Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niitä naisia aika paljon miehillekkin, mutta tällaisia ja mies itse!

Vierailija
13.04.2026 |

Tässä vähän viikonlopun otantaa muutamasta mätsistä ja pari vanhempaa mätsiä. Se ensimmäinen viesti jonka itse lähetin. "Moikka 😊kuis sulla hurisee tänään näin aurinkoisena päivänä" 

Naiset 

Toivun eilisestä illasta 

On vähän oloja 

Vähän tässä viihteellä. 

Tähän väliin vähän itsestäni, olen tällainen ihan liikunnallinen hoikka mies, pidän itsestäni huolta ja syönkin terveellisesti, esim lauantaina reippailin yli 20 000 askeleen edestä, olen tänäänkin kulkenut jo aamupäivän aikana yli 12 000 askelta käymällä yli 10km lenkillä ennenkuin lähden illaksi töihin, alkoholia en pahemmin käytä, joskus ostan yhden tai kaksi saunakaljaa, baareissa en ole käynyt yli 10 vuoteen. Olen ihan amis, mutta 40 vuotiaana tulee 21 vuotta vakityössä täyteen, on muutama lapsi, oma uudehko omakotitalo maalla, tärkeää itsestäni huolehtiminen sillä tavalla rennosti pieni pilke silmäkulmassa. Komeaksi kyllä kehutaan ja hyvä käytös huomataan.

Yksi nainen liikunnallinen selkeästi salimimmi, mutta kun se menee aivan liian pitkälle, jakaa salikuviansa ja instaansa aivan kuin niistä pitäisi innostua, samalla kehuen että olet niin fiksu ja älykäs mies että haluaisin sut. 

Sitten vielä se Justiina 155cm 95kg kahden pojan äiti. Kun leikillään kysyy että tavattaisko, ei tarvitse sekuntiakaan odottaa kun tulee että todellakin. 

Mutta missä on se normaali, liikunnallinen nainen jonka kanssa voi lähteä rennosti pitkälle kävelylle ja päättää se jäätelökioskille? Pitää itsestään huolta, mutta ei ala esittämään itseään, ei notku baareissa, pitää tärkeänä avoimuutta, tunne älykkyyttä, empaattisuutta, tykkää tehdä asioita yhdessä ja erikseen. Sellaista ei ole olemassakaan. 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Otin itse puheeksi kun asiaa epäilin että olenkohan hänen miehensä kun olen köyhä amis ja hän selkeästi kouluttautuneempi nainen”

Melkoista amisten vähättelyä. 

Vierailija
42/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä askelia pystyy runkkaamaan itselleen melkoisen määrän yhdessä viikonlopussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut kuvittelemaan että kuvailemasi "unelma" nainen kelpuutta sinut? sinähän olet jo uusinta kierroksella, lapset ja kaikki löytyy. se että leveilet vaki työllä ja talolla ei tuo mitään lisäarvoa ainakaan sellaiselle ihmiselle joka ei hamua vaan aineellista hyvinvointia. lisäksi tämä sinun tekstisi on halventavaa , kohtelet ihmisiä rumasti sen perusteella miten kirjoitat "naisista" ja miksi "leikillään" kysyt? moukkamaista kusetusta, siitäkö saat hupisi? ei sun liikunnallisuutesi ole mikään tähti meriitti suhderintamalla. ja jotain vikaahan sinussa on...sähän olet eronnut??

Vierailija
44/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivot naiselta tunne älykkyyttä ja empaattisuutta, mutta aloituksen perusteella sinussa ei ole näitä ominaisuuksia. Puhut rumasti naisita, joiden kanssa mätsäilet deittiapissa. 

Vierailija
45/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheettömiä ihmisiä ei ole koskaan ollut olemassa. Se joka niin väittää niin valehtelee. Sillä jokainen tekee elämässään virheitä. Osa pieniä ja osa isoja.

Vierailija
46/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuvailemasi nainen. Harrastan tanssia 5 kertaa viikossa ja tykkään myös pilateksesta, aerobicistä ja kävelylenkeistä. Olen myös nätti, naisellinen, lämmin luonteinen ja lempeä. Mutta minulla on luonnollisesti paljon vaihtoehtoja, kuten kaikilla ystävillänikin, jotka ovat minun kanssani ns. samaa tasoa. Tämän vuoksi käyn ulkona vain varakkaiden bisnesmiesten kanssa. 

Vierailija
47/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuvailemasi nainen. Harrastan tanssia 5 kertaa viikossa ja tykkään myös pilateksesta, aerobicistä ja kävelylenkeistä. Olen myös nätti, naisellinen, lämmin luonteinen ja lempeä. Mutta minulla on luonnollisesti paljon vaihtoehtoja, kuten kaikilla ystävillänikin, jotka ovat minun kanssani ns. samaa tasoa. Tämän vuoksi käyn ulkona vain varakkaiden bisnesmiesten kanssa. 

Ei, sinussa ei ole mitään muuta kuvailemaan kuin kävelylenkit. Mainitset profiilissasi tanssin, pilateksen ja airobicin. Näen sekunnissa ettei meillä mätsää ollenkaan. Täydennät sen viimeisessä lauseessa, ei en käy ulkona naisten kanssa ollenkaan. Olet täydellisen epätäydellinen mätsi.

Vierailija
48/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, sinussa ei ole mitään muuta kuvailemaan kuin kävelylenkit. Mainitset profiilissasi tanssin, pilateksen ja airobicin. Näen sekunnissa ettei meillä mätsää ollenkaan. Täydennät sen viimeisessä lauseessa, ei en käy ulkona naisten kanssa ollenkaan. Olet täydellisen epätäydellinen mätsi.

Oho! Miten tutustut naisiin, jos et vie heitä treffeille? 

Olet kyllä oikeassa, meillä ei klikkaa yhtään. 

Vierailija
49/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen myös nätti, naisellinen, lämmin luonteinen ja lempeä. Mutta minulla on luonnollisesti paljon vaihtoehtoja, kuten kaikilla ystävillänikin, jotka ovat minun kanssani ns. samaa tasoa. Tämän vuoksi käyn ulkona vain varakkaiden bisnesmiesten kanssa. "

Olet lämminluonteinen ja lempeä mutta miehesi pitää väkisin olla varakas bisnesmies? Joku tuossa nyt ei ihan kohtaa.

Vierailija
50/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se selvisi. Ap ei vie naisia treffeille, siksi hän joutuu tyytymään naisiin, joilla on alhainen omanarvontunto. Normaali liikunnallinen nainen vaatii vähän enemmän panostusta. 

Vierailija
51/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen myös nätti, naisellinen, lämmin luonteinen ja lempeä. Mutta minulla on luonnollisesti paljon vaihtoehtoja, kuten kaikilla ystävillänikin, jotka ovat minun kanssani ns. samaa tasoa. Tämän vuoksi käyn ulkona vain varakkaiden bisnesmiesten kanssa. "

Olet lämminluonteinen ja lempeä mutta miehesi pitää väkisin olla varakas bisnesmies? Joku tuossa nyt ei ihan kohtaa.

Minulla on varaa valita. Tietysti valitsen parhaan mahdollisen. 

Vierailija
52/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"40 vuotiaana tulee 21 vuotta vakityössä täyteen, on muutama lapsi"

Noilla spekseillä et ole mikään saalis itsekään. Saat vastauksia juuri itsesi tasoisilta naisilta.

Muutama lapsi kuulostaa siltä että niitä on vähintään viisi kolmen eri naisen kanssa. 

Ei ole kuin kolme ja ihan samalle äidille pitkästä suhteesta. +Sellainen lehtolapsi vahingosta tinder polkaisusta, mutta niitähän ei lasketa eikä puhuta kenellekään.

Vierailija
53/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse lukisin tuon kuvailusi itsestäsi niin en olisi vielä oikein saanut mitään käsitystä luonteestasi, arvoistasi, siitä millainen olisit parisuhteessa tai millaista parisuhdetta itse haluat henkisellä puolella. Eli mistään sellaisesta joka minusta on sata kertaa tärkeämpää parisuhteen kannalta kuin se käytkö kävelyillä.

Vierailija
54/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on varaa valita. Tietysti valitsen parhaan mahdollisen. "

Varakas bisnesmies = paras mahdollinen? Sinulla lämminluonteisellä ihmisellä ei ole mitään henkisen puolen kriteereitä jotka ylittäisivät varakkuuden vaatimuksen?

Vierailija
55/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella olet sinkku. Joten näköjään ei sitten ole kuitenkaan onnistunut.

Vierailija
56/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varakas bisnesmies = paras mahdollinen? Sinulla lämminluonteisellä ihmisellä ei ole mitään henkisen puolen kriteereitä jotka ylittäisivät varakkuuden vaatimuksen?

Jos miehellä olisi varaa ottaa kenet hän haluaisi, luuletko että hän valkkaisi naapurin Minnan? Ei, hän ottasi erittäin kauniin ja nuoren mallin. 

Naisen biologia toimii eri tavalla. Tietysti valitsen miehen, joka on varakas. Typerää, että naisen pitää edes selveentää tällaista. Pitäisi olla ihan selkeä juttu. 

Vierailija
57/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näinhän me miehetkin teemme. Itseasiassa viimeksi viime viikolla yksikin nainen laittoi viestiä että tavattaisko, vaikutat tosi fiksulta ja kivalta mieheltä. Vastasin ihan suoraan että joo kyllä se sopii, voin laittaa jonoon odottamaan. Siihen tuli vastauksena kyllä se sopii ja naurua. Eihän se aika riitä mitenkään 10 naisen kanssa samaan aikaan touhuilla ja olla kaikille kiva, paras valitaan.

Vierailija
58/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi perusteella olet sinkku. Joten näköjään ei sitten ole kuitenkaan onnistunut.

Itseasiassa en ole, olen naimisissa. Kirjoitin näkökulmasta, josta on AP:lle hyödyllistä tietoa. 

Vierailija
59/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näinhän me miehetkin teemme. Itseasiassa viimeksi viime viikolla yksikin nainen laittoi viestiä että tavattaisko, vaikutat tosi fiksulta ja kivalta mieheltä. Vastasin ihan suoraan että joo kyllä se sopii, voin laittaa jonoon odottamaan. Siihen tuli vastauksena kyllä se sopii ja naurua. Eihän se aika riitä mitenkään 10 naisen kanssa samaan aikaan touhuilla ja olla kaikille kiva, paras valitaan.

Naiset jahtaa sinua? Mahdat olla melko feminiininen mies, jos kerran maskuliiniset naiset kiinnostui sinusta. 

Vierailija
60/63 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nimenomaan niitä henkisen puolen kriteereitä. Kyllä minä olen huomannut että suhteellisen kait komeana miehenä jolla sitä varallisuuttakin on naiset yrittävät lyöttäytyä seuraani mielistelemällä, mutta eihän se käy. Olen itse ollut naisten suhteen jo pitkään se dominoiva osapuoli jolla on varaa valita, olen huomannut että sitä kysyntää on, mutta ei ole sopivaa tarjontaa. Kyllä minulla on varaa sanoa sille salimimmille että tavataan kun jaksan ja kiinnostaa, olet jonossa ja kyllä se nainen odottaa. Joku ilta kun laitan viestiä että no nyt niin on heti valmis. Hänen käytöksensä vain ei ole itseäni miellyttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan