuolisuuteen, mikä on erittäin harvinainen fyysinen epämuodostuma, missä lapsi syntyy molempien sukupuolten " osilla". Nykylääketiede pystyy kuiteinkin selvittämään sellaisen henkilön sukupuolen.
Ei ole mitään tekemistä trans sekoilujen kanssa, jotka ovat päänsisäinen ongelma. Saatanan eksytys ja valhe!
Ei ole erittäin harvinainen eikä missään tapauksessa epämuodostuma! Lääkärien täytyy tehdä päätös vaikka se ei varma olisikaan. Lapsi itse viimeistään aikuistuessaan tietää itse mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aina ei voi. Joskus harvoin syntyy lapsi jonka sukuelimissä on piirteitä molempien sukupuolten elimistä. Tätä kutsutaan intersukupuolisuudeksi.
Mutta, niitä on silti vain kaksi. Vaikka jollain olisi kaksi penistä ja kaksi vaginaa, niitä sukupuolia onvain kaksi<!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräänä päivänä, ap, saatat saada oman lapsen. Entä jos käy niin, että lääkäri ei osaakaan kertoa, onko tulokas tyttö vai poika. Seuraavana päivänä työpaikalla kaikki kysyvät, tuliko tyttö tai poika. Mitä vastaat? Älä siis kommentoi tällä palstallakaan asioista, joista ei mitään ymmärrä.
En ole ap mutta totean:
Viittaat intersukupuolisuuteen, mikä on erittäin harvinainen fyysinen epämuodostuma, missä lapsi syntyy molempien sukupuolten " osilla". Nykylääketiede pystyy kuiteinkin selvittämään sellaisen henkilön sukupuolen.
Ei ole mitään tekemistä trans sekoilujen kanssa, jotka ovat päänsisäinen ongelma. Saatanan eksytys ja valhe!
Ei ole erittäin harvinainen eikä missään tapauksessa epämuodostuma! Lääkärien täytyy tehdä päätös vaikka se ei varma olisikaan. Lapsi itse viimeistään aikuistuessaan tietää itse mikä on.
Kyllä, intersukupuolisuus kuuluu epämuodostumiin, fakta!
Ei ole kyse siitä että lääkäri vaan tyhjästä "päättää" mihin sukupuoleen tuollainen kuuluu, vaan sitä pystyy lääketiede nykyään selvittämään !!
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti nämä järjenvastaiset väitteet kuten että mies olisi muuttunut naiseksi tai hänellä olisi oikeasti naisen identiteetti ollut lapsesta asti, ovat vain enemmän aiheuttaneet ajatusta siitä, että kyseessä on häiriintynyt ideologia."
Nyt kyllä täytyy kysyä, miksi koet järjenvastaiseksi väitteen siitä, että poikkeava sukupuoli-identiteetti on ollut lapsesta asti? Minä olen kasvanut sellaisen lapsen kanssa, joka ilmaisi sukupuoliristiriitaa ihan pikkulapsesta saakka, koki olevansa tai halusi olla vastakkaista sukupuolta.
Olet vain huono kasvattaja, kun et ole auttanut lasta käsittelemään asiaa. On ihan normaalia, että pientä lasta askarruttaa sukupuoli ja miksi on naisia ja miehiä / tyttöjä ja poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain huono kasvattaja, kun et ole auttanut lasta käsittelemään asiaa. On ihan normaalia, että pientä lasta askarruttaa sukupuoli ja miksi on naisia ja miehiä / tyttöjä ja poikia.
Nyt et lukenut huolella. En puhunut lapsesta, jonka kasvattaja olen, vaan lapsesta, jonka kanssa olen kasvanut yhdessä. Häntä yritettiin auttaa ihan lastenpsykiatrian ammattilaisten toimesta, mutta se osoittautui myöhemmin lähinnä haitalliseksi, eikä onnistunut muuttamaan hänen poikkeavaa sukupuolikokemustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, ja on ollut alusta asti; Jumala loi miehen ja naisen!
Kuka loi ne intersukupuoliset ja homot? Mooses vai?
Intersukupuolisuus on harvinainen fyysinen epämuodostuma, missä lapsella on molempien sukupuolten " osia". Nykylääketiede pystyy määrittämään kumpaa sukupuolta sellainen lapsi on. On epämuodostuma, muiden epämuodostumien joukossa. Tämä on langennut maailma, ja tässä maailmassa esiintyy sairauksia, epämuodostumia, y.m.
" muunsukupuolisuus", trans, samaa sukupuolta olevien seksisuhteet, y.m ovat taas Saatanan eksytys, houkutus, vääristymä!
Ok imaami. Ei kiinnosta sun fatwat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voi johtua persuincelien loputon kiinnostus aiheeseen.
Normi-ihmiset eivät moisilla asioilla pätään vaivas
Enpä usko, että moni tähän keskusteluun vastannut sen enempää asialla päätään vaivaakaan, paitsi silloin kun törmää kyseiseen ilmiöön, koska siihen törmää aika usein mediassa nykyään. Ajattelen ihan samoin kuin joku muu tuossa edellä eli kun on kunnolla aikuinen, voi tehdä näitä toimenpiteitä omilla varoillaan eikä haittaa yhtään kulkeeko joku hameessa tai kokonaan naiseksi naamioituna. Voin myös kutsua miehennäköistä naisen nimellä, mutta en silti ajattele, että kyseinen ihminen olisi oikeasti nainen. Olen vain kohtelias. Rankka tie heillä enkä usko, että siihen voi itse vaikuttaa.
Siinä on menty väärille raiteille, että yritetään vakuuttaa suurta yleisöä siitä, että mies olisi nainen tai että sukupuolia olisi useampi. Intersukupuolisuus ei ole mikään kolmas sukupuoli eikä liity muutenkaan transsukupuolisuuteen mitenkään. On hullua, etteivät nämä ihmiset ymmärrä, että tällaisten vakuuttelu on aivan turhaa, että sukupuolia olisi monia ja että olisi ikään kuin pakko ymmärtää miehen muuttuneen naiseksi. Jokaisesta transnaisesta ja -miehestä huomaa selvästi, että he ovat trans, se ei tee heitä mitenkään huonommiksi ihmisiksi, joten onko kyse kuitenkin siitä, että kun ei hyväksy itseään, sitä yritetään hakea muilta, mikä ei tule milloinkaan onnistumaan normi-ihmisenkään elämässä. Aina löytyy niitä, jotka eivät hyväksy ja paheksuvat.
Valitettavasti nämä järjenvastaiset väitteet kuten että mies olisi muuttunut naiseksi tai hänellä olisi oikeasti naisen identiteetti ollut lapsesta asti, ovat vain enemmän aiheuttaneet ajatusta siitä, että kyseessä on häiriintynyt ideologia.
Muiden maailmaa ei nää jutut järkytä yleensä noin kovin. Ihan on kaikki ennallaan ja vähän maailma avartunu. En tajua miten jotkut lähtee tollasille kierroksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intersukupuolisuus on harvinainen fyysinen epämuodostuma, missä lapsella on molempien sukupuolten " osia". Nykylääketiede pystyy määrittämään kumpaa sukupuolta sellainen lapsi on. On epämuodostuma, muiden epämuodostumien joukossa. Tämä on langennut maailma, ja tässä maailmassa esiintyy sairauksia, epämuodostumia, y.m.
" muunsukupuolisuus", trans, samaa sukupuolta olevien seksisuhteet, y.m ovat taas Saatanan eksytys, houkutus, vääristymä!
Olen elävässä uskossa oleva , Raamatun Sanaan uskova kristitty, ja nainen. Joten nyt väittämäsi meni kaikin puolin väärin...
Mitä äitis p.llusta on ulos tullu?
Tyttö
Poika
Mitä muuta muka. Mitä muuta muka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen elävässä uskossa oleva , Raamatun Sanaan uskova kristitty, ja nainen. Joten nyt väittämäsi meni kaikin puolin väärin...
Räsänen eksynyt taas palstalle.
Taidanpa homoilla ihan vaan sun kiusaksi. Ja siis tosiaan sukuoupuolia on kaksi. Ideologit ja änkyräuskikset on rasittavia, on se uskonto lestadiolaisuus, islam tai woke. Ei ole mitään dialogia kun dogma estää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta totean:
Ai tämänkin asian voi kuvitella halutunlaiseksi? Jos ei tehtäisi mitään päätöstä sukupuolesta ja siihen liittyvästä operoinnista tuosta voisi seurata kokemus poikkeavuudesta jota kautta jatkuvasti itseään miettisi. Eikö tälläinen vammaisuudenkin kokemus voi olla kohtalokas? Nyt leikataan tai muokataan hormonein tervettä ja normaalia pois, mutta synnynnäisille epämuodostumille ei saisi tehdä mitään! Eihän tuossa ole järjen häivää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä äitis p.llusta on ulos tullu?
Tyttö
Poika
Mitä muuta muka. Mitä muuta muka.
Istukka
Sälää
Varmaan muutama litra siemennestettä
Kuukautisia
Lapsivettä
Ja joskus tosiaan käy niin että on inter, eikä selkeästi kummankaan sukuelimiä. Tai vaikka mikropenis, jolloin lapsesta tulee väistämättä I n c e l
Jos lähdetään tälle tielle että sukupuolen fysiolgiselle kehityspoikkeamille ei saa tehdä, niin miten perustellaan muut vastaavat muissa elimissä sijaitsevien "kehitysvirheiden" korjaaminen? Siis näihinkään ei saisi koskea, koska monimuotoisuus ylittää kaiken?
Suomen talous ja koko nykyinen hyvinvointivaltio on romahtamispisteessä. Samaan aikaan julkisessa keskustelussa suurin huolenaihe tuntuu olevan se, että kuinka monta sukupuolta on olemassa tai onko sukupuolia ollenkaan. Mikään oikea kehittäminen ja uusin innovaatioiden luominen ei tunnu kiinnostavan ketään. Ehkä romahduksemme on ihan ansaittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsänen eksynyt taas palstalle.
Taidanpa homoilla ihan vaan sun kiusaksi. Ja siis tosiaan sukuoupuolia on kaksi. Ideologit ja änkyräuskikset on rasittavia, on se uskonto lestadiolaisuus, islam tai woke. Ei ole mitään dialogia kun dogma estää sen.
Islam on Suomen valtion erityisessä suojeluksessa. Saavat vapaasti kannattaa sharia-lakiaan, jossa homot tuomitaan kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta totean:
Kyllä, intersukupuolisuus kuuluu epämuodostumiin, fakta!
Ei ole kyse siitä että lääkäri vaan tyhjästä "päättää" mihin sukupuoleen tuollainen kuuluu, vaan sitä pystyy lääketiede nykyään selvittämään !!
IKäänkuin tarkoituksellisesti haluttaisiin tuottaa ns friikkejä sillä että mihinkään kehitysvirheeseen ei saa koskea koska se on normittavaa ideologiaa. Onhan tuo nyt aika mielenkiintoinen tulkinta siitä mihin ihmisten tyytyväisyys perustuu: tässä se perustuu koskemattomuuden ajatukseen. Kuitenkin sama ajattelu ajaa myös vapaata itsensä korjauttamista ja leikkelyä hieman myöhemmin. Ei mitään logiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta totean:
Ai tämänkin asian voi kuvitella halutunlaiseksi? Jos ei tehtäisi mitään päätöstä sukupuolesta ja siihen liittyvästä operoinnista tuosta voisi seurata kokemus poikkeavuudesta jota kautta jatkuvasti itseään miettisi. Eikö tälläinen vammaisuudenkin kokemus voi olla kohtalokas? Nyt leikataan tai muokataan hormonein tervettä ja normaalia pois, mutta synnynnäisille epämuodostumille ei saisi tehdä mitään! Eihän tuossa ole järjen häivää.
Jenkeissä ihan rutiininomaisesti tehtiin peniksettömistä tai esim. ympärileikkauksista pahasti vaurioituneista pojista tyttöjä. Arvaapa miten kävi?
John Money oli yksi tämän binaariajattelun pioneereista. Hypoteesi oli, että intersukupuolinen tai muuten "vajavainen" lapsi pitää väkisin leikata tytöksi tai pojaksi, ja indoktrinoida sellaiseksi. Yhtä karua luettavaa kuin saman aikakauden jääpuikkolobotomiat ja muut lääketieteen nimissä tehdyt kauheudet.
Katsopa googlesta, mitä em. tapauksille kävi. Yleensä kuolivat oman käden kautta. Vakavia mt-ongelmia, päihteitä, jne.
Setatranssut: intersukupuolisen lapsen keholliseen eheyteen ei saa kajota!
Setatranssut myös: laitetaan väärän sukupuolen leluilla leikkivät lapset blokkereille ja mutiloidaan autismikirjon tytöt vastamaan sukupuolinormeja!
En ole ap mutta totean: