Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan saunapäivä stressaa, alasti olo jne

Vierailija
31.05.2026 |

En ole aikoihin käynyt uimahalleissa ja tuntuu kiusalliselta saunoa työporukan ja pomon kanssa. En nyt halua erottua alapään karvoituksella suuntaan tai toiseen, minkälainen karvoitus nykyään on yleinen 40-50 v naisilla? Kuka idiootti keksii tällaisen keskelle työpäivää. En halua nähdä pomoa alasti enkä halua hänen näkevän minua. Sama koskee työkavereita. Olenko vaan poikkeuksellisen estynyt, kun tuntuu niin kiusalliselta.?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit?..noloa..

2/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin vaa, että en osallistu 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä.

Vierailija
4/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton tai kiitorata on noin nuorilla nykyään yleisin. Mene vaan,  ei sitä sen jälkeen enää mieti .

Vierailija
5/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä.

Vierailija
6/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma, että mainitsit alastomuuden riittävän monta kertaa? 

Vierailija
7/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on yleensä lyhyt, valhe pitkää sepustusta. 

Vierailija
8/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaivaa, älä mene.

Vierailija
9/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 5 rouvaa saunoo ja loput keksii pirun huonoja tekosyitä miksi ei sauno. 

Vierailija
10/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä siis keskellä päivää tuollainen??? Kauheaa. Itse en menisi. Keksimällä keksisin jonkun akuutin menon tai työtehtävän. Tai sanoisin että en vaan tule. Tai sitten sanoisin että flunssaa pukkaa ja jään varalta etätöihin. 

Itse saunon uimahallissa (käyn hiljaisena aikana niin epätodennäköistä törmätä tuttuihin).  Mihinkään työporukan sauna iltaan tai saunapäivään en ikinä osallistuisi. 

Vierailija
11/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä siis keskellä päivää tuollainen??? Kauheaa. Itse en menisi. Keksimällä keksisin jonkun akuutin menon tai työtehtävän. Tai sanoisin että en vaan tule. Tai sitten sanoisin että flunssaa pukkaa ja jään varalta etätöihin. 

Itse saunon uimahallissa (käyn hiljaisena aikana niin epätodennäköistä törmätä tuttuihin).  Mihinkään työporukan sauna iltaan tai saunapäivään en ikinä osallistuisi. 

T. ap

Vierailija
12/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Kenenkään ei tarvitse olla missään alasti. Työnantajat eikä pomot sitä vaadi.

Vierailija
13/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä posliini tai kiitorata täytyy olla. Luomupuskaisena ei kukaan sauno kuin yksinään.

Vierailija
14/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietysti vaadi, mutta tuleeko siitäkin ihmetystä. On kroppa muutenkin sellainen, että hävettää. Mutta ainoa asia, mille tähän hätään voi mitäön tehdä, on tuo karvoitus.

T. Ap

Vierailija
15/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietysti vaadi, mutta tuleeko siitäkin ihmetystä. On kroppa muutenkin sellainen, että hävettää. Mutta ainoa asia, mille tähän hätään voi mitäön tehdä, on tuo karvoitus.

T. Ap

Varaa brassisokerointi huomiselle.

Vierailija
16/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on yleensä lyhyt, valhe pitkää sepustusta. 

Kirja voi olla totta tai valhetta, vaikka olisikin fiktiota. Kirja on pitkä. Samoin kirje voi olla pitkä ja totta.

Vierailija
17/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja kulunut provo 🥱

Vierailija
18/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Minä menen takaisin nukkumaan.🥱

Vierailija
19/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan vieraiden ihmisten kanssa saunomista. Olla nyt alasti jonkin pomon kanssa! Sinä saat itse päättää osallistutko. Ei ole mikään velvollisuus. En voisi kuvitellakaan saunovani ja olevani alasti työkavereiden seurassa. 

Vierailija
20/24 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa ja sen pesutiloissa ja saunassa alasti liikkuminen on tervettä senkin takia, että siellä näkee erilaisia ja eri ikäisiä vartaloita ja näin oppii hyväksymään omankin vartalonsa ja sen muutokset eri ikäkausina. Naiset ovat kaikki omalla tavallaan täydellisiä ja kauniita alastomina oli sitten kysymys minkä ikäisestä tytöstä/naisesta tahansa ja oli sitten vartalon malli minkä muotoinen tahansa ja vaikka siitä puuttuisi jokin osa esimerkiksi jonkun leikkausoperaation seurauksena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi