On niitä naisia aika paljon miehillekkin, mutta tällaisia ja mies itse!
Tässä vähän viikonlopun otantaa muutamasta mätsistä ja pari vanhempaa mätsiä. Se ensimmäinen viesti jonka itse lähetin. "Moikka 😊kuis sulla hurisee tänään näin aurinkoisena päivänä"
Naiset
Toivun eilisestä illasta
On vähän oloja
Vähän tässä viihteellä.
Tähän väliin vähän itsestäni, olen tällainen ihan liikunnallinen hoikka mies, pidän itsestäni huolta ja syönkin terveellisesti, esim lauantaina reippailin yli 20 000 askeleen edestä, olen tänäänkin kulkenut jo aamupäivän aikana yli 12 000 askelta käymällä yli 10km lenkillä ennenkuin lähden illaksi töihin, alkoholia en pahemmin käytä, joskus ostan yhden tai kaksi saunakaljaa, baareissa en ole käynyt yli 10 vuoteen. Olen ihan amis, mutta 40 vuotiaana tulee 21 vuotta vakityössä täyteen, on muutama lapsi, oma uudehko omakotitalo maalla, tärkeää itsestäni huolehtiminen sillä tavalla rennosti pieni pilke silmäkulmassa. Komeaksi kyllä kehutaan ja hyvä käytös huomataan.
Yksi nainen liikunnallinen selkeästi salimimmi, mutta kun se menee aivan liian pitkälle, jakaa salikuviansa ja instaansa aivan kuin niistä pitäisi innostua, samalla kehuen että olet niin fiksu ja älykäs mies että haluaisin sut.
Sitten vielä se Justiina 155cm 95kg kahden pojan äiti. Kun leikillään kysyy että tavattaisko, ei tarvitse sekuntiakaan odottaa kun tulee että todellakin.
Mutta missä on se normaali, liikunnallinen nainen jonka kanssa voi lähteä rennosti pitkälle kävelylle ja päättää se jäätelökioskille? Pitää itsestään huolta, mutta ei ala esittämään itseään, ei notku baareissa, pitää tärkeänä avoimuutta, tunne älykkyyttä, empaattisuutta, tykkää tehdä asioita yhdessä ja erikseen. Sellaista ei ole olemassakaan.
Kommentit (63)
Onko tämä nyt sitä miesten logiikkaa:
-"Sitten vielä se Justiina 155cm 95kg kahden pojan äiti. Kun leikillään kysyy että tavattaisko, ei tarvitse sekuntiakaan odottaa kun tulee että todellakin."
-"Mutta missä on se normaali, liikunnallinen nainen"?
Tietääkö ap, miten algoritmi toimii? Vai miten paljon vaikuttaa kapasiteettiin tuo "Olen ihan amis"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olin lauantaina viihteellä tai krapulassa ei kerro minusta hittojakaan.😂
Ps mielummin sukupuolitauti, kuin mies jolla on lapsia ja omakotitalo.
Kertoo se sen että alkoholi kuuluu isosti elämääsi. Lisäksi sinulle lapset eivät ole sun juttu. Mutta voin sanoa että 90% naisilla joita tuolla tarjolla on, on lapsia eikä se heitä haittaa ollenkaan että minulla on lapsia. Viikonloppunsa baareissa viettävät pubiruusut eivät ole kovin suosittuja terveellistä ja aktiivista elämää viettävien miesten seurassa. Siihen riittää jo viinilasi kuvassa kertomaan että se on iso osa elämää.
Useimmat liikunnalliset ihmiset käyvät silloin tällöin viihteellä. Miten ap tämä sinun "pilke silmäkulmassa" -ilmenee, kun tunnut olevan tuomitseva ja ennakkoluuloinen?
Olin lauantaina ihan pubiruusuna säbäjoukkueeni kanssa (kauden päätös bileet) ja siellä oli miehiä samalta salilta ja yksi ihan sm-tason urheilijakin. 😂 Tämä baari-ilta kumosi nuo muut piirteet, joita ap naisessa etsii?😂
Koen olevani tuollainen ap etsimä normaali nainen ja olin viikonloppuna sen verran aktiivinen etten ehtinyt olleenkaan notkumaan deittiapissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ap etsii salimimmin näköistä naista, joka ei saa jakaa kuvia instaan, eikä olla liian tykö tuleva, mutta jonka pitäisi antaa pillua ja viettää aikaa, kuten ap haluaa ja kun ap haluaa?
Mitä sinulla on tarjota naiselle?
Etkö osaa lukea aloitusta. Se liikunnallinen, itsestään huoltapitävä terveellistä elämää viettävä mies, jolle liikunta kuin kaikki muutkin asiat ovat tärkeitä asioita mutta pieni pilke silmäkulmassa aina ettei liian tosissaan. Voisi kävellä yhdessä jäätelökioskille ilman tavoitteellisuutta. Voisi tehdä kotona yhdessä ruokaa, käydä kaupassa, istahtaa sohvalle juttelemaan syvällisiäkin. En puhunut mitään pil.lu juttu enkä puhu kenellekkään naiselle, naiset ovat ihan itse niitä joilla se on mielessä ensin.
Kun leikillään kysyy että tavattaisko . . . Mitä v*ttua?! Mitä ihmissuhde leikkejä sä oikein pelaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis ap etsii salimimmin näköistä naista, joka ei saa jakaa kuvia instaan, eikä olla liian tykö tuleva, mutta jonka pitäisi antaa pillua ja viettää aikaa, kuten ap haluaa ja kun ap haluaa?
Etkö osaa lukea aloitusta. Se liikunnallinen, itsestään huoltapitävä terveellistä elämää viettävä mies, jolle liikunta kuin kaikki muutkin asiat ovat tärkeitä asioita mutta pieni pilke silmäkulmassa aina ettei liian tosissaan. Voisi kävellä yhdessä jäätelökioskille ilman tavoitteellisuutta. Voisi tehdä kotona yhdessä ruokaa, käydä kaupassa, istahtaa sohvalle juttelemaan syvällisiäkin. En puhunut mitään pil.lu juttu enkä puhu kenellekkään naiselle, naiset ovat ihan itse niitä joilla se on mielessä ensin.
Boooooring
Lue se profiili töhö. Pistä omaasi että etsit raitista. Kai sulla on silmät päässä? Jos olet sokea kai se puhelimen lukulaite kuvailee sulle profiilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boooooring
Minulla on työ, harrastuksia, ystäviä, yms. Kyllä sen parisuhteen pitäisi jotain muutakin antaa kuin sitä tylsää ja tavanomaista arkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koet ap olevasi timantti, muttet houkuttele haluamiasi naisia. Useimmat naiset, jotka täyttävät ulkonäkö/elämäntapavaatimuksesi, ovat koulutettuja kaupunkilaisia, joita amis maaseudulta ei houkuttele.
Olet väärässä. Tuollaisia naisia on ollut, he ovat olleet todella kiinnostuneita, mutta viimeksikin itse jouduin naiselle sanomaan että tämä ei käy. Nainen muutti ja välimatkaa tuli 300km. Se oli naiselle vaikeaa ymmärtää että en pysty siihen ja näin että kyllä harmitti. Voit amiksenakin olla todella fiksu ja älykäs, käyttäytyä naista kohtaan hyvin, olla asioita sellaista mieltä että olet todellakin naisen mieleen.
No, nainen valitsi muuton kauemmaksi sinusta mieluummin kuin sinut. Ei nyt tosirakkaudelta kuulosta.
Ei mennyt noin. Muutti vähän olosuhteiden pakosta ja ymmärsin sen. Oli myös selkeästi pettymys kun ilmoitin että en pysty enää liian pitkän välimatkan vuoksi, kysyi vielä myöhemminkin että voitaisko kuitenkin vielä yrittää, lopulta sanoin että lupaan ottaa yhteyttä jos tilanne muuttuu. Otin itse puheeksi kun asiaa epäilin että olenkohan hänen miehensä kun olen köyhä amis ja hän selkeästi kouluttautuneempi nainen. Sain aina vastauksia ettei hän sitä katso vaan älykkyyttä ja käytöstä, kehuen kuinka täydellisesti osasin vastata hänen kysymyksiinsä.
"40 vuotiaana tulee 21 vuotta vakityössä täyteen, on muutama lapsi"
Noilla spekseillä et ole mikään saalis itsekään. Saat vastauksia juuri itsesi tasoisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Lue se profiili töhö. Pistä omaasi että etsit raitista. Kai sulla on silmät päässä? Jos olet sokea kai se puhelimen lukulaite kuvailee sulle profiilit.
Minulla on siellä että olen liikunnallinen ja terveellistä elämää viettävä mies ja nainen voisi olla samanlainen. Nainen se on ollut joka ei osaa lukea. Tässä tapauksessa viikonlopun aikana kolme eri naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koet ap olevasi timantti, muttet houkuttele haluamiasi naisia. Useimmat naiset, jotka täyttävät ulkonäkö/elämäntapavaatimuksesi, ovat koulutettuja kaupunkilaisia, joita amis maaseudulta ei houkuttele.
Olet väärässä. Tuollaisia naisia on ollut, he ovat olleet todella kiinnostuneita, mutta viimeksikin itse jouduin naiselle sanomaan että tämä ei käy. Nainen muutti ja välimatkaa tuli 300km. Se oli naiselle vaikeaa ymmärtää että en pysty siihen ja näin että kyllä harmitti. Voit amiksenakin olla todella fiksu ja älykäs, käyttäytyä naista kohtaan hyvin, olla asioita sellaista mieltä että olet todellakin naisen mieleen.
No, nainen valitsi muuton kauemmaksi sinusta mieluummin kuin sinut. Ei nyt tosirakkaudelta kuulosta.
Ei mennyt noin. Muutti vähän olosuhteiden pakosta ja ymmärsin sen. Oli myös selkeästi pettymys kun ilmoitin että en pysty enää liian pitkän välimatkan vuoksi, kysyi vielä myöhemminkin että voitaisko kuitenkin vielä yrittää, lopulta sanoin että lupaan ottaa yhteyttä jos tilanne muuttuu. Otin itse puheeksi kun asiaa epäilin että olenkohan hänen miehensä kun olen köyhä amis ja hän selkeästi kouluttautuneempi nainen. Sain aina vastauksia ettei hän sitä katso vaan älykkyyttä ja käytöstä, kehuen kuinka täydellisesti osasin vastata hänen kysymyksiinsä.
Rakastunut nainen ei muuta olosuhteiden pakosta toiselle paikkakunnalle. Rakastunut nainen muuttaa miehen lähelle, vaikka muutto olisi muuten täysin typerä.
Moni on muuttanut jopa toiseen maahan rakkauden perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet opetellut ulkoa naisia miellyttävän puhetavan? Vaikuta meinaat aika kusipäältä, kun sun ei tarvitse yrittää miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
"40 vuotiaana tulee 21 vuotta vakityössä täyteen, on muutama lapsi"
Noilla spekseillä et ole mikään saalis itsekään. Saat vastauksia juuri itsesi tasoisilta naisilta.
Muutama lapsi kuulostaa siltä että niitä on vähintään viisi kolmen eri naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siellä että olen liikunnallinen ja terveellistä elämää viettävä mies ja nainen voisi olla samanlainen. Nainen se on ollut joka ei osaa lukea. Tässä tapauksessa viikonlopun aikana kolme eri naista.
Niin, voisi olla mutta ei oo pakko.
On kyllä, mutta ei sinulle, monen lapsen isälle. Joku vika, kun sinut kodistasi ulos heitettiin/et osannut suhteeseen sitoutua. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, mutta ei sinulle, monen lapsen isälle. Joku vika, kun sinut kodistasi ulos heitettiin/et osannut suhteeseen sitoutua. Ei jatkoon.
Entäpä jos olinkin se joka heitti lihavan saamattoman naisen ulos kodistaan?
Mitä sä ajat tällä takaa, alpertti?
Kukaan ei ole väittänyt, että naiset on täydellisiä. Kukaan ei ole luvannut sulle naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että olin lauantaina viihteellä tai krapulassa ei kerro minusta hittojakaan.😂
Ps mielummin sukupuolitauti, kuin mies jolla on lapsia ja omakotitalo.
Kertoo se sen että alkoholi kuuluu isosti elämääsi. Lisäksi sinulle lapset eivät ole sun juttu. Mutta voin sanoa että 90% naisilla joita tuolla tarjolla on, on lapsia eikä se heitä haittaa ollenkaan että minulla on lapsia. Viikonloppunsa baareissa viettävät pubiruusut eivät ole kovin suosittuja terveellistä ja aktiivista elämää viettävien miesten seurassa. Siihen riittää jo viinilasi kuvassa kertomaan että se on iso osa elämää.
Useimmat liikunnalliset ihmiset käyvät silloin tällöin viihteellä. Miten ap tämä sinun "pilke silmäkulmassa" -ilmenee, kun tunnut olevan tuomitseva ja ennakkoluuloinen?
Olin lauantaina ihan pubiruusuna säbäjoukkueeni kanssa (kauden päätös bileet) ja siellä oli miehiä samalta salilta ja yksi ihan sm-tason urheilijakin. 😂 Tämä baari-ilta kumosi nuo muut piirteet, joita ap naisessa etsii?😂
Luultavasti et ole niin tyhmä että tuossa tapauksessa sillä aloitat keskustelun miehen kanssa? Tajuatko, se on tässä tapauksessa miehelle sama kuin itse aloittaisin keskustelun naisen kanssa sanomalla ensimmäisenä että näytät siltä että voisin panna sua heti. Yhtä varmasti keskustelu loppuu samantien. Ei minullakaan ollut heille mitään sanottavaa enää. Analyysi sekunnissa, juoppo, ei jatkoon. Samahan se on jos miehellä kaljanjuontikuva tai naisella viinilasi kädessä, siitä tehdään sekunnissa päätelmä, ei jatkoon, on jotenkin iso osa elämää kun kuviinkin tulee.
Vai on pullantuoksuinen "Justiina" joka pitää asiat järjestyksessä, huonompi vaihtoehto kuin joku tinderin polkupyörä